Rašyk
Eilės (78155)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ar esate kada matę - Sylvain Chomet, nepaprasto grožio animaciją -
The Old Lady And The Pigeons (1998)?

Taip C. Mingus'ui užbaigiant vakarą,
Užbaigiant vėl vyno stiklą,
Ir laižant vakarienės likučius lėkštėje,
Dairaisi kokio versliuko - paveikslai/menas/dailė/prabanga. (LT) 
Ir vis liūdesiui apėmus jauti - badas laukia. . .

Tokia tokybė, ir taip mes čia maigom klavišus, visokį biesą išstudijąvę, moką. Su laipsniu, vienu, kitu. Baigę, diplomuoti ar tik su svajone, kada nors ranka sugriebti. Vis ta tokybė, tokia ir badas.

Ir net žinodamas, jog esu ne iš Jūsų, mieli, pasaulio, žinau - jog tiek man, tiek Jum, badas, rodosi toks pat.

Krentančias žvaigždes skaičiuojant. Ieškai, kur piešinuką ar cielą drobę, už kitą drobę, ar bent pietus čia prakišus. O vis tyla.

Čia susimąstai, kas esti menas. O dar labiau ką reiškia menas mūs mieloj Lietuvoje.

Ta slidi riba, kai tavo darbas sava kaina svyruoja tarp pasirinkimo - posh tapetų arba ko nors su rėmu dekoracijai. Tiek kiek paprasto valstiečio ar miestiečio kišenė leistų. Tiek kad akių per daug nebadytų, kad virškintųsi ar mielai palikus, primintų kažką liesto mielo.

Taip liūdna, kai imi ir supranti, jog tokiu užsidegimu tapytos kartuvės, ir visai neapetitni ar šiaip ne tit'nin kūnai, obuoliai supuvę, šyzofreniškosios jaunuolio akys, paprastu būdu neras ant sienų vietos.

Ir vėl sėdi, imi, mąstai. Ta lietuviška tepimu tradicija. Ta raudona, žalia ir juoda. Koks purvas. Koks ruduo. Kaip niūru. Koks grožis. Koks menas ir kaip blogai tai matyt prie vakarienės stalo. Kur dėtis, kur dėtis mieli?

Laižai toliau tą savo lėkštę, žinai ryt dar kokį pusrytį gal rasi, bet toliau mūs laukia?
Taip liūdna.

Ką mes čia, mieli veikiam?


...


Tyla...

Godos.

Pasidalintos...


Pažiūrėkit animaciją, aukščiausias lygis.

autorius tada taip pat dar buvo jaunas

005406222017
2017-06-22 00:55
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-22 20:20
apytikris
žinom viską - patys menininkai.3
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-22 18:11
Nuar
Pažiūrėjau. Nepatiko. Pasaulis gali būti labai neteisingas, nuobodus ir psichodeliškas, tačiau kai tai turiu real kiekvieną dieną ypatingai didelėmis porcijomis, pusiausvyros atstatymui namuose žiūriu kažką panašaus į 5 Centimeters per Second, 2007, autorius Shinkai Makoto. 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-22 13:25
Trantsliukatoriuts Agu Kitkits
Tau nepegalima ziūrėti tokių pilmukų. Taip taip, ats draudziu. Net jeigu tai ir Kometats arpa Tsometats, net jei ir Uprutsirijauts kometa, vitstiek nepeziūrėk, pa.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-22 12:57
Trantsliukatoriuts Agu Kitkits
Tsometats???
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-22 12:52
Trantsliukatoriuts Agu Kitkits
Oi, kokts patakitskats perniukats tats Kometats! Pėgam pėgam ziūrėti tots tsenotsiots poniots dapar!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-22 12:29
Trantsliukatoriuts Agu Kitkits
Macijots ats tots nematęts, turpūt, nets neatsimenu pavadinimų, o tik vaizdutys ir gartsuts, todėl... - o kur nuoroda, tikniau?!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-22 12:28
Trantsliukatoriuts Agu Kitkits
Tsiaip Makalojuts man patinka...norts jits kartaits pet ir daznai tsu dalimi tektsto nueina į lankats. Gal ir gerats, netsiimu to tsprętsti, pet vitsai ne į tats lankats. Taciau kita dalits tektsto vitsada man lapai patinka, nets turi potentcijots. Taip taip, vitsai gerots potentcijots ir...kartaits man atrodo, kad jits turėtų tsave itsitraukti uz autsų (ir kad kazkada tikrai itsitraukts!) ir tada jau galėts lapai rimtai atskirti tats dvi lankats ir nepemaitsyti jų, taip, pa.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-22 04:31
wride
čia kaip toks nevykęs esė bandymas. 2
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-22 01:21
Loke1
sunku.
dabar vel madoje - dailininkai dirba su dazytojais, nutapo ant sienos, sendina statulas ir pan.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-22 01:11
patvorietis2
o dar galima paišyti saldainių popierėlius
o dar galima pavedžioti į šonus srovelę
trečias brolis Badas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą