Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







39 – serija

R. E. O

Vokiečiai apribojo mūsų gyvenamą plotą, getą, kuris buvo Slabodkoje, pervedė už miesto ribų į labai nedidelį plotą.

(Vokiečiai iškrausto geto gyventojus iš Slabodkos. Žmones konvojaus lydimi palieką rajoną kuriame gyveno kelis amžius.)

Naujame gete nepakako vietos normaliam gyvenimui. Namai buvo perpildyti, nebuvo kambario kuriame būtų galima laisvai kvėpuoti. Antisanitarinės sąlygos tapo nepakeliamos.

Reb Efraimas Mordechajus Jofe

Šią naktį, perpildytose patalpose mirė žmogus. Laidotuvės bus tik rytoj. Vėlionio kūnas guli perpildytose patalpose. Nėra galimybės jį paguldyti kitur... Kambaryje gyvena darbininkai, kuriuos auštant pasiims vokiečiai. Jie turės dirbti ilgas valandas. Todėl turi anksti atsikelti ir gerai pasiruošti varginančiai darbo dienai. Ar prieš išeinant į darbą darbininkai gali valgyti tame kambaryje, kur guli velionis? Ar tai... Dabar žiemos metas. Išeiti į lauką ir pavalgyti ten, jie neturi galimybės. Ar galima valgyti šalia lavono, ar tai nebus velionio paniekinimas?

 

R. E. O

Jei jie nevalgys pastatys savo sveikatą, o gal net gyvybę į pavojų, tai draudžiama daryti, todėl valgyti galima, tik pastatykite širmą, skiriančią velionį nuo valgytojų. O jei tai neįmanoma, galima ir be to.

Matau, kad moraliniai principai, paprastų žmonių, net sunkiu metu išliko stiprūs. Tai žavi ir suteikia vilties, kad geri žmonės sulauks galutinio išlaisvinimo.
2019-12-23 19:03
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-12-23 22:30
Lui
Lui
palikim tuos vokiečius vokiečiams, o mes eikime eglutes puošti. Su artėjančiomis šventėmis!
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą