Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mykė Pūkuotukas netyčiom[? ] apkaltino Knysliuką grafomanija, nes jis neva susprogdino žaliai mėlyną balionėlį. Gėda, Myke. Gėda, Knysliuk. Gėda, Pelėda.



Mykė Knysliukas sumyniojo Pūkuotuko rūteles... Seklys Morka [ne iš šios operos] vis dar nesusekė kieno nekaltybė buvo sutrypta...
Sėdi Mykė ir pešioja ramunių žiedlapius:
"Kaltas, nekaltas, kaltas... Nekaltas... "
Gėda, Myke. Gėda, Knysliuk. Gėda, Pelėda.



Kartą Mykei pasidarė be galo šalta... Taip šalta, kad net ausis skaudėjo. Apsimuturavo ir nuėjo pas didž. gerb. draugą Knysliuką.
Paklaustas kodėl jam taip šalta, Knysliukas, nors ir buvo be galo protingas, nesugebėjo atsakyti į šį sudėtingą ir net suktą klausimą.
Tada abu dar labiau apsimuturavę patraukė pas dar labiau didž. gerb. draugę Pelėdą.
Paklausta kodėl jiems abiems, o ypač Mykei, taip šalta, Pelėda susiraukė, išvadino abu atklydusius kvailiais ir pagaliau paaiškino, kad taip yra todėl, kad jie gyvena Šiaurės ašigalyje, o lauke yra -40 laipsnių Celsijaus.
Nuliūdo Mykė. Nuliūdo Knysliukas. Užsirūstino Pelėda... ir išvarė abu svečius namo.



Kartą laikraščiai rašė: "Mykė Pūkuotukas įsimylėjo... ". Knysliukui tuojau pat kilo kaži koks keistas, net iškreiptas [tačiau aneikiek neiškrypėliškas] įtarimas, tiesiog nenoras patikėti savom akim! Kai išgirdo tai per kaži kokią išklerusią radiją, užsikimšo ausis. Tuokart Knysliukas griebė brailio raštu užrašytos spaudos. Tada nepatikėjo net savo pirštais... Sako: "X-failai! Šmeižtas! "
Taip begalvodamas įstrigo Nykštukų namely... Kas gi beliko? Skaityti laikraštį.. Skaitė kartą, skaitė kitą, kol pagaliau perskaitė Mykės istoriją iki galo.
O buvo parašyta: "Mykė Pūkuotukas įsimylėjo SAVE".
Knysliukui tapo iškart ramiau.
Kitądien į svečius užsukusi Pelėda iškrapštė patenkintą Knysliuką ir jo sėdimąją iš sėdėjimo vietos, ir iškart abu nuskubėjo padėkoti už tokią gerą žinią savimylai Mykei.
Ačiū, Myke. Ačiū, Knysliuk. Ačiū, Pelėda.



- Esiu į... mišką, - tarė Mykė ir išėjo. Ėjo dieną, dvi, kol suprato, kad pasiklydo. Sustojo.
Taip bestovėdamas susimąstė. Pro šalį ėjo ežiukas. Rūke.
Mykei papasakojus savo istoriją, ežiukas sako:
- O tu dabar eik tiesiai, ketvirtadienį pasuk į kairę ir apie šeštadienį prieisi keliuką, vedantį iš miško.
Taip ir padarė. Ir ėjo. Toli ėjo. Penktadienį susimąstęs (visgi protingas, mąslus buvo) ir tarė pats sau:
- Bet reikėjo man į politiką geriau eit...

Taip beklaidžiodamas po miškus ir pievas sutiko Pelėdą.
- Kas tau, Myke? Bene sublūdai? Kas ten ką apie politikas šneka? Negi nežinai ką reikškia užrašas "Pašaliniams D. "???
Mhm, Myke. Mhm, ežiuk[? ]. Mhm, Pelėda.



Kitą dieną Mykė nuėjo į turgų ir "papigiąja" nusipirko didžiulį maišą saldainių "Pabaiga".
Geri keturi kilogramai turbūt buvo... Iškart nulėkė pas Pelėdą ir įdavė jai pusę tų saldainių. Sako:
- Ačiū, Pelėda.
Tada grįždamas dar užsuko pas Knysliuką. Ir jam įdavė pusę likusių saldainių "Pabaiga". Sako:
- Gėda, Knysliuk.
Ir tik tada susimąstė, kad iš tikrųjų nebuvo dėl ko... Tiek to.
Abu su Knysliuku nuskubėjo į mišką pas ežiuką ir godžiai [lyg medų] valgė saldainius "Pabaiga".
Tada Mykė [jau beveik sotus] nuleido galvą ir gailiai atsidusęs tarė:
- Mhm, ežiuk.    Rūke. Skanūs tie "Pabaiga"...



Ze End.
2004-03-04 21:29
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 22 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-24 20:18
mikė langas
būna kartais, kad autorius sutapatina ir pavaizduoja save savo kūrinyje. gal čia ne tas atvejis.

Bet vis tiek. Įdomiai mintis dėlioji. Tik negimiau kritiku aš būti. Tad perskaičiau ir suglumau...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-11 12:00
matematinis nulis
Labai fain gabaliukai, ypač, ketvirtasis :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-05 20:58
ii
ii
           
            :}} myke myli meduuuuuuuuu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-05 20:29
Kirvoboica
Mikės filosofija visad buvo gili ir verta pagarbos. =)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-04 23:44
KasPasakeKaTikKar
idomiai. tik paskutinis kazkox nei sioks, nei tox.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-04 22:09
cagansara
Ėhė, vėlgi mėgst. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-04 22:04
agle
:DDDDman patiko!!!! paklausk * saules radijos * kas yra Seklys Morka tikrai paaiskins ir detaliai!!!!!!!!!:DDD
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-04 21:57
Kavinukė
:)) į mėgst.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-04 21:54
Saulės_Radija
Valio :))) Kurinio pavidale dar sauniau atrodo . {ir aciu dievui,kad suprato,jog politika ne Pukuociams } ;) {mirkt}
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą