Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







... vėl beldžiu. Vis į duris,
bijodamas, kad jos neprasivertų,
tačiau nepaisant baimės, o vis tiek:
tuk – tuk! tuk– tuk! tuk – tuk!..
Matyt, kad  pasibelsti
kažkodėl svarbiau.

Nurimsta angelai,
išrengę į kelionę nekasdienę,
kai supratimas paprastas,
o ir aiškesnis nei dangus – – – 
Štai vėl regi, kaip nukrenta žvaigždė,
nepanorėjusi įvardinti savęs
Mete – Ooo – Ri  –Tu. 
ir suskauda, kad ne genys 
(gimtų, žalių miškų margas genys) esu..
Gal būt taip ir todėl, jog supranti
kad kaip žmogaus
taip pat ne toks! – ne toks! – ne  toks!
Aprimęs jau.
Sunkesnis negu vakar
(ar bent kada anksčiau).
Žiūri į saulę, o atrodo
dega žvakė...
Jau net nedaug svarbu
kas kaip galėtų būti,
kokia dalia ištiks gal šiandien, gal rytoj.
Jūs džiaugiatės: ir vėl Naujieji Metai!
Aš atsakau: man jų per daug.
Ir nemanau, kad reiktų melą iš savęs
lyg prakeiksmą burnoti:
– Dzievuliau,  ačiŪŪŪ...
2018-12-31 10:23
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-01-01 02:59
Damastas
Dabar nesuprantu, Mephisto, jūs kūrinį rekomendavote, ar kaip?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-12-31 21:01
Mikė Lilikė
Velniop poezijos apibrėžimus! Poezija neįrėminama - ji išteka iš širdies ir į širdį suteka.
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2018-12-31 18:57
Mephisto
Damastai, gal gana to užslėpto pavydo, persekiojimo, viso kito moteriškumo demonstravimo (: Nuolat komentuoti apie vieną vartotoją, truputuką paprovokuojant, patrolinant, negėda jums? Na, žinau, esate jaunas, ir t.t, hormonų audros, vis vien, žema tai.

Galima pakalbėti apie eilėraštį, konstruktyviai, o ne, kaip įprasta "aš tau tu man po penketuką".
Pirmoji strofutė - elementarus daugžodžiavimas - 26 žodžiai, o kas pasakyta? "Beldžiu į duris bijodamas, nes veiksmas svarbesnis nei jausmas(baimė)".

Nurimsta angelai - toks visai nekrikščioniškas nusišnekėjimas (:
Nuo kada angelai būna ne ramūs, o įsiaudrinę, ar, hmm, aistringi? Kodėl gi jiems reikėtų nurimti?
"Paprastas, aiškesnis nei dangus supratimas" - čia turbūt apie indoktrinacijas? Ar kaip, gerb. Pranai? (:
Žvaigždes čia apie kurias šnekama? Jei tas, kurios "danguje" - tuomet jokio noro jos ir negali turėti, nebent vandenilio reakcijos turi jausmus. Žvaigždes įvardina civilizacijos, o ne jos pačios. O jei čia apie tas, "holyvudines" žvaigždes, tai pigoka (: Metaforos? Nemanau. Tuščiakalbystė? Greičiausiai.
Kaip žvaigždė gali nukristi meteoritu? Ar čia turite mintyje, jog krentančių žvaigždžių nebūna - tik meteoritai? Na, juk tai žino visi, nei poezijos tame nei nieko, elementari mokslinė tiesa.
Dar tas Mete-ooo-ri-tu toks beprasmis pakvailiojimas (:
Ar verta tęsti? Na, nieko gero čia nėra.

Panašia tematika yra rašę tiek Rimbaud, tiek Lermontovas, ir prieš daug daug metų yra parašę daug geriau. Galima paskaityti Mcyrį, Sezonus pragare, ir kt. klasiką.

O veidmainiai, teigiantys, jog čia yra kažkas gero, neturi nei širdies nei jokios empatijos.
Jauni, gabūs autoriai atėję į Rašyk.lt puslapį, pamanys, prisiskaitę tokių, nei vienos poezijos formos ar struktūros nesimokiusių žmonių liaupses, pradės rašyti va tokias nesąmones.
Anot mano pažįstamų rašytojų, gerb. Pranas savo tekstus ne kartą siuntė ne į vieną literatūrinį laikraštį, ir nei karto nebuvo priimtas. Aš prieš jį, kaip asmenį, nieko neturiu, bet ar gražu šitaip veidmainiauti, ir potencialiai žlugdyti jaunų rašytojų karjeras, prieš jų nosį liaupsinant prastus pavyzdžius?

Jūs kenkiate ne tik jiems, bet ir pačiam Pranui. Jis nuoširdžiai manys, jog rašo gerai, daug kartų tai išgirdęs, ir niekuomet nepatobulės - net nesvarstys tokios galimybės.

Poezijos apibrėžimas - "Kai yra pasakyta daugiau nei parašyta", o pas gerb. Praną 26 žodžiai tepasako dešimtį.

Nesiruošiu žaisti jokių sociumų ir pataikauti senyviems negabiems rašytojams, mano prioritetas - jaunų rašytojų tobulėjimas, todėl jiems turi būti nurodomi kokybiški, tiek klasikos, tiek "moderno" pavyzdžiai. Gal tomkompotą ir tictacą galima nubaidyti, kaip kad tai padarė Pranulis, Emvilkė, ir visi kiti, bet aš manau, kad jauni žmonės ir jų tobulėjimas yra svarbiau nei [...] ego.

Su naujais, laikykitės, ir pasistenkite neužkliūti už savo savigarbos bei ego, o visuomet išlikite nuoširdūs ir savikritiški. Čia ir mano naujų metų rezoliucija (: Sėkmės.
Įvertinkite komentarą:
Geras (6) Blogas (5)
Blogas komentaras Rodyti?
2018-12-31 18:41
Pranas
Taip, Mephisto, toks tavo poelgis man nelauktas. Juk šio mano kūrinio rekomendacija kažkiek tau kainuoja...Tai kilnu, bet tuoj imti tave į glėbį apkabinimui – ne, dar  nesusiruošęs. Pradedu galvoti, kad nepasigailėjai savo išlaidų dėl kitko. Spėju, kad esi įsitikinęs, jog  geriausiai Metų KIAULĘ galima pamatyti iš mano namų  kiemo. Patikėk, kad nuoširdžiai suklausau tokiu tavo sumanymų. Ką turėčiau daryti, kaip pasielgti? Juk  sumanymas įdomus, tokio nepapeiksi. Ir čia man  padėjo Kalėdų 1000 dovana. Pasirodo, kad jos  man pakanka, kad atversčiau visas  žvaigždes, kurios  pakibusios  virš  mano kiemo – nuo Kūčių iki dabar. Nusiimk akinius. Jie tik trukdytų geresniam  matymui. Aš irgi išeinu  be  akinių. Ir taip – kviečiu visus į savo kiemą. Jeigu  Kiaulės ir nesurasime, tai bent prasmingai sutiksime Jos metus.. 
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (4)
Blogas komentaras Rodyti?
2018-12-31 18:07
Čia ne Aš
Išrengę - tai paruošę, o ne drabužius nuplėšę
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-12-31 18:05
Damastas
Dar sykį pagarba, Jums Pranai, už Žodį ir Tikrumą!

P.s. o į Menkysto visokius jūs dėmesio nekreipkit, anieji technologijų arčiau, negu prie rašto, bet ir tenais, kaip sakoma, ne kažin ką, ne ITin, lyg kaimo felčeris - toks daktaras bemenk... tiktai beraštis.

Su Naujaku, chebra! :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2018-12-31 17:15
Mephisto
Na, yra gražių vietelių, tik kaip, vis dėl to, reikia ištvirkusiai mąstyti, rašant, jog angelai kažką "išrengia" į kėlionę... Ne tik, kad šventvagiška, bet tiesiog akiplėšiška. Su naujais jus, Pranai, bet šitaip rašyti - jums tikrai nedera.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2018-12-31 16:53
Zibintininkas
Šviesių Tau Naujųjų, šviesusis žmogau! 5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-12-31 16:20
Pranas
O, ko negalima, sib? Ir apšikti galima. Kad ir „an juoko“
Tik neatrodo, kad daug tokių yra, jeigu subines reikia skolintis rodant į išgalvotus veikėjus.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (3)
Blogas komentaras Rodyti?
2018-12-31 15:57
Klaudijus Sulavarvis
už beldimą į duris, kad ir neoriginalų, galima ir penkis devynis įpaišyti. šiaip, 'an juoko'.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-12-31 12:22
_žemaitukė_
Pranuti,
šviesių Tau Naujųjų, sveikatos būk pilnas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-12-31 11:33
Čia ne Aš
Taip gilu ir..., kad net širdis suskausta. Ir taip gražiai užbaigta. Ačiūūūūū
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą