Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Sėdžiu po senu ąžuolu, žvelgiu į tolį, į horizontą . Kur saulė nusileis ir su paskutiniais spinduliais nusineš mano sielą . Žinau, kad dar anksti, kad dar jaunystė šviečia mano veide . Bet aš daugiau nebegaliu . Skaudūs likimo smūgiai palaužė mano sielą, atėmė brangiausią norą: norą gyventi .
    Laukiu ... Kai užmigs gamta, kai viską paslėps tamsa - aš išeisiu . Negrįšiu, net netasisuksiu atgal ir nepažvelgsiu į savo nueitą kelią . Žinau, kad padariau klaidų, bet nepasimokiau iš jų, neatsispyriau naujoms .
    Temsta ... Paskutiniai spinduliai vis dar bando pramušti nakties glėbį . Aš išeinu - palieku šį niekingą pasaulį . Siela blaškosi, priešinasi ir pagaliau ... Ji laisva! . Išskris į žvaigždes, kurios kaip švyturiai mirkčioja ir rodo kelią į amžiną ramybę .
    Rytas . Spindulėlis perbėga negyvu veidu, bando jį sušildyti . Bet jis jau niekada nebesišypsosis, neriedės jo skruotu krikštolo ašara . Nusviro seno ąžuolo šakos, apglėbė šaltą kūną - paslėpė nuo svetimų akių . Ilgai ilgai jis ten gūlėjo . Niekas jo nerado, gal net ir neieškojo .
2017-10-21 12:55
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2017-10-27 09:28
Lengvai
Toks paatviravimas apie savijautą. Paatviravimas neprastas, bet kūriniu nekvepia. Paatviravimams yra dienoraštis, būtų gerai ten juos ir kelti. O jūs rašykit kūrinius :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-10-22 00:08
chuligator
Savižudybė apdainuota elegiškai.
O kaip būna iš tikrųjų: kai nebepakeldamas pasityčiojimų ir beviltiškos būties pabėga į mišką, valkiojasi kaip šmėkla savaitę ir po to randa pasikorusį. Po to bijodavom nakties. Armijoje.



Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą