Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Žaidimai yra maloni tuštybės forma,
klestinti beprasmybės firma,
kai pamažu keiti mąstymo karmą,
tolsti nuo paskutinės, artėdamas į pirmą
būseną, taigi paprastėji.

Beveik kiekvienas žodis turi prasmės paklaidą:
žmogus gyvulio, stiklas nakties, judėjimas baimių
ir taip toliau.
Paklaidos dydis priklauso nuo girdinčio.
Arba skaitančio. Arba sužinančio.
Dažnai prieštaraujama, dauguma iš anksto
taip ir žinojo arba žinojo geriau.
Žino plačiau ir visad žinos.

Po to, kai visai be skausmo, gi
šiuolaikinė narkozė beveik tobula, įsodino
džiaugsmo geną, aplinkybės nepriekaištingai madingos.
Lengvumas laimi visose lentose
ir nėra jokių lygiųjų, o kai dar neužilgo pašalino
ir liūdesio geną, šampanui neliko kliūčių.

Atitokimas prasideda nuo spalvų. Jos aiškiai seklesnės,
jų mažiau ir paklausa pralaimi linijų bumui.
Panašiai su garsais. Žodynai, enciklopedijos,
archyvai nepateikia duomenų apie melancholiją.
Lyg tabletės trumpam padeda matematika.
Piktnaudžiaujama nuovargiu iki išsekimo.
Ir niekas, deja, nesupranta. Ak, tie žaidimai.
2016-05-16 07:58
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2016-06-03 23:18
Felicija Iva

Didaktinė literatūra reikalauja didesnės aprėpties kompetencijos, negu gebėjimas kurti eilėraščius.
Todėl sveikintinos autoriaus pastangos apjungti šias kūrybines sritis vienoje literatūrinėje formoje.
Diskutuotina mąstymo samprata, nes tai - psichikos funkcija, o karmos sritis - visuma visų gerų ir blogų darbų.
Diskutuotina autoriaus žaidimų koncepcija, kurią paneigia šiuolaikinis žaidimų psichologijos mokslas: žaidimas – tai veikla, socializuojanti individą. 
Diskutuotina autoriaus tobulumo koncepcija, nes tobuliausia - pradinė stadija :)
Autoriaus pozicija – nusivylimo nuostaba, su kuo nenorėčiau sutikti, - deja, būtent džiaugsmo geno eliminavimas būdingiausias šiuolaikinių žaidėjų technikai.
Didaktinis kūrinys įprastai baigiamas moralu. Gaila, kad autorius neišsakė jo.
O kūrybinė veikla – didžiausias žmonijos pasiekimas, žaidimas – forma įgyti kūrybinės veiklos kompetenciją. Manyčiau, reikia žaisti :).
Visumoje kūrinys gilus, įdomus, netradicinis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-05-17 09:30
lygiai po
grūzini ničnieko nebodama. nepriekaištingai manieringai!
3.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-05-16 22:27
Juozas Staputis
Rimti žaidimai...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-05-16 17:35
bebalsė
Na čia įdomiai tictac išsireiškė - jei kažkas parašė 1, tai jis 5, o jei rašys 5, tai tai tada gausi 1 :)  O aš, kad išlyginčiau pusiausvyrą, turiu rašyt 2,5 ? 

Tikri žaidimai  3
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-05-16 11:18
TomKomPotas
man būtų neblogai bet:
1) tekstas abstraktokas - lyg iš šono aprašinėjama be didesnio asmeninio išjautimo (paskutinė strofa, tiesa, pataiso padėtį);
2) tuštybė beprasmybė karma ir būsena pirmoje strofoje skamba tuštokai;
3) madingos aplinkybės liūdesio džiaugsmo genai ir šampanas - pigiai;
4) antra strofa - painokas apsičiupinėjimas apgraibomis.
paskutinė strofa - super. man būtų užtekę tik jos.
bendrai 3+
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-05-16 09:45
tictac_it
Laisva raiška, gal nekomplikuota (mano požiūriu), nors galėtų būti ir kitokia ... sumoje - patiko :) tad 5-*


* - kažkas spėjo įvertinti vienetu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą