Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kada paskutinį kartą nusišypsojai be priežasties, ne dėl to, kad draugas pasakė juokingą pokštą, ne dėl to, kad kažkas tave fotografavo? Kada paskutinį kartą nuoširdžiai nusišypsojai dėl to, kad buvai laimingas?

Kada paskutinį kartą sakei sau: aš gražus, aš galiu, aš sugebėsiu, aš nuostabus, aš protingas, svarbus mylimas..?

Kada paskutinį kartą leidai sau padaryti kažką beprotiško? Ar kada svajojai nušokti nuo tilto? Įkopti į Everesto viršukalnę? Nusileisti į Ramiojo vandenyno dugną? Kodėl dar to nepadarei? Kodėl kažko lauki?

Kodėl dar neįveikiai savo baimių? Kodėl neišmokai plaukti? Kodėl nesukūrei savo poemos, nors visą gyvenimą norėjai tai padaryti? Kodėl leidi savo laiką vėjais? Kodėl atidėlioji geriausias savo gyvenimo akimirkas, o neįgyvendini to dabar?

Juk tu nori būti laimingas, nori gyventi taip, kaip nori tik tu. Tai pradėk gyventi taip, kaip nori! Jau dabar! Jau šiandien! Pasakyk sau: „šiandien aš pradėsiu gyventi kitaip“. Atsimink, tai ko nepadarei šiandien, rytoj gali jau nebepadaryti. Laikas eina, gyvenimas - neamžinas. Taigi daryk tai, ką turi daryti! Aš tavimi tikiu...
2017-01-17 17:22
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2017-01-17 18:15
Žilis van Gogas
Tai tik - psichologijos pamokėlė
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (3)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą