Kokie tie namukai toli, kemsynėse stovi
Vieniši ir palikti, nebent vienišas šeimininkas ten guli
Ir šuo nabagas tenai, prisilakstęs budi
Naktis tuoj ateina gūdi, ir miškai gūdūs
Jie linguoja nusvirusias šakas, ir išsekę upeliai pūva
Ten gyvybė išsekus, net uogos sudžiūva
O grybai kemsėti kenčia, žmogaus ten nebuvę
Gal dangus dar nušvis, ir saulė suteiks guolį šiltą
O Dievulis nebekankins, apleisto būvio
Nenusimena ten tas vienišas vilkas,
Ir šuva jo dar gyvas, nors kaulai jau džiūva
Varguoliai jie, varguoliai...
Sapnuojasi jiems aukso guoliai
Dar te pabūna jie ten vieniši, išbalę
Ir turi dar išgerti, ne iš balos...
jei į aplinką, tada gal nereikėtų trečio posmo, mat juos... Nes - Dievulis nebekankins - labai abejotina, ar Dievulis iš viso "kankina" Na, o jei kankina, tai ko tas vienišas vilkas nenusiminęs? Mažai kankina? Tik tiek. Tokios ale pastabos tegu neatima jūsų noro rašyti. Nes kiekvieną kiekvieno eilėraštį norint galima išnarstyti, kol neliks gyvybės nė ženklo:) Sėkmės
Nabagai - intriguoja:) Skaitytojui paliekama erdvė pagailėti, apgailėti (visgi - nabagai....) O gal priešingai - vargana askezė gali būti visai normalus būvis. Gaila, kad vidun nabago neprisibelsta, taigi emocinės įkrovos lyg ir nesijaučia. Greičiau - aprašymas, aplenkiant išgyvenimus....