Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Turėjau tokį draugą Edmundą. Jis buvo pats keisčiausias žmogus žemėje, kokį man teko pažinoti. Kalbėdavo apie dalykus, kurie man atrodė  nelabai nesusiję su sveika logika. Vis taukšdavo apie ateivius, kosmoso platybes, dirbtinį intelektą, vaiduoklius, super herojus, kurie esą egzistuoja ne tik filmuose, bet ir mūsų pasaulyje. Visokio „bieso“ jis man buvo prikalbėjęs, bet aš visada jį išklausydavau ir nieko prieš nesakydavau. Pritardavau jo idėjomis ir nuoširdžiai linksėdavau galva. Bet vieną dieną jis dingo. Skambinau. rašiau, bet susisiekti su juo niekaip nepavyko. Praėjo savaite, dvi trys, ketvirtos savaitės pabaigoje Edmundas pasibeldė į mano buto duris. Atrodė, tarsi nemiegojęs kelias naktis, pajuodę paakiai, akys raudonos. Net gaila pasidarė draugo.
- Sugalvojau kaip sukurti laiko mašiną! - Beveik rėkte išrėkė jis man.
Ir tada nebeiškenčiau
- Bliamba, Edmundai, tu buvai dingęs visą mėnesį, dabar pasirodai priešais mano duris ir sakai, kad sugalvojai kaip sukurti laiko mašiną. Tau jau dvidešimt aštuoneri metai, gal jau pats laikas būtų užaugti, subręsti, susirasti darbą, moterį.... sukurti šeimą. Nes žinok, jau pradedi užpisti....
- Nojau, prašau paklausyk manęs. Aš išmąsčiau kaip keliauti laiku ir...
- Mano mergina žinai ką man sako? Sako, kad aš neturiu normaliu draugų ir žinok taip ir yra. Tavo idėjų aš prisiklausiau šimtus tūkstančių. Apie laiko mašiną, apie laiką kalbėjai mažiausiai šimtą kartų. Gal pasakyk kur buvai ir ką veikei, nes jei vėl žadi taukšt nesąmones, viso gero.
-Gerai. Einam į lauką papasakosiu. Bet pirmiausiai man reikės kelių daiktų.
Žmogus su kuriuo buvome draugais daugiau nei penkiolika metų suerzino mane labiau nei kada nors ankščiau, bet nusprendžiau jį išklausyti, jei ir paskutinį kartą.

„Tavo draugai keisti, o ypač jis... „

Galvoje skambėjo mano merginos balsas.

„Man keista, kaip tu dar normalus“

- Gerai, sakyk greitai ko reikia.
- Pirmiausiai man reikės truputį tavo laiko. Ir būtinai parašyk savo merginai, kad keliomis savaitėmis tavęs nebus.
2016-08-06 20:43
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2016-12-06 17:08
Aurimaz
...o vėliau visi burba, kad mūsų kritikai "nedaro savo darbo", nekomentuoja ir panašiai. C'mon - dvidešimtą kūrinį verčiu iš eilės, o tik vos du dėmesio nusipelnė. Ką čia apskritai galima komentuoti, kai net į kūrinį nepanašu?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-09-25 19:49
Darius Butkevičius
Intriga- 5balai.Kas toliau?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-08-08 15:28
ieva3003
Tikrai kažkaip mažoka.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-08-08 10:09
pikta kaip širšė
Nu tai kai kažką parašysi, tai ir bus tos reakcijos. O tai nėra dabar apie ką kalbėti. Ką mums iš tų 15 eilučių išinterpretuoti? Ką mes čia galime išburti? Kaip vystosi siužetas, kaip kuri personažus, kaip moki vaizdingai aplinką aprašyti? Nu tai kad nėra dar nieko iš tų, tai nėra ir apie ką kalbėt... Sorry, broli, bet jei nori pakalbėt, tai eik kažką parašyk iš pradžių, o tada ir panagrinėsim. 
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-08-07 21:30
Damastas
Blogiausia dalis - dialogai. Cia, jauciasi, neideta daug darbo.
Pries "ketvirta savaite" turejo but taskas ar daugtaskis. Taciau gramatiniu, sintakses bei stiliaus klaidu nera daug.
Istorija iki zaizdu klisine, bet netmetu, kad gerai vystoma, galetu suintriguoti.
2+ ( tik dėl to pamazinau vertinima, kad pasakojimo dalys turetu buti bent 2-3k ilgesnes, su salyga, jog bendra kokybe labai nesuskystes:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-08-06 21:21
Strainas
Ku ku, rašykų kompanija :D Laukiu komentarų, kritikos ar šiaip kokios nors reakcijos. Skaityti nėr daug. Nepatingėkim. Ar teisingai? : ))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-08-06 21:02
Strainas
Jėga, kaip pradžiai neblogai ir plius vienas :D
Anekdotai nieko blogo, nors nepretendavau aš į juos :D



Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą