Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tu nušvietei mano kelią savo spinduliais.
Mano kelias į tave.
Bet aš dar niekada nebuvau taip toli išėjęs iš savęs. Savo tvirtovės. Savo namų. Savo kalėjimo. Savo vienatvės. Savo liūdesio.
As nežinau ką tu galvoji. Nors man to ir nereikia. Jeigu žinočiau apie ką tu galvoji, tai aš būčiau nebe aš, o tu būtum nebe tu.
Aš bijau. Jeigu tu ateitum ir paimtum mane už rankos man butu žymiai drąsiau.
Jeigu tu šoktum nuo skardžio aš šokčiau kartu su tavimi. Bet tu nešoki. Ir neateini. Nepaimi manęs už rankos.
Todėl aš sėdžiu užsidaręs savo tvirtovėje. Man patinka žinoti, kad kažkur esi tu. Ir kad galiu tavimi pasitikėti. Bet ateina laikas, kai as susimastau apie ateitį. O kas, jeigu pabudęs vieną rytą neberasiu tavęs šale? Kas bus jeigu tu išskrisi taip pat, kaip pavasarį išskrido visi paukščiai, kuriuos aš lesindavau per žiemą? Išskrisi kaip žarija iš lauzo. Kas bus jeigu tu UŽGĘSI?!..
Tos mintys mane pasiruošusios pribaigti. Jos sulenda i mano galvą iš visų mano tvirtovės kampų. Kiekvieną vakarą. Jaučiu kaip mano galva tuoj sprogs. Tuoj. Dar minutė ir sprogs. Tikrai sprogs. Tačiau ateina rytas. Aš atsibundu iš sunkaus miego. Minčių mano galvoje nebėra. Jos vėl sugrįžo į savo slėptuves. Matyt ir tas baisus sapnas, kurį šiąnqakt sapnavau, kažkur su jomis.
Laikas vėl pradėti kasdieninius darbelius savo tvirtovėje. Šiandien ruošiausi palikti savo tvirtovę ir keliauti į tave, bet neiškeliavau. Taip pat kaip ir vakar, užvakr, prieš savaitę... Taip pat ruošiuosi ir rytoj, poryt, po mėnesio... Ir taip tol, kol tu nepakilsi, ir nenuskrisi kartu su vėju, kuris užgesins tavo šviesą savo šalta esybe.....
2004-04-17 11:23
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-18 20:02
Mandarino Svajonė
užsidaręs savo tvirįtovėje....
primena "Vergą" gal įtakojo?:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-17 23:39
Veidrodis
Dienora$cio ira$as, $iltas...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-17 19:47
Miegapiale
Mintys mintys visada kamuoja, kai esi užsidaręs savo tvirtovėje:}}}
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą