Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







SĄŽININGAS DARBAS

Sutikau tavo bugnų mokytoją. Jis pasakė, kad turi puikų ritmo jausmą. Kad greitai orentuojiesi naujoje medžiagoje. Kad esi talentingas bernas. Džiaugiuos girdėdamas, kad kiti žmonės pastebi tavo potencialą kurį dovanojo tau Kūrėjas.
Tavo gebėjimas mąstyti, isiminti, logiškai svarstyti, intelektualiai dirbi su aplinka. Tai nuostabi dovana, kurią tau dovanojo tavo smegenų Kūrėjas. Puikos smegenys. Nuostabus potencialas. Tu jas gali išnaudoti geriems darbams.
Bet kur tu pats? Tau dovanotas talentas rudija be darbo, smegenys atrofuojasi be intelektuolios įtampos? Ar išnaudoji savo instrumentus? Ar naudojiesi, ar dirbi su dovanomis kurias dovanojo Kūrėjas?
Tavo mokytojas išreiškė apgeilestavimą, nes sako, kad mažai dirbi. „ Jei nedirbsi, nieko nepasieksi. Kad ir koks talentingas būtum, be darbo nieko nebus“, sako tavo mokytojas. „Jis jaučia ritmą. Matau, kad supranta, ir smegenys jaučia, net šešioliktines su tašku, ir jam norisi atlikti, bet tai ne taip paprastai. Reikia pasiprakitikuoti, kad motorika veiktų automatiškai. Reikia dirbti, bet penkiolika minučių per dieną, viskas būtų geriau. “
Linkiu išmokti sąžiningai dirbti. Prašau išmok pasikrapštyti ties kokia nors tema. Išmok mokytis ir gauti iš mokslo ir darbo malonumą. Nes jei gausi malonumą mokindamasis, tada dirbdamas specialybinius dalykus, mokindamasis kitus darbus jausi malonumą. Toks darbas tau teiks džiaugsmą.
Sąžiningas darbas yra žmonijos ir žmogiškumo variklis. Nes sėdėdami ir nieko neveigdami tampame visuomenės tranais, o sielos sodas apželia piktžolėmis. Tranai išvejami iš bičių avilio, o veltėdžiai nustumiami į sociumo paribius...
Tai patarimas. Jei nori tapti tikru žmogumi, tada išmok dirbti. Nes tas kas tingi praras ir laikiną ir amžiną gyvenimą.
Tu protringas ir talentingas. Prašau išnaudok, protą ir talentą taip, kad būtų gerai tau ir kitiams žmonėms.
... Manau, kad esi geresnis, raštingesnis, valingesnis, stipresnis, protingesnis už mane. Džiugu, džiugu.
2016-09-19 09:20
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2016-09-19 22:14
MadMū Kitkits
susigėdau
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-09-19 19:27
rzf0a2
Seneka. Laiškai Lucilijui.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-09-19 12:25
Lui
Lui
* talentu

suklydau, bet nieko. Esat raštingesnis už mane. Dar kartą sakau - džiugu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-09-19 12:24
Lui
Lui
Pasijutau tarsi skaityčiau svetimą laišką. Mėgstate pamokslauti, atseit patarinėti, tai ir aš prisijungsiu paantrindama. Duokite šį tekstą paskaityti draugams ir artimiesiems, tegul pasidžiaugia jūsų takentu ir tuo pačiu ištaiso gramatines klaidas, o tada kelkite tekstą čia - savo skaitytojams. Esat valingesnis ir protingesnis už mane. Džiugu, džiugu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą