Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Rytvėjis... gal gi nuo tėvų namų?... nuo savo krašto?.. Gal su juo, tik jam pavaldžiu greičiu skrieja kitokios viltys, išbandymai... gal? O gal užpūs mano uždengtus lūkesčius, rudenio klevais... rasotais lašais, kitąpus stiklo.. Rytvėjis... gal gi reikėjo mano užsnūdusiai motinystei... kuri, regis,  žino visai viską... tik ar supranta? Ar supranta, kaip Mylėti tuos ūgtelėjusius manus kūdikius.. kai nebereikia jų glausti prie savęs, kai nuraminimas jiems nebereikalingas...? Kai savi vilkiukai, dairosi už tamsiausios olos kampo... kurį, taip puoselėjau, atiduodama ir atrasdama save... kitaip. Kaip apsaugoti juos.... kad nesusižeistų... savimi? Kaip ramiai išstovėti šalia... išlaukti... išmylėti? Rytvėjis!!! Iš Ryto... iš Rytų... Rytoj... Jie- mano rytojus... kas rytą... su vėju.. nauja pradžia... link savęs...
2018-01-02 12:05
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2018-01-05 11:13
uv
uv
Ačiū, Pranai už rūpestį, tik gyvenime, paakius teko slėpti ir po žalios pudros sluoksniu...Kritika, man patinka, dar labiau patiktų, jei ji būtų šiek tiek argumentuota. Nes jaučiuosi, tarsi metalinė duoninė, prieš gerą 30 metų apklijuota " nakleikomis", kiekvieno paauglio namuose. Va tictac_it, sako: lyriška, euforinė nuotaika...Drįsiu paklausti, - Ar teko, kada stovėti vidury lauko vienam, kai tas vėjas, kur iš rytų ne itin treniruotus veido raumenis, tarsi plaidus plaukus taršo? Euforija,- ir tai buvo nutikusį, kada visi, murzini gatvių balandžiai, mėlynosiomis paukštėmis skraido...   
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-01-03 08:12
Raimondas
3
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-01-02 17:34
Pranas
Yra esybių, kurios nepatingi net iš toliau ateiti, kad  galėtų ant tik ką gimusio kūdikio paspjaudyti. O tu  štai rūpiniesi, rūpiniesi, rūpiniesi, kaip geriau išauginti. Už tai 5. Numanau, kad tau šieji metai bus geri.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-01-02 16:46
uv
uv
Va, va, kad ne eilės čia, aš ir pati suprantu. Ale, kas per daiktas, tai nežinau. Juk proza irgi nepavadinsi? O į šiukšliadėžę įmetusi, bijau, kad su Puikybe savąja, sąskaitas teks suvedinėti...ir paleis ji vėjais, visą mano triūsą, ir vėl teks vergauti...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-01-02 16:00
tictac_it
Trupučiukas lyriškos ir euforiškos nuotaikos pasimąstymuose, bet ne eilės čia :) 1
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-01-02 12:12
Šnekorius
Man patinka JŪsų  pafilosofavimai
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-01-02 12:12
Nuar
Kas per daug, tas nesveika. Žodžiai pasiklydo tarp daugtaškių.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą