Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ant sofos sėdėjo šešiolikos metų berniokas. Rankoje Emanuelis stipriai spaudė telefoną ir nekantriai laukė atsakymo į žinutę. Kuo daugiau laiko praeidavo, tuo labiau nervinosi. Atrodė, jog tai tęsiasi visą amžinybę, bet truko tik penkiolika minučių. Praėjus dar penkiolikai minučių situacija nepasikeitė ir Emanuelis, nusviedęs telefoną, išėjo. Jo akys degė pykčiu.

Patogiame krėsle sėdėjo žilstelėjęs vyriškis. Rankoje laikė pultelį ir junginėjo kanalus. Nekantriai laukė futbolo varžybų, kurios netrukus turėjo prasidėti. Vietoj to rodė kažkokius kvailus holivudinius filmus. Deividas jau buvo pasiruošęs bulvių traškučių ir limonado, nes mėgdavo atsinešti maistą prie televizoriaus. Tačiau jis nemėgo, kai televizija nepaiso programos. Jis pagalvojo apie Emanuelį, kuris nebuvo toks kantrus ir tai jį privertė nusijuokti.

Emanuelis, vis dar degdamas pykčiu, įžengė į kambarį, kuriame sėdėjo Deividas. Jis nekreipė į jį dėmesio, nes spoksojo į televizorių. Emanuelis pabandė paslėpti savo pyktį ir gana linksmai paklausė.

-          Ką tu darytum, jeigu mergina tau neatrašo?
Deividas šiek tiek patylėjo ir, nusukęs akis nuo ekrano, pažvelgė į Emanuelį.
-          Ką turi omenyje?
-          Tiesiog noriu tavo atsakymo.
Deividas pasikrapštė pakaušį.
-          Koks buvo klausimas?
-          Ką darai, kai mergina tau neatrašo? - piktai pakartojo Emanuelis.
-          Žiūrint, kokia situacija... jei... - Deividas vėl įsispoksojo į televizorių, nes pradėjo rodyti futbolą.
-          Tai aš sulauksiu tavo atsakymo?
-          Ai, - numojo ranka senelis. - Eik iš čia. Dabar futbolas.

„Įvartis! ”- netrukus pasigirdo šūksnis iš kambario.

Gabrielė sėdėjo autobuse ir maigė telefoną. Ji susirašinėjo su vaikinu, su kuriuo suplanavo pasimatymą. Jos veidą puošė šypseną.  Koks keistas ir retas jo vardas... Morkus.
2017-01-29 21:54
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2017-02-05 11:36
Aurimaz
"Atrodė, jog tai tęsiasi visą amžinybę, bet truko tik penkiolika minučių. Praėjus dar penkiolikai minučių..."

Kūriniuose tikslus skaičiavimas nėra aktualus ir dažniausiai tik pakenkia. Kaip kad ir šiuo atveju. Penkiolika minučių truko iš viso, bet... praėjo DAR 15 minučių? Tai čia jau pusvalandis. O būtum pasakęs "truko neilgai, bet atrodė it visa amžinybė" - niekas nebūtų prikibęs.

Pats gabalėlis - labai šiaip sau. Plačios pievos tobulėjimui.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2017-02-04 14:30
sesė_mėta
Man patiko tas fragmentiškas teksto dėliojimas. Pats siužetas nelabai. Jei tai būtų kūrinio pradžia skaityčiau toliau (tik tuomet nereikia dalies apie Gabrielę), bet kaip atskiras tekstukas tai... Kažkaip, perskaitai ir nusivili - tik tiek?
Bet šiaip kažkas tokio čia yra dėl ko atrodo, kad kitus tamstos kūrinius galbūt bus verta apžvelgti :).
Sėkmės. O kol kas - 2. Bet su viltim, kad kitą kartą bus geriau.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-01-30 07:36
Žilis van Gogas
Pradžia lig ir nieko, tačiau veiksmas taip ir neišsivystė iki pabaigos(įvyko tik šioks toks konfliktas ir viskas).
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-01-29 23:39
loIoIoI
Aiškumo pasakojime stoka. Ir istorija moksleiviška.
Yra pasakojimo kūrimo taisyklių. Paklausk čia proto guzų. Ir kurk!
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą