Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 23 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Blogas komentaras Rodyti?
2017-05-02 16:53
Vetra Vika
Sudomino, sužavėjo užbaigtumu gražios logiškos  mintys, kupini linksmo sąmojaus dialogai, įtaigūs vaizdiniai:
.,,...  -Pas save nakčiai į lovą ją guldeisi? Guldeisi! Už ausyčių jai kutenai? Kutenai! Pamaitinęs pilvuką glostei? Glostei..."

Pasikroviau gera energija-))) Sėkmės - visur.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-09 23:27
Nuar
Dėl karbonado ir apsėklintojo tai tikrai sutinku. Terminai atsirado praėjus viduramžiams. Tuo metu labiau tokiam kepsniui, kaip dabartinis karbonadas, apibūdinti buvo naudojamas bendrinis žodis - kotletas, kuris iš pradžios nereiškė maltos mėsos patiekalą, bet paprastos keptos mėsos gabalą su kaulu. O štai su nabašniku yra kitaip. Tai frazeologizmas, atėjęs iš labai senų laikų, lenkų kalbos, naudotos viduramžiais. Su spalvotom kreidelėm dar prasčiau - Leonardo da Vinči 1495 metais labai mėgo jomis piešti. Jos išrastos gerokai anksčiau. 
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-08 16:51
Meškiukas
Ar ne per daug modernumų prikaišiojai? Karbonadas, apsėklintojas, spalovotos kreidelės,..?
Man šiame kūrinyje norisi mažiau kabinėtis prie smulkmenų. Vietomis labai stringa veikėjo dialogai, bet ne taip stipriai kad verstų raukytis. Labai nepatinka kaip supini skirtingų vietovių ir net laikų leksiką -Dantė aligjeris ir še tau - nabašnikas. Na jau taip nesiskaito, kad nors nusišauk. Labai neapibrėžtai nurodytas laikas - lyg tai viduramžiai, lyg tai XIX a. Lietuvos kaimas. Plakei plakei viską į vieną vietą, o kas gavosi. A, Nuar?
Vis gi šis kūrinys mano favoritas. Bet vien dėl to, kad sesė mėta iki galo neapdorojo savo idėjos.
Negalėčiau paakyti kad va vienas kūrinys blogas, o kitas geras. Abu geri, tuo man ir patiko juos skaityti. Rašyti mokate, bet viena paklydo laikuose, kita neišpildė idėjos. Et. Galbūt tas idėjas išpildysit iki galo likusiuose kūriniuose?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-08 11:38
likviduojama
o dėl rašymo, Jūs puikiai parašėte kūrinį
o apauginti jį vaizdiniais, sugalvotą vaizdą, jei norisi, juk lengviausia ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-08 11:32
likviduojama
dėkui už familiaro sąvoos paaiškinimą, tiesiog nežinojau ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-08 11:32
likviduojama
o man pritrūko šiek tiek vaizdinių, veiksmas puikus, o kažkokių apibūdinimų ar tai miesto, ar paskirų erdvių, ar aplinkos, kurioje vyksta veiksmas, kažko va tokio šiek tiek,
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-08 11:28
Nuar
Familiaras yra viduramžių terminas. Kilęs nuo žodžio "familia". Šekspyras "Makbete" jau mini senais laikais buvus familiarus. Čia vis dar viduramžiai, laikotarpis po 1405 metų. Kai kurių istorikų teigimu, būtent tada pirmą kartą metraščiuose buvo paminėtas skaistybės diržas. Taip pat yra nuoroda į Dantės (1256-1321) kūrinius. Tai laikotarpis po jo mirties. Nuorodų, leidžiančių suprasti laikotarpį yra tikrai palikta.
Sutinku, kad tai "greitas" rašinys. Tačiau tai literatūrinė dvikova, todėl jis ir turėtų būti "greitas kaip kardo kirtis". Įsigilinus į priešininkės kūrybinį stilių supratau, kad ne man varžytis jos "mūšio lauke". Gabumų taip rašyti neužtenka. Todėl pasirinkau savo variantą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-08 09:51
likviduojama
gerai rašote, gera įtraukli istorija, tačiau...viduramžiai. Iš ko galima spręsti, kad tai viduramžiai, o ne renesansas? Man kažko šiek tiek trūksta, veiksmas yra, bet trūksta vaizdo, kuriame vyksta tas veiksmas, aišku tuomet kūrinys išsiplėstų, bet vaizdas sukūria pojūčius istoriniuose kūriniuose. pažiūrėkit, kaip lėtai vyksta "Dangaus karalystė", kad žiūrovas įsijaustų, įsigertų į viską.
Miesto vaizdo gal šiek tiek įmeskit, jei tobulinsit kūrinį ir sulėtinkit tempą paties veiksmo šiek tiek tarpuose įmetant vaizdinių.
Žodis "familiaras", kažkodėl jis man pasirodė netinkamas, gal naujadaras, o čia viduramžiai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-06 09:14
Aurimaz
Daug nesiplėsiu, tiesiog Nuar šį kartą savo kūrinyje apjungė daugiau visko, ką ir kaip aš labiausiai mėgstu skaityti ir bent jau mano akyse stipriai pirmauja.
Sesė Mėta gerokai prašovė vien su pasakojimo stiliumi. Sąlyga "veiksmas vyksta šimtą metų" dar prieš skaitant kūrinį nuteikia kažkam rimtam, todėl tyčia pasirinkti rimtą stilių ir taip stiprinti emociją yra tiesiog tingus pasidavimas tėkmei.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-04 21:33
Loke1
Tikrai mistika: tik pradėjau skaityt - pyst, ir baigėsi. :(

Nuotaikinga, labai faina. Nors ir nežinau mitoligijų ir jų taisyklių,bet is smalsumo teks pasidometi, pasikaustyti sitoj sferoj.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-04 11:09
cerera
O kodėl Lillian, Lilith, o ne paprasčiausiai Lilita :-)?
Tuomet tegul būna ne Izidorius, o Isidor ir pan., kad jau originalais varom :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-04 09:41
pikta kaip širšė
Dėl Lilith viskas aišku. Net per daug - kai pavadini tekstą voverės vardu ir dar tokiu, tai iškart duodi suprasti, kad reikia labai atidžiai sekti tą graužiką, nes jis čia svarbus. Norėjau pasakyti, kad siurprizo nelieka. Jei tekstas vadintųsi kažkaip neutraliai. Pvz koks Keturnaktis ar pan, tai ta voverė sueitų kaip spalvinga detalė ir pabaigoje būtų didesnis netikėtumas
Bet čia smulkmena tokia ;-)
Ir kas sakė, kad savo teksto komentuoti negalima? Tai aišku, kad galima - bent jau man tai norisi su autoriumi pabendrauti, o ne vien taip bukai į tuštumą patransliuoti ;-))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-03 19:46
ieva3003
Voverė gera :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-03 17:05
Nuar
Lillian yra bendrinis demonų, gimusių iš pirmosios Adomo žmonos Lilitos ir kitų demonų ryšio. Ne visi lillian turi verdus. Tačiau pats jų pavadinimas demonologijoje skamba kaip gražus vardas. Kadangi privaloma sąlyga - vienas iš veikėjų yra ne tas....., nusprendžiau tuo pasinaudoti.
Dėl paskutinės scenos - demonologijoje yra aprašytas tik vienas būdas demonui pavirsti žmogumi, tiksliau frazė skamba taip "demone atsiranda žmogus". Po tokios išdaigos tikrai kažkam Šėtonas gali padaryti labai skauda. Juk ištrūkus iš pragaro vienintelis kelias į Dievo glėbį. Pagal Šventąjį Raštą karas tarp angelų ir demonų vyksta pastoviai. Todėl Izidorius ir pasakė, kad bus šakės.
Suprantu,kad yra negerai komentaruose aiškinti tekstą, tačiau pereitą kartą gavau pastabą, kad tekste per mažai palikau erdvės skaitytojo fantazijai ir per daug aiškinau. Pabandžiau pasitaisyti. Gal ir nepavyko. 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-03 16:15
pikta kaip širšė
Man kaip night creatures gerbėjai ir šiaip jaučiančiai prielankumą pirmajai Adomo žmonai už tai, kad ji atsisakė būti po vyro padu ir gulėt ant nugaros nejudėdama, pavadinimas šiek tiek sugadino reikalą...

Kitas momentas, dėl ko norėtųsi šiek tiek paburbėti, tai keturių istorijų (naktų) suplakimas. Kad pasakojami keturi epizodai supratau turbūt tik antrą baiginėdama, o gal ir trečią pradėdama. Vis laukiau, kada ten tas gaidžio kraujas kažkaip įsiprasmins. Žodžiu, mano galva, čia visai būtų galėję atsirasti trumpi pavadinimai dalims (pvz „Naktis pirmoji arba nekalto gaidžio plunksnų kedenimas“) arba bet koks grafinis skirtukas tekste, duodantis suprasti, kad čia jau kita istorijos dalis.

Nu kas čia dar? Nieko turbūt :-) Visai smagus skaitalas (čia aš nenoriu nieko įžeisti – vertinu literatūrą, kuri leidžia prasiblaškyti ne mažiau už tą, kuri verčia susikaupti). Smagiai neprognozuojamas toks ir netikėtas. Išvengiant didvyrių ir žygdarbių. Nice

Prie smulkmės nesikabinėsiu – visada galima rasti, ką patobulinti, bet šįkart galime ir be to apsieiti ;-)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-03 14:24
cerera
Nuar, čia Tu parašei?! Niekuomet negalvojau, kad gali šitaip kardinaliai pakeist stilių. Aurimo patarimas rašyti lengviau, beveik meškiukiški dialogai, ieviškas (nuo tikrinio daiktavardžio Ieva :-) humoro jausmas – susirinkai viską, kas geriausia, nagi šaunu.
Šis man tikrai patiko. O kai skaityt smagu ir įdomu, kabinėtis visiškai nesinori. Beveik :D
Nesupratau, kodėl jiems dabar šakės, nes man kažkodėl nuskambėjo, kaip laiminga pabaiga ;)?
Ir dar vienas asmeninis pastebėjimas: stiliukas toks lyg ir absurdo komedija (nežinau, kaip tiksliai ir užvadint, bet gal išmanantys mane pataisys...?), tai man va tokie sakinukai išsišoko kažkiek, kur stebuklinę pasaką priminė, kaip pvz šis:
" Nuo to momento, kai mergina garsiai pasisakė esanti demonu, išsisklaidė iki tol ją slėpę burtai ir tėvai pagaliau surado savo nepaklusnią dukrą."

Visi veikėjai faini, bet labiausiai patiko voverė ir numirėlis. Ypač kortuojantys voverė ir numirėlis :D

4+ tai tikrai, o gal ir visi 5 - reiks perskaityt dar kartą visgi ;-)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-02 21:53
Nuar
Tekstas dvikovai su Sese mėta.
Sesės mėtos man duota užduotis:

Krikščioniškoji fantastika (angelai ir demonai);
Priesaika;
Bent vienas iš veikėjų yra ne tas, kas sakosi esantis ir pabaigoje tai turi išaiškėti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
1 2
[iš viso: 37]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą