Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Buvau gal devynių.  Apie gyvenimą nutuokiau tiek, kiek rodė per televizorių, kiek pasakojo kaimynė ir kiek mačiau iš depresuotos mamos bei alkoholiko tėvo. Tėvai nuoširdžiai bandė mane apsaugoti nuo pasaulio blogybių išplėšdami iš žurnalų prezervatyvų reklamas, sakydami, kad tai nuodingi grybai, liepdami užsimerkti netinkamose filmų scenose ar gąsdinimais drausdami skaityti Mėlynbarzdį. Kai klausdavau kaip gimsta vaikai, mama sakydavo, kad gydytojas naujagimius ištraukia iš pilvo, nes pasakoti apie skausmingą išstūmimą per vaginą būtų mažų mažiausiai vaiko tvirkinimas. Kaip apskritai pastoja moteris geriau nė neklausti, nes už tokį klausimą galėjai gauti antausį per veidą ar klūpėjimą ant žirnių ir panieka persmelktą žvilgsnį visą ateinančią savaitę. Kartą, kai tėvas eilinį kartą grįžo iš alkoholikų ligoninės, spintelėje radau prezervatyvų pakelį. Aš jau seniai žinojau kas tai ir kam skirta, nes mano bendraamžė kaimynė buvo sekso žinovė. Turėjo namie daug porno kasečių, įvairiausių formų ir spalvų „nuodingų grybų“ ir daug slaptų žinių galvoje. Mat jos mama užsidirbdavo eidama į laivus pas artumo ištroškusius jūreivius . Tėvai irgi draudė su ja bendrauti, kaip draudė skaityti Andersono pasakas ar įgyti biologinių žinių. Tas prezervatyvų pakelis koridoriaus spintelėje buvo kraują stingdanti vieta, pro kurią bijodavau praeiti. Kaskart audamasi batus žvelgdavau į spintelės uždaras duris ir svajodavau, kad daugiau niekada gyvenime neteks akis į akį susidurti su tokia blogybe. Visgi, virpančia širdim karts nuo karto atidarydavau patikrinti ar jie vis dar ten, tai patenkindavo mano smalsumą ir gaudavau ne mažą adrenalino dozę. Po geros savaitės parodžiau sesei, prieš tai įspėdama, kad gali likti šokiruota.  Nuo tos dienos galėjome vadintis ekstremalėmis. Mano galvoje niekaip telipo tėvų vertybės ir realybė, kurioje jie patys buvo savo baimės, nedoros ir nuodėmės geriausiais atspindžiais. Kai buvau šešiolikos, mama mano rankinėje rado tai, kas vaikystėje akistatoje kėlė šitokią baimę. Grasino išvaryti iš namų. Jau nebeturėjau daugiau žinančių kaimynių, tėtis nebegėrė, nebežiūrėjau televizoriaus, bet praeities patirtys man visad primins tėvą kaip Mėlynbarzdį, o mamą kaip savo pačios baimių vergę, turbūt dėl to koridoriaus spintelėje paslėptas prezervatyvų pakelis taip ir nebuvo atidarytas.

2018-08-18 19:46
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2018-08-21 13:20
Fake_writer
Na taip, kai esi visapusiškas impotentas, tai belieka vogt senus anekdotus ir pavydžiai svajot apie masturbaciją.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2018-08-20 16:34
Deivė Monika
:D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-08-20 14:59
Vygaudas
Fake_writeri,
Būdamas tavo vietoje, aš geriau pasimasturbuočiau, o ne tokius viduramžiškus komentarus rašyčiau: ir malonumas ir į sveikatą.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-08-19 11:59
Fake_writer
Trūksta tik brolio- serijinio žudiko ir tetos deputatės.
Prezikai koridoriaus spintelėje turbūt svečiams?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2018-08-18 23:53
eventail
Ganėtinai kultūringai net su vagina, kuri tėra anatominis terminas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-08-18 23:17
Deivė Monika
ačiū :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-08-18 23:09
Vygaudas
Atrodo, kad po truputį įgauni daugiau patirties. 5. Sėkmės:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-08-18 22:19
Deivė Monika
hahaaa :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-08-18 22:02
matrica qr
jei dar šį vakarą papasakosi man kas yra vagina parašysiu 3

o aplamai, tai gal norėjai pasakyti "vagilka"? Tada būtų kažkiek įdomiau, jei toji vagilka savyje pradangintų prezervatyvus.
Daugiau fantazijos, mergaite, o apie seksą su draugėmis pakalbėsi. 1
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2018-08-18 21:13
Deivė Monika
thanks dude :*
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-08-18 21:11
prisukime tave
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-08-18 21:03
ČakoPelėda
Vėl dienoraščio nuotrupos?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-08-18 20:19
Deivė Monika
parašiau asmeniškai :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-08-18 20:13
prisukime tave
jei dar šį vakarą papasakosi man kas yra mėlynbarzdis parašysiu 5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą