Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Nieko jau nestebina kalbos, kad išsiblaškę chirurgai savo paciento viduje ima ir netyčia palieka visokiausių įdomių daiktelių – pradedant prabangiais, swarowskio kristalais apibarstytais rolexais, mašinos rakteliais, baigiant riestainiais su vaniliniu cukrumi ar išmaniais iphone telefonais, kurie nuolat skamba ir vibruoja, kol baterija visiškai išsikrauna. Ir kas čia nuostabaus, sakysite?

Chirurgai užimti žmonės ir jiems dažnai kas nors skambina įvairiausiu paros metu. Reikia turėti paprasčiausio supratingumo ir tiesiog apsiprasti su nuolatiniais skambučiais jūsų pilve... Tačiau, situacija nėra tokia jau bloga, kaip gali pasirodyti iš pirmo, antro ar n-tojo paprasto piliečio žvilgsnio. Chirurgai dažniausiai vėl greitai sutaupo naujam laikrodžiui, o mašinos raktelius, ačiūdie, turi atsarginius.

Kartais netgi pasitaiko, kad kai kurie pasimiršę chirurgai taip palieka ir netyčia į jų darbo vietą užklydusius kišeninius šuniukus, vaikus ar žmonas, meilužes ir studentus praktikantus, kurie įdėmiai stebi operacijos eigą ir dažnai netyčia apalpsta.

Su svetimkūniais tenka susigyventi. Atsimenu, kaip vaikystėj, pusbroliui, nakvojusiam ant šieno į ausį įlindo drugelis. Vienas plast tiesiog sukėlė cunamį Japonijoje. Tačiau Japonija yra taip toli, kad nei pusbroliui, nei man nė motais.


D. U. K.

Ką daryti jeigu jus netyčia užsiuvo?

Pirmiausia, nepasimeskite, prisiminkite, jog savo motinos pilve praleidote apie devynis mėnesius. Juk jie taip labai neprailgo, tiesa?

Svarbiausia pažiūrėkite į šio reikalo teigiamą pusę – galėsite iki minimumo sumažinti savo išlaidas, nesibaiminti dėl šildymo sąskaitos.

Pasidžiaukite, kad jus užsiuvo kažkokiame mulkyje, o ne priešingai.
2019-07-29 19:00
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-08-04 01:45
Loke1
sumaniai parašyta
susidomėjusi skaičiau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2019-08-02 22:45
ONYX
Pertiaklinėj mamentai:

paprasto piliečio
tiesa? (klausemasis žianklas yrgi)
o (paskutynis - nu tėsiok tas žadialis tian niareikia)

Biat šeip  - čiotkaj
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-07-30 15:41
Miam
Žinokite, man atrodo, jūs čia šiek tiek su ironija, gerbiamas rašytojau...Bet operacinės tvarka labai gerai atskleista, skaitai ir kažkaip šviesu, žinai, kad niekas niekur nedings, jokios šviesos, na labai tiksliai viskas aprašyta, gerai žinokite.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-07-30 12:58
54496
1
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-07-29 23:32
Nuar
O ką palieka laparoskopinės operacijos metu? Trys "štyrius", kyšančius į išorę?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą