Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Atėjo toks vienas individas į senukus ir pradėjo klausinėt patarnautojų ar jie turi šunų kraiko. Viena tokia paslaugesnė už kitas ponia susimėtė trumpam, aptikrino sąrašus ir sandėlius ir apklausinėjo kolegas, ir tai padarius, informavo klientą kad šuns kraiko vis dėl to neturi. „Kaip tai neturit? Katėms pilna o kur šunims? Visas maximas ir lidlus išnaršiojau dešimties kilometrų spinduliu ir kas jei ir skyrė dėmėsio tai pasako kad gal geriau čia senukuos ar dar kur geriau paieškot... bet jei ir čia neturit, tai kur man tada jo gaut? Prašau, gal galit užsakyt jo, ar nukreipt į koki tiekėją? „. Po ilgos pauzės moteriškė pati uždavė klausimą „O ar tikrai toks dalykas yra? Šunų kraikas... negirdėjau dar tokio.... šiaip, kam šunim kraikas? Šunys gi lauke tuštinasi! „ „nu mano žinokit lauke tai nesituština... tik namie! Atsibodo man jau kilimus valyt... nu man tikrai jo reikia, aš nežinau ką daryt, man reikia šunų kraiko... aš vedžiojau tą šunį daug ir ilgai bet reikalų jis savo lauke daryt nenori... bandžiau ir duot kačių kraiko, bet kaip į durnių pasižiūrėjo ir tada pat vietoj vėl ant kilimo prišiko... buvau aš jį ir net dviem parom išvedęs, ilgai mes ten keliavom, du ratus aplink vilnių su visais pavilniais apsukom, bet grįžus jis tik dvigubai ant kilimo prišiko... aš tiesiog nežinau ką daryt! „ patarnautoja sumišus žiūrėjo, ieškojo tinkamų žodžių paguost, bet taip galiausiai nieko ir neištarė. Individas tada ištraukė savo telefoną ir parodė jai savo šuns nuotrauką. Jos nuvargusią grimasą aptemdė dar tamsesnis sumišimas ir ji ištarė „Nu bet ponas! Čia gi katinas! Ką jūs čia išdarinėjat? „ „Kaip tai katinas?? Akla gal jūs? Ar šiaip durna? Nei šuns nei katės nemačius?! čia gi šuo! Seamo veislės! Grynakraujis šuo! „ „Tu pats durnas bliat čia gi akivaizdžiai katinas!! dalbajobas bliat! kaip tu čia savo laiką bliat leidi, nu nachui, visiškai neturi ką veikt, bliat, iš sunkiai ir oriai dirbančių darbininkų išsipisinėja bliat! bliat dinkit iš čia o tai apsaugą iškviesiu! nu atsilupęs totaliai! kaip tau ne gėda bliat taip durnai visų laiką švaistyt??? Kas tau su galvą negerai?? „ „Nu ponia, bliat, prašau apsiraminkit! Nerėkit ant manęs! Čia akivaizdžiai įvyko nesusipratimas... kažkieno mastysenoj! Ir tikrai ne mano mastysenoj! Oj ne! Tikrai ne! Čia jūs durna ir čia jus reikia galvų gydyklon vežt! Kaip jūs nesugebat tokių dviejų pačių įžymiausių gyvūnų atskirt vienas nuo kito? Ką, jūs nematot uodegos, ausų, ūsų?? Va pažiūrėkit va dar į šio šuns nuotrauką ir rimtu veidu pavadinkit jį katinu! Prašau! Bent pabandykit! Bliat... dar rėkauja bliat... „ „O dieve mano nu nachui bliat! tai yra katinas! KATINAS! Akivaizdžiai Nachui bliat KAAATINAS!!.... Nu bliat, kas čia vyksta, su kuo aš kalbu bliat? Ne... nu... nu naaachui.. APSAUGA!!! Iškvieskit apsaugaaaaą! „ Patarnautojos psichologinės sveikatos labui, apsauginis jau buvo pakeliui ir tuoj pat ir itin agresyviai priartėjo prie problemas keliančio individo. „Kas čia vyksta?? Kas čia darosi?? Kas jums negerai?? Kame problemos?? A?? „ „Jis psichas! Jis absoliutus psichas!!! „ „Aš psichas??? AŠ?? ajajajai...! Kokius jus čia asmenis darbinat? Ar bent vardo jos paklausėt kai paėmėt taip tiesiai iš gatvės?? iš mėnulio?? iš po akmens bliat??? „ „PONAS! Nusiraminkit! Jūs keliat sceną! Dabar ramiai labai nusiramink ir dar ramiau paaiškink labai ramiais žodžiais, kokia yra šio neramumo priežastis? Bet ramiai taip, arba nuraminsiu! Supratai? „ Individas įkvėpė porą griežtų įkvėpimų ir išrietęs stuburą ištarė „.... Ji nesugeba atsikirti šuns nuo katės“ „Ka bliat? „ „Jūsų darbuoja nesugeba atskirti šuns nuo katės“ „DEBILAS! „, Sužvigo ji per visą salę „Stasia, Stasia... ramiai... tai neprofesionalu... ramiai... „  „TU PARODYK JAM NUOTRAUKĄ!!! „ „Nerėk... nerėk... ramiai... mums reikia ramumos daugiau... Stasia... okey, ponas, davai, parodyk man nuotrauką... galbūt tai padės mums greičiau nusiraminti..... „ individas ištraukė telefoną ir parodė apsauginiui savo augintinio nuotrauką. Apsauginis užvertė savo sunkias akis ant jos ir pradėjo ją skenuoti itin ramiu tempu, nuo kairės į dešinę ir iš viršaus žemyn. perskaitęs portretą, apsauginis kilstelėjo akis, pastumėjo jas patarnautojos link ir tada individo linkme. „Tai yra šuo“ ištarė jis, itin ramiai. „DAR VIENAS!!! „ „Stasia..... Stasia.... nusiramink.... ramumos... ramybės........ dabar...... tau rimtai šis šuo panašus į katiną? „ Bet jos atsakomųjų klykėsių apsauginis nespėjo išgirsti. Jis parkrito ant grindų ir pradėjo labai neramiai kratytis ir traukuliuotis. Baltos putos pradėjo trykšti jam iš burnos. Taip atsitiko, nes jis prieš išeidamas iš savo budos, spręsti problemų, susišvirkštė arklišką dozę itin nešvaraus taborinio heroino. Tai nebuvo protingas sprendimas. Bet jis ir nebuvo protingas žmogus. Jis išgyveno, kažkaip, taip per plauką, bet neteko darbo. Ir ne jis vienas. Stasia irgi buvo atleista. Nes labai nerami buvo. Ir daug keikėsi. Ir svarbiausia, nesugebėjo atskirti šunų nuo kačių.
2022-10-08 18:48
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-10-08 21:51
Ponas Beždžionius
supratau, šiaip ne taip, dėkui už pastabas ir įžvalgas. su keiksmažodžiais iš ties reikia elgtis kaip su prieskoniais, nei per daug, nei kai kur jų ir iš vis reikia. ant ledų torto pavyzdžiui. ant jo prieskonių tikrai nereikia. bet čia ne ledų tortas. ir būtent šitas receptas ir reikalauja tokių kiekių ir tokio kepimo režimo, ir nedamaišymo ir patiekimo ant kažko ne kietesnio nei kartonas. Dėl pabaigos sutinku, kažkokia ne tokia, bet kažkaip turėjo pagal receptūra baigtis, nes dialogas galėjo tęstis ir nusitęsti į perteklius ir išlipimus iš recepto ir taip sugandint ir pradžią ir vidurį ir visą receptą iš esmės. 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2022-10-08 21:15
Trantsliukatoriuts Agu Kitkits
Tik nepapratsk keiktits. Nets ne vitsada tinka, nets dazniautsiai tai ne, taip, aha.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-10-08 21:00
Trantsliukatoriuts Agu Kitkits
Aaaa...eee...turiu patakyti...galiu patakyti, kad tia vienintelits kūrinyts tsu tiek pliat ir dar tų its n, kurių man tetukats net neleidzia takyti, taigi vienintelits kūrinyts, kuriame tsitiek plet vititkai tinka...pet tikrai ple..a..tikrai, tikrai vitskats tinka, tik nezinau ar pati papaiga tinka, turiu tsiek tiek apejonių, kad gal papaiga vitką ir numutsa tsiek tiek pet ką tia ple...a...e..ką tia daugiau petsugalvotsi tai papaigai...net nezinau, kaip tia man vitskats taip patsirodė vitsai tsaunu...matyt ats vititkai kvailats...na, kaip majorats gal kvailats, pet kaip moktslų daktarats tai jau tikrai ne, taip!
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą