Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 28 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jau taip seniai nerašiau – lyg būtų šis pavasarinis užgyvenimas nutolęs. Tiek tų žodžių būta, o viskas liko tik jos svajonių kibirkštys... svajojo jis gyventi ant upės kranto, ir pavasarį džiaugtis narcizais. Sakyki, mielas skaitytojau, negi narcizas, iš tikro, - šventa gėlė? O namai pati švenčiausia tvirtovė? Išėjau tada pasitikti jų, o jos nešėsi durklą užantyje, jos nešėsi veliumą kuprinėje... tolo nutolo. Likau viena ir ilgai verkiau.

Pavasariais taip džiaugiuosi šiltu vėju. Jis taip nenuobodžiai velia plaukus. O aš tyloje laukiau kol pražydės narcizas. Tada ligoninėje mama atnešė man narcizų, paskui atvažiavo draugas. Taip stipriai kibirkščiavau, mintys tiesiog nesidėliojo. Kaip ir dabar. Gyvenau visais jų pavasariais ir jų streso kibirkštimis. Ar sugrįžtu į save? Jos taip džiaugiasi galėdamos mane matyti. Jaučiuosi lyg būčiau nematoma. Lyg būčiau vaiduoklis. Grįžau iš ligoninės ir žydėjo narcizai... ir tekėjo į tolius Vilbėnas, ir krykštė vaikai kažkur darželiuose.

Jos pyko kad aš grįžau, kad aš pamačiau pirmąjį narcizą.
Ėjome tada gatve su draugu iš ligoninės. Ir jis paėmė mano ranką... kad nurimčiau, buvau juk visai nerimta. O mama supyko, sako nereikia rodytis, o MAMA, - aš gi ką tik išėjau iš ligoninės – man reikia šilto pavasario vėjo.

2021 03 27, Kelmė

2021-03-27 10:48
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2021-04-14 12:31
manoFilosofija
narcizas irgi nori gyventi, nori dalyvauti...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-04-10 19:29
Čia ne Aš
Ir kuo ta vargšė gėlė nusikalto, kad taip žeminama, net jo vardą ištarti blogas tonas.
Parašyta skaudama širdimi, gal nesklandžiai, bet jausmai parodyti. 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-03-27 20:24
Nuar
Narcizas ne šventa gėlė. Narcizas yra savo šventumu įtikėjęs vyras.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-03-27 10:56
gogo
terši
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą