Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







*

Giliai giliai - širdies gelmėj net
ne seklu. Greičiau, tik lėkšta.
Iki „seklu“, per daug mažai norėti
nuskandint degtinėj Liūdną Tiesą...
2016-06-29 23:55
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2016-07-06 01:39
gunta
Mergele, vaikštot čia, landžiojate, intrigas rezgate, atsiimkite savo tokius įžūlius kaltinimus, juk gyvulėliai-avys ir tie padoresni.

jūsų tokie pareiškimai, po komentaras vėliava, yra tolygūs, maždaug jeigu pareikšti:
"Jūs pavogėte iš zodiako ženklų pavadinimą savo speudonimui, tai ženklas nuo rugpjūčio 22 iki rugsėjo 22d." arba "M.K.Čiurlionis pavogė zodiako ženklus ir nutapė paveikslus", arba "Jūs pavogėte iš avytės galvą ir panaudojote savo piktogramai", - liaukitės mergele-avies galvele, visai jau protas pasimaišęs, baikit svaigti intrigų geidulyje, nusišnekate jau visai.
giliai giliai (kur-jūroje, miške, ??) Širdies gelmėje
kas toje gelmėje?
net ne seklu (nes seklu gali būti šalia gilu)
o tiesiog lėkšta (kodėl lėkšta, jei tai gelmėj ir dar širdies)
todėl: iki "seklu" per mažai gylio šalia, tai pasireiškia, atsispindi NORE, nuskandinti liūdną tiesą.

žmonės pradeda gerti iš liūdesio, sielvarto sužinoję, supratę, pamatę kažką, kas jiems labai ne prie širdies, bet tokia realybė, tai tiesa.(ar tai vienpusė meilė, ar tai netektis kažko, ir t.t. kas yra Liūdno bet tokia tiesa, prasismelkusi iki širdies gelmės,o gerdamas žmogus užsimiršta, apgauna save-ir jau jam nebeliūdna... )
bet tai nėra gilu, tai tiesiog lėkšta, norėti nuskandinti degtinėje tiesą. tai lėkštuma kuri randasi širdies gelmėje, niu gi geria iš visos širdies, kad užsimirštų.

tai gi, kiekviena eilutė minimaliai-ketureiliu vysto ir atskleidžia tai tą paradoksalią tiesą. kas yra sekliau negu seklu- tai lėkšta, ir ta lėkštuma randasi kur-širdies gelmėje.

kas čia tamstai yra iš kur ir kame pavogta? tiesiog bjauru jau nuo jūsų komjaunimo tiesų ir ale vaginimų.
kai ir seklumai būti per daug seklu-yra lėkšta. pavysdžiui lėkštėje negali būti seklu, nes nėra šalia seklumos gilu...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-07-01 09:35
Mengelė
Pavadinimas pavogtas iš nesveiko viešpaties - buvo tokia eilutė.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-06-30 00:25
gunta
nežinau apie ką kalbate, ponas Puoko A, tik menininkai dažnai būna lėkštomis širdimis, čia jau faktas, ar jie komjaunimas ar krikščioniai... nežinau, pagal jūsų modelį, ir kas ta komjaunimo tiesa nežinau- nebuvau komjaunuole matyt spragos mano gyvenime jūsų atžvilgiu, bet mano atžvilgiu tai ApuokoP, su dangaus ženkliuku :), supratimas labai jau subjektyvus ir trumpas, iki komjaunimo "tiesos" toliau ir netraukia... ;)
lėkštos menininkų gelmės, lėkštos, geria jie nuo tiesos, kad neturi talento ir vadina tai arba bohema, arba dvasinėmis kančiomis, :D
o čia rašykuose tai jų pilna, tik nepaneigiamą paradoksą inkėliau, žiūrėk, visi su kuolais sukilo, :D
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (3)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-06-30 00:13
A Puokas
Kai liūdna tiesa burbuliuoja degtinėje, ji virsta linksma tiesa. Arba Komjaunimo tiesa, jei degtinė padirbta.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-06-29 23:58
lygiai po
-
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (3)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą