Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Aš mankštinausi. Rytoj pasirodymas. Reikia pakartoti viską nuo pradžių. Vienas-du-trys-keturi... Valios jėga džiūgavo laimėjusi prieš sąnarių skausmą. Penki-šeši-septyni-aštuoni. Veidrodis maivėsi. Aš mačiau save – įtemptos pėdos, tiesi nugara ir išdidžiai pakeltas smakras. Tokią mane rytoj pamatys žiūrovai. Niekam negalima parodyti, jog man skauda... Mane apjuoks ir pasmerks. Todėl reikia šokti. Rytoj pasirodymas.

Žingsnis-dar vienas... Aš šaunuolė! Man viskas sekasi. Viskas, išskyrus gyvenimą. Bet dabar tai nesvarbu. Daug vėliau, sėdėdama naktį prie kompiuterio su arbatos puodeliu rankoj aš bandysiu papasakoti apie savo jausmus plokščiam monitoriui ir nepažįstamiems nick‘ams, už kurių tikriausiai irgi slepiasi žmonės. Bet tai vėliau, o dabar visos mintys tik apie rytdienos pasirodymą. 

Reikia šokti. Man pasiseks. Žingsnis-žingsnis-žingsnis. Reikia šokti taip, tarsi šokčiau paskutinį kartą.... Aš dar nežinau, kad rytoj aš nukrisiu. Aš gulėsiu ant scenos, negalėdama atgauti kvapo nuo skausmo ir neišgirsiu, kaip kažkas salėje atsidus su gailesčiu, o kažkas pradės juoktis... Kritimas visąlaik sukelia juoką. Gydytojai neleis man daugiau šokti. Diagnozė banali – daugybiniai kaulų lūžiai. Bet visa tai vėliau.

O dabar reikia šokti... Kaip paskutinį kartą.
2004-03-11 19:41
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 18 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-14 21:38
justickis
Kupinas įtampos ir skausmo... Ne visai išbaigtas, tiesa... Tos užuominos į ateitį šaunios... neklausyk, kai sako nešok (net jei to ir negali)... šok, žinau, koks skausmas nešokti... labai bijau nešokti... šok... šok... šok... (aš, žinoma, apie šokį)...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-14 17:23
debesis
Prekrasno, zolotce...............
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-12 23:38
heroinas
už mano niko žmogus nesislepia :) o tu šok..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-12 21:14
va va va
The show must go on!... Gal ir tiesa... Labai neblogai... Nors ir kazko pritruko... Bet nswrb... Saunu!Bzzzzzzzzzz....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-11 21:04
Jaka
Oi nebešok, kas bus kai tu nugriūsi, prašau nešok daugiau :((((
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-11 20:11
agle
viskas labai saunu! man paciai skauda viska nuo sokimo, bet vistiek soku todel kad ziurovai negali to matyti, kad tau skauda. isgyvenimai tikri.! tik pavadinimas angliskas kazkaip nelabai tinka. toks gyvenimiskas tikroviskas ir isgyventas. ziurovas pats svarbiausias uzdavinys esanciam scenoje!patiko savas toks!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-11 19:52
ii
ii
dance tonight revolution tomorrow
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą