Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Rašymas
Niekada nemėgau rašyti. Nuo mokyklos laikų, lietuvių kalba ir literatūra buvo vienos iš baisiausių pamokų kurias dažniausiai praleisdavau daugiaukščio „padjiezduose“ šalia mokyklos. Ta neapykanta kalbai pavirto neapykanta lietuvių kalbos mokytojai. Mūsų neapykanta tapo abipusė, aš nekenčiau mokytojos ir jinai nekentė manęs. Aš jai buvau dar vienas būsimas alkoholikas ar kalinys ir man ta, jos susikurta nuomonė apie mane, tiko.
Aš, būsimas gyvenimo nesusipratimas, net nesistengiau suprasti kalbos esmės, lietuvių kalba man buvo kaip praeities atgyvena. Tai tęsėsi ilgus metus, išvažiavau iš Lietuvos ir atradau, kad aš galiu gyventi ir be archaiškų kalbos taisyklių; „Who needs Lithuanian language when you can speak in English“- sakydavau pats sau, gan dažnai.
Laikas bėgo ir po trūputi, save prigaudavau, kad mano mamos kalba nyksta į nebūtį. Tuo pačiu metu atsirado noras save išreikšti ir vienintelė išraiškos būdas buvo rašymas. Galėdavau rašyti apie bent ką, savo aplinką, žmones supančios mane ar visiškai išfantazuotas asmenybes ir jų gyvenimus. Ir žinoma tada atsirado noras pasidalinti savo mintimis su kitais. Bet kokia gėda dalintis savo mintimis pilnomis gramatinių klaidų!
Man reikėjo daug laiko suprasti, kad norint rašyti  reikia eiti per saviraiškos kančias, kito kelio nėra ir negali būti. Rašymas sudelioja visas užslėptas emocijas į savo vietas ir padeda  suprasti mane supantį pasaulį, tokį kokį aš jį noriu pamatyti.
Tokiems kaip aš nėra kitos išeities, nori save išreikšti privalai tai daryti, nemoki piešti, vistiek piešk, nemoki rašyti, vistiek rašyk.
Visos sujauktos mintys per rašymą susidelioja į gan (bent man pačiam) suprantamą tūrinį.
Na o klaidos tai niekur jos nepasislėps, aš jas pats išgaudysiu su savo rašymu, po vieną, kaip piktžolę daržų lauke.
Aš jus įspėju, aš turiu daug ką pasakyti ir išreikšti savo nuomonę, iki greito susitikimo!
2016-06-02 00:49
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-02 02:30
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-06-24 06:36
zeit
tu gali
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-06-04 09:04
tictac_it
čia ne kūryba, čia tik dnr "pasižadėjimai" (kad tik nebūtų pamiršti :)) o ar kam reikalinga lietuvių kalba - personalinės problemos. Aš manau kad visai niekam nereikalinga ir tuo pačiu kažkam labai svarbi ir reikalinga :D  už tekstuką - tik 1
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-06-02 08:08
nutrinta
  Kai žmogus sako, kad jo gimtoji kalba - niekas, jis tampa nieku.
  Ir čia, pykstu, lietuvių kalba teršiama klaidomis, daug teks mokytis būti lietuviu.
  Mintį aš suprantu, bet stilius - klaikus.

Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-06-02 01:28
Neturiu Fantazijos
bet ne taip vaikiška, veikiau ribota
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-06-02 01:27
Neturiu Fantazijos
vaikiška
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą