Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Granitinė šiukšlių dėžė. Kai pagalvoji - koks absurdas! Tokios nepakelsi, nenuneši, neperkelsi. Tiesiog amžinybės simbolis! O juk šiukšlės - tai toji materija, iš kurios archeologai kada nors rekonstruos mūsų gyvenimą. Žinoma, sargis jiems bus vien tik sargis, o ne pirmas intymus jaunuolio pirkinys, kuris net nebuvo garsiai įvardintas - tik pabelsta į langą pirštu, kur padėtas margas pokelis. Banano žievės likučiai leis padaryti išvadą, kad egzistavo labai stiprūs prekybiniai Lietuvos ir Afrikos ryšiai. Suakmenėjusi cigaretės nuorūka tik patvirtins hipotezę, kad dėl piktybinių navikų epidemijos, pirmiausia klastingai smogusios patelėms, išnyko didžioji dauguma vietinių Rytų Europos gyventojų...
2004-03-22 15:05
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 17 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-22 20:34
Irna Labokė
Kažkaip tęsinio reikėtų... Sakyčiau čia tik įžanga į kažką daugiau :))))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-22 18:19
daeira
Pf... net baisu pasidrė:) pasijutau lygtais būčiau dinozauras kurį pažins iš kokios suakmenejusios liekanos:) vujej:) šauniai parašyta:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-22 15:18
Dunkelheit
aha, istorijos rašymas - daugiausia interpretacijos, kai bandoma paaiškinti procesus. bet nereikia žvelgti taip į praeitį ir ateitį, mes darom taip pat beveik kiekvieną dieną, ne tuo mastu, bet visgi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą