Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Įsivaizduokite ateitį. Aš joje gyvenu. Kartais susimąstau, kad tokį pasaulį, kokiam dabar priklausau, sukūrėte jūs ir tada prieinu išvadą, kad turėjote būti tikrai nelaimingi.
  Šįryt pabudau su klyksmu. Aš pirkau jausmus iš smulkių prekių automato. Šiek tiek laimės dienai pratempti. Suprantat, čia visi taip daro. Čia tai įprasta. Jūs sukūrėte pasaulį, kurį valdo komercializmas. Produktai. Jokių jausmų. Mes viską perkame. Džiaugsmą, pakilią nuotaiką, įkvėpimo, saugumo, meilės – visus įmanomus jausmus. Žmonės nesivargina bendrauti, nes tai jiems nieko neduoda. Kartais man atrodo, kad jie visi tapo bejausmiais. Nesu tikras dėl savęs. Manau, kad turiu sielą.
  Mes gyvename dideliame name, kurio liūdniausia vieta yra durys, nes pro jas patenki vidun. Namą juosia tvora, priekyje kurios stovi vienas tų automatų. Jų pilna visur. Kasnakt galiu girdėti kaip mano tėtis su šlepetėmis nušlepsi i kiemą. Kartais po kelis kartus. Bet aš nepykstu, kam gi naktį lengva. Aš lankau mokykla, nors šiaip esu linkęs manyti, kad visko, ko žmogui privalu išmanyti, išmoko vaikų darželyje. Mano pažymiai nėra geri. Matote, aš mažai naudojuosi tų automatų paslaugomis. Kartais man atrodo, kad tai didžiausia mano klaida – noras būti žmogumi.
  Nesu linkęs per daug bendrauti. Turiu vieną geriausią draugą ir keturis prastesnius. Su jais leidžiu savaitgalius, o Aleksiukui skiriu laiką po pamokų. Mes sėdime parke ir kalbamės. Aleksiukas man sako, kad pasaulis jau žlugęs, o tokie kaip mes ilgainiui irgi būsime pavergti. Jis sako, kad turėtume pasitraukti dar išsaugoję savo sielas. Mes čia nereikalingi. Man patinka Aleksiukas. Aš juo tikiu. Pusvalandį prieš išsiskiriant mes sėdime ir juokiamės, nes mano geriausias draugas mano, kad tol, kol žmogus juokiasi, jis saugus.
  Kartais aš guliu lovoj ir galvoju apie tai, koks pasaulis buvo ankščiau. Taip, aš galiu pavartyti vadovėlius, bet, mielieji, man tikrai sunku įsivazduoti, ką reiškia gauti tikrų jausmų. Bendraujant. Ką reiškia būti įkvėtam kito žmogaus. Ką reiškia per daug liūdėti ar mylėti. Per daug, o ne normuotai. Ne laiku ir ne vietoje. To visai nelaukiant. Ir už tai jūsų nekenčiu. Labanakt.
  Matote, aš stengiuosi visai nevartoti tų produktų, bet tai nėra lengva, nes aš toks vienas. Neprisitaikėlis. Man sunku. Šiek tiek džiaugsmo dar niekam nepakenkė. Ypač kai tas džiaugsmas už dešimties žingsnių nuo tavęs.
  Tiems, kurie stengiasi pakeisti karčią realybę, žymiai lengviau. Jie visada turės ką veikti. O aš amžiais nežinau kuom užsiimti. Negaliu žiūtėti televizoriaus, nes galiu išgirsti ką nors sakant, jog pasaulis yra nuostabi vieta ir kad panorėjęs tu gali TIEK daug nuveikti, TIEK atrasti ir tapti kuom tik panorėjęs. Aš tuo netikiu. Be to, gyvenant televizoriuje viskas atrodo gražiau nei yra iš tikrųjų.
  Dažniausiai Aleksiukas ateina iš anksto nepranešęs. Jis tyliai atsirakina namų duris ir labai tyliai užlipa laiptais tiesiai į mano kambarį. Pastaruoju metu mes retai ten būname. Einame laukan. Mažai vaikštome, daugiausiai bėgame. Kartais ir bėgdami dar ir rėkiame. Žinau, skamba gerokai kvailai, bet mums papraščiausiai atsibosta eiti ir tylėti. Aleksiukas neleidžia man nieko pirkti iš tų automatų. Ir aš neperku.
 


    Rašau prabėgus savaitei. Dabar suprantu, ką žmonės turi galvoje sakydami, kad vieną dieną tavo gyvenimas gali apvirsti aukštyn kojom. Prieš šešias dienas gavau laišką, kuriame buvo parašyta, kad tikrų draugų nebūna, kad jie tik mūsų vaizduotės vaisius. Sunerimau. Kitą dieną mama man pasakė, kad kurį laiką turėsiu pagyventi kažkokioje sanatorijoje. Ji sako, kad aš kalbuosi su savimi. Prisimenu laišką ir Aleksiuką. Dabar suprantu. Mama, neverk. Niekada neverk viena. Leisk, aš palaikysiu tau kompaniją.
  Dabar aš gyvenu čia. Mane išleidžia pasivaikščioti. Aš pasiilgstu Aleksiuko. Jiems nereikejo siųsti to laiško. Dievaži, juk niekada nesakiau, kad noriu tiesos. Juk tikrai nesakiau. Čia nėra smulkių prekių automatų. Visur apieškojau. Jų čia nėra. Čia visi nelaimingi ir tuo patenkinti.

    P. S. smulkių prekių nebūna.
    P. S. S.  būkite patenkinti. Vardan ateities.
2004-04-07 11:25
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 16 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-10 23:10
fryla
Mama, neverk. Niekada neverk viena. Leisk, aš palaikysiu tau kompaniją.


Čia visi nelaimingi ir tuo patenkinti.
_taip.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-10 23:06
fryla
Mes gyvename dideliame name, kurio liūdniausia vieta yra durys, nes pro jas patenki vidun.

Pusvalandį prieš išsiskiriant mes sėdime ir juokiamės, nes mano geriausias draugas mano, kad tol, kol žmogus juokiasi, jis saugus.

-taip.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-05 13:45
analfabetė
tu nori, kad aš tau parašyčiau komentarą, kai jų jau čia TIEK... :)) nea, aš jų neskaitau, nes jie formuoja nuomonę:) man tikrai patiko. labai. skaityčiau dažnai, tad mėgstamiausiuose ir yra. tik bėda ta, kad pavadinimas paimtas iš new' ausio radioheadų albumo, kaip tu taip galėjai:)))) smagu skaitant prisiminti, kaip tu man sakei tą frazę, kad visko, ko reikia, žmogus išmoksta darželyje ir dar žinot, kas yra Aleksiukas, dar gudrių dalykų perskaityt , pvz " atsibosta eiti ir tylėti". neskaitau to, ką rašau dabar, tu juk suprasi ką turiu omeny. manau nebepyksi, kad nerašau tau komentarų:)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-01 19:46
aš o ka
..name, kurio liūdniausia vieta yra durys. Ok :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-28 18:25
tai ko nera
i megstamiausius ...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-28 18:25
tai ko nera
Labai orginalus :))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-27 15:05
pasiklydes spindulys
patiko...is pradziu atrodo,kad tema jau nuvalkiota,taciau paskui pajunti,kad ne. what is more, geras stilius...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-26 21:51
šaukiu
wow. nuostabu. i megstamiausius.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-26 21:08
va va va
Jap.
Natūralumas.
Gerai.
4.
Ačiū.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-26 20:38
Erškėčių paukštė
Tikra tiesa. Nekenčiu tų aparatų. Jų pilna visur. Į mėgtamiausius :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-25 16:06
Maliciuos
Jums privalomai siulau perskaityti Pelevino "Geltonoji strele". Nezinau ar yra lietuviskai...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-24 18:07
windy_day
į mėgstamiausius... paprasta ir tikra.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-20 14:03
nosferatu
Ei, smagumėlis. Seniai beskaičiau atvirą žmogaus nuomonę apie save ir gyvenimą. Labai gerai sudėliotas kūrinys - ploju katutes autorei..;)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-16 10:53
Edie S
"čia visi nelaimingi ir tuo patenkinti"- sužavėjo ši frazė. Visas kūrinys taip pat... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-16 08:50
Haliaeetus albicilla
kažkas tokio paprasto, bet kartu ir užburiančio. Kažkas senai suprasto, bet vėl jaunai atgimusio. Žiauriai griebia už širdies. GIlus ir artimas.
Į mėgstamiausius
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-07 16:00
ajde bok
grazu,sikart tiek,nes po literaturos egzo negaliu placiau kalbeti apie kurinius,ten jau baisiai issikalbejau.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-02 14:02
Varnas
komentuoju:-)jau komentuoju;-) man patinka idėja ir jos eksplikavimas. jausmus pirkau iš automato. taip. čia geras. tik ta vieta, kur išleidžia pasivaikščiot, gal galima būtų kiek labiau paieškoti kitos išraiškos. o dėl pasaulio, tai jis visada buvo perku-parduodu. tik mūsų ten nebuvo tad ir galvojam utopiškai, kad buvo kiek kitaip. visada buvo taip, tik kitos formos tame pasaulyje buvo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-02 12:42
jurauzlango
T Aa I P.. suzaveta! kurinukas superinis.
(o pavadinimas labai identiskas 'Radiohead' dainos pav. ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-02 10:49
nejausk nudesiu
geeeeeeeeeeras.. tikraivienas iš geriausių čia skaitytų.. skaitant pradžią net susimąsčiau kokie mes vis dėlto visi esam laimingi. y megst.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-20 20:46
voratinkliai
*p.s.s.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
1 2
[iš viso: 26]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą