Rašyk
Eilės (78151)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 2 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Padalijau.

skiltelėmis, kad nepasispringtum, kūdiki mylimasai.


Antrąšyk.

prisižadėjau nebetęsti. sulaužiau duotą žodį. pagalvoju, derėtų stulpeliu, bet tai - eilių prerogatyva. tyčia įsivaizduotiniame, neeilinėmis vietomis mėtydamas pėdas prasiplečiu lyg pripučiama erdvėlaivio pagalvė, kurią uždėjus ant tavos šviesios galvos be nereikalingo triukšmo ir duslintuvų savitarpio pagalbos šis tuščias konteineris iškeliaus į naujai iškastą žemę pas šalūgiškių ragainą. užsikemšu.


Tu su kuo kalbiesi.

nevyras? prašyčiau! ką? rinktis epitetus. pavyzdžiui?  vaikinas. be to savaime suprantama arba, jei tai pabrėžtinas kelialinkosios kartos - originalas. visi jie čia originalai! progresyviai atviri su latentiškai vintažiniais! pasakyk kas tavo draugas.. pasakysiu!  normalu vaikinui draugė? draugėms vaikas? tikri vyrai vieniši. nepagauni? gaudyk. tikra moteris? nesuprantama išvis!


Prokūra.
   
apžiūrėjau kiekvieną kampą. brangenybės nebuvo. vėliaviniai ant lubų aplink laužą apsvaigusiu liežuviu suvėmė patyčią: darbe. magamoje svetainėje grindė sluoksniavosi gyvatynu. pavienės iš užpakalio kąstinėdavo. nuodų liaukos buvo, jaučiau, pašalintos malonumo pakartojimo sumetimais. kol vyndaryje vibravo stroboskopas, klausą slėgė apymeilė. virtuvalgalio sofoje snaudė benamis su gangrena. kvepėjo mirtingu fritiūru. ankšta dūšna, netrukus visi susirinks. šeimininkė liepė liautis aprašinėti. grįžo brangiausioji.


Laikmačių sutikslinimas pagal atomą.

15 min smaukymas užtrukdavo nepalyginamai ilgiau. dienos įvaikiai išbarstyti antraštėmis iki vakaro susirinkdavo į bendrintą vaizdą. per naktį visą kas pasimiršdavo. labąrytą šalie. labądieną tamsta nokytoja.


Skaičius sesės Pisces.
                                               
rinkimuose mano numeris begalybė. stačias. gėda tyra kaip skysto krikštolo ekranas. visoms tirpsta. trumpai ir aiškiai. dviem žodžiais. šaukiau vardu. parašiau. ištryniau. atsiliepė be skaičiaus. ko tu taip trumpai? nekantrautoja lauk! iš manęs žinia! ko lauki? kam žiaumoti. tyrelių skyrius kūdikiams. mes čia visi berods suaugę. patvinę patirčių vizualais. posakius gretinti su kūno kalbos aprašų analize klaidų metodais. koreliacija netiesioginė. prisižiūrėto gyvenimo bagažas kratosi krovininiame vagone. išblukusi ikona prieš maldą. hieroglifai: šikna nosis sparnas versti aukštis galva kraujas lašas liežuvis. nustebintas insultu. omenyje. turiu kiek reikia. noriu vienintelės dešimtos.


Straipsnis.

rašau ranka klaviatūra. skaičiau yra skirtumas. nespėju paprasčiausiai mentalinę inervaciją išversti kodu, tu juk negaiši prie nesąmonės dūrų dėl banalybės pedikiūro neišmatuojamo grožio avalynės krautuvėje. turi svarbesnių gašliai frigidiškų myluojamojo apžavėjimo pėdkelnių raštais svajonių sąraišą. kam tau svetimi? drugelių vikšrai pilvą suka. kruvini grupiniai galeristai instaliuoja pataisų atnaujinimus. žvilgsnis į dešimtą langą pats žaviausias. asmeniškai man. kitų kibiruose ne mano sriubai.


Eksponatas 1 0.

skaitmeninėje oloje tarp išlikusių prieskų ši buvus geidžiamiausia. sudėtingai paprasta. nesuprantamai jausminga. gelsvu bruožu skradžiai priverčianti įsimylėti. noriu dovanų.


Brangiausioji sakė.

Greičiau, iš lovos, kavos. Paeiliui - stebuklingas rytas.


Basa Navyčiaus GT.

Tipo neblaivus? Atvirkščiai, vadinasi kopriklausomybė, pasinaršyk. Keliais sakiniais? Tarkim, eini sau, visos žiūri, esi patrauklus, nestokoji kapitalo, išlaižytas gėlinėm priemonėm, kvepi vandenynu, alsuoji energija, magiškas vaizdelis, grybautojų ieškotinas ir nerandamas, ir štai atsisegi savo barsietką, išsitrauki mėlynai raudoną placebo granatą, nutrauki žiedelį, gurkštelėji, nuryji ir nušvinta pasaulis visom vaivorykštės spalvom, kad net nereikia pasakotis koks esi kietas, mato kiti ir pačiam jaučiasi.


Slysk.

prakeiktas slalomas suledėjusioj ašarų pakalnėj. kylu. pusiausvyra iškreipia skiedžiamomis rankomis aukštyn kaulų atramas. skrentu. dribau kaip slieko gniūžtė veidu į urvą. greitoji nepažadėjo skubėti. nesu pirmas nei nepaskutinis. laša. kaupiasi vonios tūris. būsi pilna, išpilsime pro kol kas užčiauptą angą į kankinį.


Neišsiplėsk.

viena, du, trys... trumpų serijų sakiniai. serialo sezonas paskutinis. nepatvirtintais duomenimis. kam tau ilgas? trečias dalyvis maišo kortas. suderėti dviems pritrūksta neapčiuopiamo. pati pažįsti save geriausiai. kiek metų neklausiu. subrendai, išmėginai, ištobulinai. kitas tik varžo, nepajėgdamas nuslėpti kritikos žvilgsnyje. yra tik vienas bet, lažinuosi.


Skyrelis.

apsirikeliai. prastadarbiai. ką jūs čia? neskaitysim. nesiskaitysim. dinkit skradžiai šiukšliaduobę. vyniokit savo pisiją kitur. logą pažiūrėkit, skaitinį domeną neįsimenamą, kad jokia indeksacija nerastų. verstakiavus mus seniai jau niekas nelietė, vien save patys. linkime skanaus. viso blogo.


Kas čia buvo.

bardo, 1337, rezervinis. metų moderniausios genetine modifikacija vynuogės drelius. ratlankiu sulietu po apvalytom lempom. na koks dar ūra noras? buvo ir bus tų saulių! nesisvaigink per daug. man, durniui, nepadėsi! man reikalinga tavo pagalba! išryt eilė pas psichoterapeutą valandinė su pusantrinktiniu koeficientu. receptą neišrašo ilgam. kažko baiminamasi. rinka gali smukti. perdozavimo pavojai. vaistinės kursas prie maksimos. ten mane išlaipink. iki malonaus.


Veržlios ieties paveldas.

Niekam, niekada, neišduok, savęs, tikro, vardo. Lai gręžia suktuvais savo galvas. Kitaip pi...


Įkalčiai.

Tik nesakyk pamiršai ištrinti keiksmažodžius? Pliat, pamiršau!


Man aj.

esu beprotis? mes su protu! kalbos nepažįstu, užtat labai myliu!
2018-03-14 18:42
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2018-03-15 10:23
Negimes
wtf?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-03-14 21:13
Nuar
Na ką galima pasakyti? Teko girdėti ir blogesnių meilės prisipažinimų. Jei vertinti šimto balų sistema su minuso ženklų, skaičiuojant nuo nulio į blogąją pusę, tai šis būtų -99.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą