Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Atsitiko nelaimė. Na, tarkime, bėda. Palengvėja. Kitas mat Jį užjautė. O Kitas? Jį taip pat slegia negerumas, todėl papasakoja dar Kitam. O iš tikrųjų? Savyje, pasąmonėje, Kitas pasitenkino. Pasitenkino, kad ne Jį ištiko bėda, bet Tą, kuris guodėsi. O jei dar kažkas panašaus buvę su juo pačiu…
Trečiasis paskalauja. Burbulas pučiasi. Jau sprogo. Ir kas? Pirmasis piktas dėl atviraširdiškumo, Kitas lieka nesuprastas, o Trečiasis ploja rankomis, kad visa tai irgi ne Jo nelaimė.
Laimingas sandėris. Na, paprasčiausiai pasisekė Anam. Jis papasakojo Kitam. Šis džiugia naujiena pasidalijo su Trečiu. Trečiasis su pavydo gaidele pasakoja dar kitam, bet jau sumenkintai, nes laimingas sandėris ne jo laimė. Pirmasis įsižeidžia dėl pasipasakojimo, o Antrasis – vėl apgautasis, kadangi čia kito laimė. Sprogsta dar vienas burbulas. Ir kas? Pyktis ir rietenos.
Nieko neįvyko. Na, tikrų tikriausia tuštybė. Pirmasis nieko nepasakoja, Antrasis nieko neišgirsta, o Trečiasis negauna jokios informacijos. Tampa nuobodoka. Vėl reikia kažko griebtis. Tuomet Trečiasis ima kurti kažkokį planą, Antrasis susidomi, papasakoja Pirmajam. Vėl bumt. Vėl banga įsisiūbuoja, jei ne į vieną, tai į kitą pusę.
- Kas geriau: būti dešiniuoju ar kairiuoju krantu, o gal pačia banga? Bet ir bangai skauda, kai ji atsimuša į kokį krantą. Taigi pasikliauti savimi ar kitais vienas ir tas pats, nes sprogimas įvyksta bet kokiu oru, bet kokiomis aplinkybėmis. O pūsti burbulą irgi menkas darbas, - pasiėmęs balioną kalbėjo Usonifuras.
2004-05-12 11:10
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 15 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-20 14:49
va va va
Neblogai... Isitikinau kad ne tik ilgi kuriniai gali tureti tokia gilia prasme... JEGA. Viskas.Nuspresta...Keliauji i mano megstmiausius... Ir be jokiu kalbu:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-13 09:43
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
Usonifuras gerai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-12 20:57
Žiauberinė Jaukė
Man patiko:) Ir iš tikrųjų geriau būti dešniuoju ar kairiuoju krantu?..:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-12 12:08
Asta Fox
Buvo įdomu skaityti, perskaičiau kelis sykius, patiko, toks originalus kūrinukas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-12 11:32
Mari Poisson
Norejau parašyti - rasti. Jau kokia aš žioplė,- oi,oi,oi...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-12 11:30
Mari Poisson
Žinoma, kad patiko. Visai. Iš kairės, iš dešinės ir per vidurį. Gerai rašai. Malonu Tave tasti...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-12 11:12
Godly Miegalius
:)
visai patiko ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą