Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







daugiau nebegalėjau pakęsti,
kai žmonės garsiai prabyla,
ar ilgai dar galėsiu ištverti,
ir išgirsti paskutiniąją tylą.

tik norėjau toli nukeliauti,
stebėti, kaip siela pakyla,
juk lengva pačiam pasitraukti,
ir pajausti, kaip kūnas suyra.
2017-09-20 19:03
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-21 22:31
_l_
_l_
vien durniai komentuoja :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-21 22:07
tictac_it
na vėl ... o jei perkeltine prasme, jei metaforiškai, jei kalbiškai beprasmiška būtų ? :) Ar kas nors gali įrodyti kad fizinis trimatis pasaulius tikrai yra ? O daugiamatiškumas, hologramos, etc. - nėra :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-21 21:14
gunta
Tu tikrai nusisneki. Koks skirtumas ka tu manai. Cia komentuok ka skaitai. Ar neskaites paistai, tictac_it?  Zmogus, negalintis istverti zmoniu kalbos garso, zmogus nekenciantis, ir trokstantis isgirsti tyla, paskutini karta kalba tik apie fizini pasauli ir yra visishkai nepatenkitas plius bejegis ka nors daryti isskyrus purkstauti. Bet kokiu tu dabar nesamoniu prorasiai tictac_it, ar bent nutuoki...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-21 19:52
tictac_it
čia yra gerai, nors nesu tikras ar autorė suvokė ... gunta suvulgarino, sumaterialino :) - manau kad daugybė individų mato savo kūną (tegu dvasinį) suyrant, o nemaža dalis net neturėjo to - nei kūno nei sielos :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-20 22:12
gunta
kai bėgama nuo dvasinės būsenos-nepabėgama-dvasia nemirtinga- neturi tokios savybės kaip mirti- ji lieka tokia kokia lieka paskutinė gyvenimo akimirką- o nuo fizinės kančios - pabėga.
kiek teko girdėti, skaityti, bendrauti su žmonėmis išgyvenusiais klinikinę mirtį sąmonės budrumo nepraradus- tai visiems buvo gera kada nebeturėjo fizinio skausmo - nebejautė nieko- ir labai nenorėjo grįžti į tą fizinį kūną - kadangi sąmoningai žinojo, kad jaus vėl tą fizinio kūno (kuris serga) sunkumą.
dvasiškai jie neturėjo poreikio bėgti iš dvasinės būsenos.

o kas nenori girdėti žmogaus kalbos, uosti žmogaus kvapo, išeina į uolas ir medituoja-toli toli nuo žmonių. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-20 21:59
MadMū Kitkits
visi
taip
mano
bet
taip
nėra
jus
prie
savęs
tada
prisi-
rakntų
ta
kančia
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-20 20:20
gunta
spausdinimo klaida: kurias jaučia -> kuriais jaučia ( penkiais pojūčiais)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-20 20:18
gunta
praktiškai pajausti neįmanoma- kaip pajausi be organų juslės. dabar pasaulį skaitai savyje per penkias antenas- jų nebeturi kūnui mirus- štai kodėl siela gali tobulėti tik gyvenimas kelionės laiko intervale - kol turi kūną - penkis pojūčius, kurias jaučia supantį pasaulį, daro pasirinkimus, sprendimus (JĮ JAUSDAMA) ir išgyvendama tuos visus jausmus, ir vykstančias mintis- kol turi kūną, ir antenas, bei protą - SIELA TOBULĖJA- tai yra kinta jos kokybė - grynėja ji ir sąmonėja. O nebeturi kūno- tai yra KUO? jausti - ir visi pajutimai baigti- nes nebeturi antenų. kaip ta sraigė iškišusi iš kiaukuto dvi antenas liečianti jomis pasaulį...
tai čia parašei nesąmonę:
juk lengva pačiam pasitraukti,
ir pajausti, kaip kūnas suyra.

nėra lengva pasakyti žodį PUPŲ-neturint, reiškia ir nesudedant lūpų.
nu pasakyk žodį pupų nesudėjęs lūpų žmogau :) (o jei jų visai neturėtai) tai taip ir su tais pajautimais. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-20 19:53
pbtd
plojimai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą