Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Gyveno Žemėje viena ir du. Jie mėgo žiūrėti naktimis į Žvaigždes ir Mėnulį ir laukti svečių, nes buvo vieniši. Tik trise.
Ir kartą atskrido. Jų irgi buvo trys, bet visi berniukai. Vienas buvo žalias U, kitas oranžinis F, trečias – juodas O. Ir jie visi susitiko tada.
Viena virė pietums arbūzą, o du gliaudė šprotus.
UFO atėjo į svečius pietų. Ir įsižiūrėjo vieną, bo ji skaniai kepė braškes. Ir tada pasikvietė juos į svečius. Naktį, kai miegojo, UFO nusprendė pasiimti tik vieną ir išskrido namo. Du abu labai nuliūdo, nes nebuvo keptų braškių. Ir be to du rado šaldytuve išgertą pieną. Bet jie pamatė, kad UFO neatsisveikino ir išbėgo į kiemą jiems pamojuoti. Iš viršaus jiems mojavo viena. Ji kabojo ant kopėčių ir juokėsi. Bet neverkė, nes du jai buvo brangūs. Ir ji norėjo gliaudytų šprotų. Tada UFO išlaipino vieną savo planetoje. Viena įlipo į medį ir ten tyliai mezgė tėčiui html'u veltinius. UFO pagailėjo dviejų ir numetė vieną į žemę. Bet viena sudužo į daug mažų braškių. Vienas kepė braškes, o kitas gliaudė šprotus vienai. bet vienos nebuvo. Ji buvo tos braškės, kurias valgė du. Jie teigė, kad tokių skanių braškių dar niekada nevalgė ir apsiverkė. Vienas kitam paskaitė knygą prieš miegą ir nupirko pieno. Jie gyveno vieniši. Tik dviese. Ir daugiau niekada nebeaugino braškių, nebevirė arbūzo ir nebelaukė UFO. Jie mylėjo. Kartą vienas vyšnioj rado tuos tėčiui megztus html'u veltinius. Jie buvo per dideli ir jau suplyšę. Bet vienas parnešė namo juos antram. Apačioje gyveno žiurkė. Kartą ji pargriuvo. Viskas.

 

 

 

2002-10-16 18:07
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 21 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2002-10-18 10:11
anuka
mjau... as eilini karta suzaveta... tiesiog suzaveta... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-10-18 01:01
trinkit acc
klimb, (cia is Panyteles pasigavau;), ne primityvume klausimas, cia man suvokt paprasciausiai neina. Gi riboti tie zmones.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-10-17 15:03
varzha
:)) priminė paveiksliuką ant vieno kuklaus būsto dešniosios sienos.
tie htmlu megzti veltiniai irgi labai
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-10-17 14:22
viena skruzdėlė
tai tik žiurkė ir fainai:]
o iki tol tai pati pasakei:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-10-17 09:06
kadugėlis
Cha, klimb. ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-10-17 08:51
klimbingupthewalls
R. -> nieko jei nesuprasi, bet ko gi nesuprasti? primityviau parasyti dar nebandziau :)
e. -> jei esi gyvas  - kartais griuni. argi Tau taip nenutinka? taip ir žiūrkė - užkliuvo ir nugriuvo :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-10-17 05:55
pravalus fainus
as tik nesuprat ko ta ziurke griuvo, o visu kitu atsigereti negaliu :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-10-17 00:58
trinkit acc
khmz...nieko jei nesuprasiu?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą