Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Išprotėjęs, senas generolas nebenorėjo nieko. Po namus, Berlyne, nedarbo metu vaikštinėdavo nuogas, o dieną – su uniforma. Atitinkamai truputėlį nusitašęs – taip smagiau sukti ratus po kambarį. Vakarais skaitė Tolstojų, Dostojevskį, o pats buvo užkietėjęs nacis. Sako, reikia pažinti savo priešą, o ypač tokį baisiai protingą ir gilų. Nežinia ar jis suprato kodėl jis tapo generolu, bet galiausiai nebeliko nieko nurodančio jam kaip reiktų elgtis kitaip. Viso pasaulio psichozė prieš jo praeitį ir jo tipą buvo jo izoliacijos priežastimi. Su uniforma tiesiog vaikščiodavo ratais po kambarį, inscenizuodavo senas sakytas kalbas, ginčus. Išprotėjusio generolo niekam nereikėjo, nes jo ideologija pasenusi, nebemadinga, tiesą sakant, – pavojinga. Žmonijos stigma. O jam pavojingesnė atrodo dabartinė – jauni žmonės vaikšto gatvėmis it nebuvę praeities. It nebuvę mirties. Jie jaučiasi saugūs, nors tik išpindėję. Desperatiška amžinos jaunystės ideologija jam neleido nė žingsnio žengti lauk. „Nesupranta jie nieko“, galvodavo jis, ir pati saugiausia žemė, kur dar priima jau įaugusią uniformą, jam rodėsi jo namai ir jau skersai išilgai žingsnių nutrintas parketas.
Rytą, besivelkant uniformą, išplyšo saga. Kiekvienas geras karys žino kokia tai nelaimė prieš pradedant pareigos dieną. O siūlai – baigėsi. Būtų neteisinga manyti, kad jis kurnors juos užmiršo ar netvarkingai padėjo. Toks charakteris. O išėjo nuogas... Uniforma, gražiai sulankstyta, liko ant kėdės. Visiškai blaivas ir protingas nužengė parduotuvės link, tačiau jos nepasiekus, prie didžiosios gatvės sankryžos, jau pripuolė policija ir ėmė kaltinti vargšą ekshibicionizmu. Pasiteisinus siūlų stygiumi policininkams, jis liko nesuprastas. Galiausiai – uždarytas. O uždarytas pas tokius pat, veteranus, kuriems galiausiai pritrūko siūlų sulaukti paskutinei dienai. Senio uniforma liko sėdėti, sudulęs parketas pakeistas nauju, turto kam palikti – neturėjo. Generolo daiktai išsivaikščiojo po blusturgius ir konteinerius kartu su visu pasenusios ideologijos kvapu.
2016-05-14 01:34
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2016-05-28 15:39
švo
Išeitų geras tekstas, bet ar patingėta, ar nenorėta?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-05-15 15:31
G Šuo
Nesveikasis moka būti anoniminiu vyviu. Be komentaro inpisti kuolą - degti pragare.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-05-14 16:01
G Šuo
Kada nors ir tau išplyš koks nors paskutinis siūlelis. Toks mažas niekis. Bet visa ko pabaiga.
Taip supratau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą