Rašyk
Eilės (78157)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ir didelis Paryžius moka verkti. Kartais, rudenį, nukritus paskutiniams kaštonų lapams, lyja lietus. Tuomet miestas rauda ir tik ant Monmarto kalvos pakilus gali atrodyti, kad sėdi ant debesio.

Žmonės dideliam Paryžiui keisti. Visi skuba, ir aš tarp jų. Tempas labai didelis – net minčių nekyla pasižiūrėti į žmogų sėdinti šalia metro ar einantį kitu Senos krantu. Sukasi kaip karuselė. Maža Vienos karuselė. Tokių yra daug netoli Konkordo aikštės. Jei eiti per auksinį tiltą link invalidų namų – gali nusipirkti keptų kaštonų ir viena sekunde sustabdyti verkiantį Paryžių. Tik žiūrėti į tekantį vandenį ir matyti žaidžiančius žvirblius.

Ir va dabar, naktį, žiūrėdama į gatvę, aš matau minią žmonių. Jie pavargę nuo tempo, nuo judėsio, bet yra kaip arkliai įkinkyti į vežimą. Tempia savo jungą ir, kai jau nebepakelia, geria iki žemės apglėbimo. Tikriausiai kitaip neranda laiko. Ir tas mylėjimasis gatvėj, jau nešokiruoja. Atrodo normalu pasiimti tai, ką kiti gauna šilumoj ir jaukioj aplinkoj, – tiesiog gatvėj. Čia nėra laiko. Laiko čia mažiau nei bet kur kitur pasauly.

Ir dabar mąstau, tai kodėl tokia „garbė“ vadintis „parisien“?

Tikriausiai todėl, kad pavasarį čia laiko pasidaro labai daug. Jo užtenka, kad pažiūrėtum į žydinčius kaštonus. Į moteris, numetusias savo paltus. Į vaikus lesinančius žvirblius ir į senius žaidžiančius „buliais“. Ir tada gali nupirkti puokštę gėlių. Ir mylėtis gatvėj nebe taip šalta, tik nežinau, ar tai tampa labiau romantiška. Ir laiko užtenka sodinti gėles kieme ir piešti paveikslus prie Senos. Ir pasivaikščioti palei ją vakare. Tada ir terasoj vakarieniauti gali keturias valandas. Ir iškėlęs galvą gali pasakyti, kad gyveni pasaulio širdy.

Ar tai tikrai laimė?
2004-03-16 22:32
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 17 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-09 12:02
snor
man ir neraliai patiko.Nevien eilius , bet ir žmogutis parašęs jį :))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-17 15:18
fillette
net ir pats purviniausiai skubantis paryzius visada man liks vienu silciausiu miestu... labai graziai aprasyta.. skaitydama jauciausi tarsi vel sugryzusi i laika pries menesi kai kazkas laike mane apkabines leisdamas skandinti rankas fontane... ak..:)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-12 15:31
Baltas_angelas
:D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-12 15:31
Baltas_angelas
man patiko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-20 20:33
Peixinho
Man patiko. Ir Paryžius. Panašų Paryžių pažįstu. :)
Vis delto ten yra laimės. Apeiti Monmartrą iš kitos pusės. Pabūti ten, kur nėr daug žmonių.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-17 14:08
Goda
Laime galima rasti ir kituose dalykuose. Tikrai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-16 23:15
Nyarlathotep
Būtų vidutinishkas, neblogas. Jei ne tai klaidos + tingėjimas peržvelgti kūrinį. Aš suprantu, kad ne pas visus yra lietuviškos raidės, bet galima būtų bent pirmas sakinio raides didžiosiomis užrašyti. O taip pat, Paryžius, Monmarto kalva, etc.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-16 22:45
raudoni akiniai
bravo. ploju daug.. nusilenkiu. man labai patiko. musu sraigteliai panasiai sukasi :) duodu 5, nors tureciau duoti 4, nes lietuvisku simboliu nebuvimas zemina kurinio verte ir zymiai prasciau skaitosi. bet ploju vis vien :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą