Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







10
BERNIUKAS
Mokykloje susitikau su Rublevskiu. Jis tvirtina, kad profesorius iš kavinės yra „pyderas“.
- Kodėl taip sakai?
- Vakar, sėdžiu kavinėje. Atėjo tas psichologas. Pasisveikinu. Jis pasiūlė nueiti į biliardinę. Sutikau. Žaidžiam, jis man apie universitetą pasakas seka. Pastebėjau, kad padavėjos keistai į mane žiūri. Buvo nejauku. Galvoju, kas joms yra. Man nupirko karšto vyno. Gurkšnoju. Kamuolius stumdau. Psichologas sako, kad gali padėti įstoti į universitetą. Mokytis nereikės, tik per egzaminus ateiti, o įskaitas jis sutvarkys. Žada, kad diplomą gausiu be jokio vargo. Po visų pasakų jis sako: nemėgstu prievartos... Aš švelnus ir mėgstu švelnumą. Einu į tualetą... už penkių minučių ateik pas mane. Jis padėjo biliardo lazdą ir nuėjo į tualetą. Išmaukiau karštą vyną. Ir išlėkiau lauk kiek kojos neša.
P. S. Vyrui nupjaunamas lyties organas, suformuojama moteriškos lyties fikcija, maitinamas visą gyvenimą harmonais, ir po to, tokį vyrą su pasididžiavimu vadina moterimi?
Du klausymai:
1 - Koks vyro ir moters apibrėžimas. Kas vyrą daro vyru, ir kas moterį daro moterimi?
2 - Ar galima dirbtinai sukurti moterišką esmę vyre ir vyrišką esmę moteryje?


FILOSOFĖ
Tai vat aš tavęs to paties ir klausiau. Kas yra moteriška, ar vyriška esmė?

BERNIUKAS
Atsakymas į mano antrą klausimą - neigiamas.
Atsakymą į mano pirmą klausimą jau daug kartų rašiau. Prašau skaityk atidžiau. Mane domino tavo apibrėžimas. Bet tu pati, rodos, nežinai.
Štai ką rašo Wikipedija:
Pagrindiniai vyriško individo požymiai
Vyro kūną į dalija dvi lygias horizontali linija eina virš gaktikaulio krašto.
Vyro liemuo yra trumpesnis, o kojos ilgesnės.
Vyro pečiai yra platesni negu dubuo.
Vyro poodinis riebalinis sluoksnis plonas, oda stora.
Vyro kūnas plaukuotesnis negu moters.
Vyro speneliai tik šiek tiek iškilę virš rausvo arba šviesiai rudo laukelio.
Vyro juosmeninė stuburo dalis mažiau įlinkusi lyginant su moters.
Vyro visi dubens matmenys yra mažesni negu moters.
Vyrui būdingesnis pilvinis kvėpavimo tipas; vyro kvėpavimui labai svarbūs diafragmos ir pilvo sienos raumenys.
Vyro gerklos didesnės negu moters.
Vyro dauguma vidaus organų apimtis didesnė negu moters.
Skiriasi vidiniai ir išoriniai lytiniai organai.
Vyro kaukolės kaktiniai ančiai yra dideli, todėl antakiniai lankai atsikišę į priekį, o žvynas nuožulnus.
Vyro kaukolės ir kaulų struktūra yra stambesnė ir masyvesnė nei moters.
Moters anatominiai ir fiziologiniai požymiai
Moters kūną dalija į dvi lygias dalis horizontali linija eina per gaktikaulio vidurį.
Moters kaukolei būdingas status kaktikaulio žvynas, lėkšti antakiniai lankai ir ovalios akiduobių atvaros, mažiau išsikišęs smakras, mažesnis žandikaulis.
Moters kaukolės ir kaulų struktūra smulkesnė ir mažiau masyvi negu vyro.
Moters pečiai siauresni negu dubuo.
Dėl platesnio dubens pas moterį stambesnės šlaunys ir užpakalis.
Moters poodinis riebalinis sluoksnis žymiai storesnis negu vyro.
Moters oda yra švelnesnė, jos jutiminės ląstelės išsidėsčiusios arčiau paviršiaus, todėl moteris jautriau reaguoja į prisieliatimą.
Moters kūnas ne toks plaukuotas kaip vyro.
Moters krūtys žymiai didesnės, turi pieno liaukas.
Moters juosmeninė stuburo dalis daugiau įlinkusi, nes yra didesnis dubens posvyris.
Moters visi dubens matmenys yra didesni negu vyro.
Moteris kvėpuoja krūtine; kvėpavime daugiau dalyvauja krūtinės ląstos raumenys.
Moters kaulai plonesni.
Moters gerklos mažesnės negu vyro.
Dauguma moters vidaus organų apimtis mažesnė negu vyro.
Skiriasi lytiniai organai – išoriniai ne taip išsikišę kaip vyro, o lytinis plyšys yra platasnis.
Moters fizinė galia yra 30-35 proc. mažesnė negu vyro.
Moters judesiai grakštesni.

Profeorius A. N. sako, kad kiekvienas žmogus nuo pat atsiradimo turi lytinį tapatumą, nes nuo zigotos susiformavimo yra genetiškai apspręsta lytis. “Žmogaus lytiškumas – asmens dalis, todėl lytiškumo neįmanoma nusikratyti. ”
Mąstau apie tai. Ieškau šaltinių. Paklausiau kelių žmonių. Paklausiau pažįstamos virėjos: “kur moters moteriškumo esmė”? Ji atsakė: „motinystė, kol kas joks vyras, ar pasidaręs operaciją vyrukas nepastojo, kūdikio neišnešiojo, nepagimdė“. Dabar mąstau apie tai, ką pasakė Virėja.
Prieš kelis metus Belgijoje atsitiko siaubinga istorija. Nancy Verhelst gimė Hame mieste. Mama jos nemylėjo, nuolatos sakydavo: jei tu būtum gimusi berniuku... Toks mamos elgesys traumavo mergaitės psichiką, todėl moteris panoro tapti vyru.
2009 metais buvo pradėtas lyties keitimo procesas. Metus moteris rijo hormonus. Antras etapas – pašalinta krūtinė ir kiti moteriški atributai. 2012 metais prisiuvo vyrišką lyties organą. Po operacijos moteris pamatė save veidrodyje ir pasibaisėjo. Nancy pasakojo: „nenoriu būti vyru berniuko kūne, o dar labiau nenoriu būti monstru“. Ji nusprendė nusižudyti. Pasirinko eutanaziją, kuriai vadovavo daktaras Wim Distelmans...
Heleniškos kultūros visuomenė suabsoliutino žmogaus norą. Sergančio noras tampa atskaitos tašku. Leidžiame save žaloti, net nužudyti. Nancy istorija įrodo, kad pataikauti norams yra pražūtinga praktika.
2017-04-02 09:43
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-02 16:44
Trantsliukatoriuts Agu Kitkits
Kats tia dapar?...Kaip fee tekmadienį...Vitsots tots operatcijots ir vitsi tie organai, ir...pet palauk! - Ką tia reiskia, kad moterts tstampetsnėts tslaunyts ir uzpakalits m? Pats tu per tstorats! Tstorapilvits, va kats tu! Tekmadienį tia tiek opriratsyti vitko...ir dar po Optimitstots pauktstelių...taip graziai tciulpėjo. O ats tai gailiuotsi, kam dariautsi anginots operatciją ir dapar niekada niekada nepetsidaryciau ir itsigydiciau tsu rūpuze va! Ir its vitso, - kodėl negalima paratsyti apie naudingats operatcijats, va taip kaip ats apie anginą, ir kad patskui zmonėts tuo galėtų patsinaudoti, jei jau taip reikia ratsyti apie operatcijats m?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-02 11:37
pasalietis
Yra prakeiktų išimčių. Žmogaus chemijos fabrikėlio direktorius išeina iš proto, spjauna ant chromosomų ir paduoda produkciją, smegenis pasiekiančią, kuri įkyriai transliuoja berniukui, kad jis mergaitė. Kas baisiausia, liga paskelbiama "toks jo pasirinkimas".
Visų šalių apsigimėliai - vienykitės.
Beje, homosiatiną "neliga" buvo paskelbta nemoksliniu būdu, tiesiog grubiai išgainiojant kitamanius.
Aš jau baustas už negerą žodį apie pederastus, tokį, kur lenda prie berniukų, reikia mušti. Ir to užteko. Pirmą kartą už religiją, kam pasakiau "pats tu degsi pragare". Faina valstybėlė, tempora, mores, pestec.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą