Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 22 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tam ta ra ram. Tam ta ra ram tam tam. Tam ta ram tam tam. Pirštais greitai barbenu į stalą. Kad nebūtų taip pasiutusiai tylu. You can run, you can hide, but you can’t escape, my love. My love? Evol ym. ym evol. Koks skirtumas. Vis tiek nemėgstu raugintų agurkų. Ir stiprios kavos. Prisimenu, kartą... Na jau ne. Kas per nostalgiška nesąmonė. Aš jai nepasiduosiu. Tvirtai įsikibsiu į ką nors, kad ir į pagalvę, ir nepasiduosiu! Niekada! Rrr! Ką? A, taip, apie ką aš kalbėjau.. Na, argi tai svarbu. Žinoma, kad ne. Ir iš vis, rinkoje karaliauja konkurencija. O, kaip protingai pasakiau. Rin – ko – je  ka – ra – liau – ja... Rinkoje? Rinkėje. Rinkė. Koks įdomus žodis. Beveik toks pat įdomus kaip ir „nusipošlinti“. Taip iki šiol ir neišsiaiškinau, ką jis reiškia. Turbūt kažkas apie pošlus. Kaip nelogiška, turbūt pasakytumėte. O man kas? Įsikibsiu į pagalvę ir postringausiu apie pošlus. Pošlus – vošlus – košlus – ošlus. O, aš dar ir rimuoti moku! Kiek neatskleistų talentų... Dėbteliu į pagavlę. Turėtų parausti iš malonumo, kad teikiausi į ją dėbtelėti. Ne, nerausta. Įsistebeiliju kaip reikiant. Hm. Mano pagalvė – visiškai nekukli. Vis tokia pat atkakliai balta. Ir kaip gi šitaip galima!... Jūs tik pagalvokit! TIK pagalvokit! Dar pagalvokit... jau pagalvokit... beveik pagalvokit... Ai, bet kur čia jums su manimi lygintis. Tam ta ra ram. Tam ta ram tam tam.
Tam ta ram.
TAM TA RAM!
Va taip. Ir nė nemėginkit su manimi ginčytis. Ginčitys. Gynčitys. Gerai, kad mano pavardė ne tokia. Tam ta ram. Kažin, kaip atrodytų fėja su salotine plunksna plaukuose? Mažų mažiausiai keistai? Fe, kiek stereotipų. Būta čia ko – fėja su salotine plunksna!
Tam ta ram.
Panašiai turbūt ir Mikė Pūkuotukas sakė. Nors gal ne. Neprisimenu. Ar minėjau, kad nemėgstu raugintų agurkų? Būtinai pasižymėkite tai. O, jau aušta. Metas keltis. Cha, o aš jau atsikėliau. Kažkada seniai. Kaip šaunu, aš ir vėl jus pralenkiau. Saulė kyla. Taip romantiškai nuteikia... Bet dar ne taip, kad pradėčiau muilo operas žiūrėti. Dar ko. Jas tik mano pagalvė žiūri. Mano nekuklioji pagalvė. Gal eisiu išvirti jai kavos. Aš juk vis tiek nemėgstu...
2004-02-29 15:37
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 17 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-02 00:14
jura
/me sypsosi:) smagus kurinukas.. ir nemiga artima pastaruoju metu.. ai dra iglesias$) grazi dainuska:)
zodziu 5 pagaliukai i jusu kisene:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-01 15:38
Miesto Kaukas
hhhmmmzzz....
kad visos nemigos būtų tokios linksmos.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-29 23:53
heroinas
tam ta ram tam tam :) smagumėlis
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-29 19:50
Josefine Sigurthsdottir
ok.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-29 17:48
IcEteAtE
as irgi megstu raugintus agurkus. Tokius kurinukus reikia skaityti butent po nemigos . labai pades atisgauti :)))) Siaip labai linksmai nuteikiantis kurinukas. ir tam ta ra ram labai patiko :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-29 17:12
matematinis nulis
:)) įdomus pašnekesys su savimi :) ir daina ta man patinka :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-29 16:56
nava
shiaip visai galetu buti kokio beprochio dienoraštis, tik neisižeisk, tokį dalyką sukurti labai sunku, o gal ir ne.:) ash nežinau, niekad nekuriau:)))
ok, i see i should shut up.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-29 15:42
Hipis
Tokia šypsena veide atsiranda beskaitant ;) chaosas, su pagalve rankose. Malonu skaityti ir gerai nuteikia ;) Nors raugintus agurkus aš mėgstu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą