Rašyk
Eilės (77207)
Fantastika (2260)
Esė (1534)
Proza (10804)
Vaikams (2631)
Slam (65)
English (1189)
Po polsku (333)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Kaimo japis Kaimo japis

Dviveidis

Šis kūrinys buvo tarp savaitės geriausių


Pradėkim nuo to
kad būna tokių
kurie persižiūri filmų

Būna tokių kurie juos sukuria
būna tokių kurie nugyvena
gyvenimą

nematuojamą nei dienomis
nei myliomis

. .

Vidutinio amžiaus vyriškis
paspjaudo smilių
raštininkas pasitrina smilkinius

Atverskim puslapį uždekim žibintą

Ketvirtosios imperatoriaus
žmonos tarnaitė vėl spjauna
į skalbinius
ir dar kartą - į miltus

Netrukus ji mirs

...

Ta pusė kur veidrodis sukioja galvą yra suardyta
Ta kur galva panyra į veidrodį
yra sugriauta

Abi kartu yra perlietos mėnesienos
lyg į vienį į vinį sulydytos nepersikertančios
vežimo ienos

Čia nesuvežtas šienas lietus žibintus plukdo
ir teška vaškas ant alksnio lapo

Sakysi negali būt -
Taip tai tik atspindžiai
Tai labirintai

...

Nekalbėkime apie formas
Roselinio filme tame kur
kaimas stato ugnikalnio papėdę
tuną įtraukia kabliu ne tinklu

Taip juda pasaulis
Jo raidės jo runos
Ir taip lavoje skęsta

Bjauru ar žiauru nesvarbu
Šitaip mes jaučiame prasmę

...

Šviesa yra pirmiau nei raštas
Pirmiau nei šešėliai
kurie pereina į vigilijas

Tačiau kas ką aplenks
krisdami į slėnį - neklausk

. .

Ketvirtoji imperatoriaus žmona nepasveiks
Naratyvas turi turėti pradžią  pabaigą ir vyksmą

Istorija turi turėti
kreivę naratyvą ir klyksmą

Naratorius turi eiti
ausies kanalais
Nelyginant kreivais šuliniais
2022-06-10 04:57
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-06-24 11:05
Žilis van Go
Pritariu Pranui, labiausiai patiko prieš paskutinis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-06-19 15:18
Pranas
Kad ir [kaimo jopis, [/b]bet aplenkia gogo . Tačiau tai man netrukdo suglausti į VIENO personažą. Taigi 5. O Guntos jau, deja, nepajėgiu perskaityti. Atsiprašau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-06-11 05:41
Fabrikantas
Kaip sako Šienpjoviai, tu šienauji žolę, o žolė
tave šienauja.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-06-10 20:13
taigis
Oi, na ką aš žinau - tekstukas kažkuria prasme patiko, jei taip dviveidiškai žiūrėti. Bet gal reikėtų atskirais epizodais - būtų įtaigiau.Nors irgi - o kas čia naujo? :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-06-10 13:09
Vetra Vika
Subtiliausių jausminių minčių spalvingiausioje CITADĖLĖJE:
Kokio galingumo JAUSMAS, priešingas valdomai giliai (stingdančiai kraują) - neapykantai?!
Pagarba Autoriui už nuoširdumą!ir - kūrybinio džiaugsmo!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-06-10 12:58
gunta


pasakojate:

"Šviesa yra pirmiau nei raštas

Pirmiau nei šešėliai
kurie pereina į vigilijas

Tačiau kas ką aplenks
krisdami į slėnį - neklausk"

Šviesa yra paskiau, po Tamsos ketinimo

pamatyti save: "tebūnie šviesa" o


Raštas -  tik viena maya iš begalybės mayjū (šviesos atspindžių)

Nėra lenktynių yra maya lenktynės.

Nėra pirmiau, tai virš ir po erdvės ir laiko išmatavimo. 

"Aš esu" jutimai, tik klaidina, atnešdami žinis, kurios nuolat keičiasi, UNIVERSALAUS jutimo, "aš" neturi, taip kaip, Be Stebėtojo, Jutimų ir Proto - be "aš esu"  Pasaulis neturi Priklausomos Būties t.y.  jo tikrumas RELIATYVUS.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-06-10 10:14
gunta
Pasaulis neina klausos kanalais - tik klausos kanalai, regos kanalai, lytėjimo, uoslės, skonio receptorių kanalai retransliuoja Pasaulį Pasaulyje                   Idant                                   Žmogus -pasaulis savyje; taip, kaip Pasaulis  YRA kintančių formų (garsų, spalvų, magnetinių bangų, kvapų ir t.t. Pastovus virsmas- Judesys, VIBRACIJA)

VEIDRODIS VEIDRODYJE ATSPINDI VIENAS KITO atspindį savyje IKI BEGALYBĖS KARTŲ.
(Kiekvienas veidrodis, Beribiame pasaulyje, yra ribotas, vieno didesnis rėmas kito mažesnis, kito visiškai mažiliukas...)

Ir dar detalė, vaiko pasaulio (veidrodyje matomame) atspindyje)), nepjauta žolė yra iki pažąstu, 

o teigti apie žolę teiginš, kad žolė yra iki pažastų, arba," ne, žolė yra iki kelių,", tai tik maya. :)

Matai tik atspindį pasaulio atsispindintį veidrodyje "aš". Visada matai tik save, kol esi "aš esu" .

Kraipai galvą palengdamas ausies kriauklę prie vieno paties, palengdamas kitą ausies kriauklę prie kito paties, ir juda kalnai, stūgsantys toli horizonte, juda su visu regimu pasauliu kartu - (matai atspindį, ne kalnus) - matai tik atspindį veidrodyje "aš esu" ir matai tokiu koks yra suvokiančio "aš esu" PRotas. --

-- Pasaulis yra toks, koks yra JIS. O Matai-ką Matai...

Pradėkim nuo to, kad vienu ir tuo pačiu metu, du recransletoriai, skirtingose planetos taškuose, nukreipdami dėmesį į tam tikrą nedalomo pasaulio fragmentą, fiksavo atitinkamus dėsnius ir išrado, improvizuodami fiksuotais dėsniais, Dviratį. 

Nors Dviračio išradėjas ir atradėjas nešioja vieno laikinojo "aš-esu" "veidrodžio" laikinąją skirtingose civilizacijose, vienoje iš jų,  pavardę... jų gėjų būti ne vienas, ir ne du, o dar daugiau... tuo pat metu laike skirtingose planetos taškuose.

---

Gimusio be klausos pasaulis -BEGARSIS, gyvenančio trimačiame Pasaulyje Pasaulis nėra PenkiamAtis, net Keturmatis nėra (nors pasaulis yra Vienas- ir žiūrintysis į jį yra to pasaulio, nedalomo pasaulio nedaloma dalimi, matantis tik  trimačio veidrodžio PASAULIO ATSPINDĮ).

[b][u]Esmė ne Pasaulis, esmė Sąmonė, kuriai kintant KEIČIASI ne pasaulis, o pasaulio AtSPINDYS veidrodyje "aš esu".[/u][/b]

------

Bet koks naratyvas yra tik Maya, iliuzija,  formų virsmE. 

Taip, kaip Pasaulis -kintančių formų (garsų, spalvų, magnetinių bangų, kvapų ir t.t. Pastovus virsmas- judesys, VIBRACIJA).

[b]KALBĖDAMAS pasauliui

APIE PASAULĮ, tu

PASAKOJI pasauliui

[u]APIE SAVE, iki Dieviškosios sąmonės buvimo LAIKO "Aš Esu" PASAULIO būvio.[/u][/b]

Ir žiūrinčiojo į pasaulį ir Dievo matančio žiūrintįjį AKIS - YRA TA Pati Akis. 

Kaimo Japis,

[i]Prisižvejojote visokių dalykų, bet kol JŪSŲ protas, dalykų, (kurių prisižvejojo), nesuvokia, spraudžiate visą nedalomą elnią į elnio šiknąskylę, sakydamas, kad elnes panašus į smirdinčią bedugnę, o grabaliotumėte ragus, pasakotumėte, kad panašus į rojaus medį...

Nors ir tas ir anas tik dvi, nedalomo Elnio kūno dalys.

Kitaip tariant, žiūrite į išorę ir dalindamas nedalomą, pasirinkęs jo dalelę, skelbiate, kad tai visuma.

Va toks tas jūsų tekstas. 

Nors kalba rišli, bet turinys aklas...[/i]

Nakties giraitėje einantysis "aš"  aklas, pasaulio atspindį "aš esu" veidrodyje  įžiūri daug geriau, nei tą daro regintys pasaulio atspindį veidrodyje "aš", todėl naktį, jie gali susidurti su akluoju, o matydami degantį žibintą,  laikytis saugaus atstumo, t.y. apeiti, prasilenkti nesusidūrę, ar neužlėkę ant jo... :)

Tik sakome "matau žibintą" matome - t.y. protaujame (operuojama intelektu)  matydami veidrodyje "aš" degančio žibinto atspindį. 

P.S.

[i]Kažkada, Kaimo Japis, kalbėjote mintį "pažadinkite mane"

"Žiūrintis į išorę - miega,  žiūrintis gilyn į save - bunda."

Matydamas pasaulį, skverbkitės į atspindį jo, esantį "AŠ" VEIDRODYJE. juk matote ne pasaulį, tik retrancliuojamą jo atspindį... 

pamatykite "aš" veidrodžio rėmą, o kas už rėmo? Reiks jį plėst, kad sužinoti kas? Juk tik atspindį regi, o ne pasaulį,

pamatykite patį "aš" kuris retransliuoja matomą atspindį - Nors ir pasaulio, vis tik pasaulis nėra atspindys...) atspindys -maya.
vis gilyn ir gilyn, per atspindį į "aš esu", iki pamatyti patį stebėtoją- ne sugalvoti jį, o patirti suvokimu, tai kelias į nubudimą. Žiūrintis į išorę, miega, žiūrintis gilyn į save- bunda.[/i]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą