Rašyk
Eilės (78151)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Žemaičiai matė aukštai pakeltas, įvairiaspalves, išpaišytas  simboliais vėliavas.. Simbolių buvo ne du ir ne trys, - daugiau nei  5, - apytikriai apie 40. Partinės sektos formavusi  kaip socialinės-biologinės butybės, bet šiais  keliamaisiai, - rinkimų metais, -kaip pavasarinės erkės suaktyvėjo; jungėsi, skaldėsi, -vieni dingdavo, nauji atsirasdavo su svo simboliais; raudonais gvazdikais, rožėmis, kregždutėmis, aitvarais, ereliais, driežais, asilais ir rožiniais drambliukais. Pastarosios dvi, -pagal amerikėtišką demokratijos modelį būtų įdealūs, bet, štai skrendantis gandrai, teikė vilčių, bet užsimerkus, -visumą aprėpus, -galėjai  regėti chamelionus. Šios sektos, po Prancuzų revolicijų, ne tik Žemaitijoje, Lietuvoje, Europoje, bet ir Pasaulyje, - žmonėms buvo gerokai pabodusios, -pabodusios iki koktumo... Pabodo jų dodami pažadai, -laužomos priesaikos pabodo, - nuo jų tėsiog purtė.... Žemaičiai, iš prigimties, visada stebėjo bėgančio laiko tėkmę;- po lemtingos Vasario 29 dienos, kai buvo paleista, rinkimų mašina į Žemaitijos ir Lietuvos pogrindinį Parlamentą, per šių metų Užgavienes, įjungė savo antikorupcinę, - gelbėimo mašiną.
        Štai, kaip ši gelbėimo mašina  veikia ir pamatysime.... Visos partinės sektos, priėjusios  prie ribos, pajungė visus savo garso „reproduktorius“, - tikėjosisi, kad  žmonės juos išgirs, -gal jais vėl patikės, ir... jokiu budu, elinį kartą, nenusivils:
      - Nerušiokit  paršo.... -Nerušiokit kuilio Korupcio, - skandavo minia.... Šito buvo per maža, -netikėtai, iš miškelio, atsargiai žvalgydamiesi, palinkę, -trumpais perbėgimais, nusiritę nuo Skardžio, artėjo dar viena gauja. Ją buvo galima atpažinti pagl  iškeltą raudoną proletariato vėliava, - su kūju ir pjautuvu. -Ja, - tai senas  „Naujasis frontas“. -Fronto gauja rėkaudma: -Pasaulį seną išardysim.. -Jie šaudė į savus... bandė priartieti prie galingos apsaugininkų užtvaros ir pralaužti ją, bet teko sustoti ir glaustis prie  pirmosios minios, -gal būt pavyks  prasisprausti ir susivienyti, bet  ji juos  buvo pažvelgta kaip į rimtą konkurentą, -paniekinamai, - buvo netikėtai atstumta. Buvo nublokšta... Nors teisybę pasakius, „Radona rožė“ būtų su malonumu juos priglaudusi, - buvo neabeinga Pasaulinės revoliucijos ir Internacionalo įdėjoms, nes priklausė tam pačiam pasauliniam, -marksistų Kominternui. Kominternui, išlaikomam Pasaulino Internacionalo, kruvinų prakaitų piliečių uždirptais pinigais, iš prekybos  narkotikais ir  prekybos žmonėmis, -iš ivairaus pobudžio šešėlinio verslo, -per Panamos ir London- Siti ušorus. To ne gana, - jie reikalavo skirti lėšų,  rinkimų kampanijoms, iš valstybnio biudžeto... -Va, kaip yr, -„išprakaitavo“  Samurajus Gipsis, -žemaitijos vyrams...
  Generalinis Štabas jautė apie rengiamus išpolius prieš Štabą, -numatė, kad  per Užgavienių šventę, būs bandyta torpeduoti Generalinio štabo pamatus, - bus bandytą išlaikyti savo pozicijas dar vienai kadencijai. Kaip liūdijimą, apie būsimą Lietuvos klestėjimą ir gerovę,  garsiai  skelbdami  apie „padarytas“ klaidas, - iš kurių pasimokė, jie ėjo  žadėdami daugiau jų nebekartoti. Jie stovėjo aukštai iškelę Bankų palankių paskolų, Prekybinių akcijų; pieno, kropų, broilerių ir kalafijorų kortom, - Išrinkit mus, ir mes visus  pamaitinsim paukščiu, žirafu ir kengūru pienu .. ir daug žaidimų bus... Generainio štabo žvalgų dėka, šventei buvo gerai pasiruošta, -į Štabo žvalgų išplatintas pažymas, buvo reaguota žaibiškai, - laiku, ir... kaip reikia.  Viešojo saugumo pajiegos, vadovaujamos generolo Ruslano Kabalovo šarvuota užtvara, užkirto kelią. Šie, -raudonanosiai, ramiai stovėjo, atstatę skydus ir paruoštas panaudoti plačiavamzdes martyras, -užtaisytas juoką keliančiais dūminiais užtaisis. Išsirikiavę  visu frontu, - užkirto  kelią ir neleido priartieti,  nešvankiai skanduojančiai, iki agonijos susierzinusiai  miniai, prie Šatrijos kalno, - garantavo  Užgavienių šventės saugumą.     
        - Žemėj Lietuvos, -Ažuolai žaliuos, -Ažuolai žaliuos, -Žemėj Lietuvos, -aidėjo nuo Šatrijos kalno.
        Sakoma, -žemaičiai lėto būdo, -gal būt, bet, - ryžtingi…Laikas spaudė, -tarp Europos rinktinės ir Žemaičių rungtynės tęsėsi, - Šatrija skandavo: -Ei-na, -Ei-na, -Ei-na, -ir… dainavo…-Oj lylia, -oj-lilia, -Oj lylia, -oj lilia…o laikas tirpo…Samurajus Gipsis apžvelgė erdvę, -netoliese pamatė dvi, - greta viena kitos augančias topas. Akimis išmatavo garde uždarytą paršą Korupci. “Dvi topos tiks…. -Tarp medžių išlysiu, o tada”…-Tėchničėskij vopros /techninis  dalykas/.. –išgirdo…Samurajus atsigrežė, ir… už nugaros  pamatė ateinantį, pagyvenusį stačiatikių, -sentikių popą Astachijų…-Teisingai,  Batiuška, -atsakė Samurajus. Gipsis  pažino jį, - pasitikėjo  juo. Tai buvo Rašų kilmės, -prieš du šimtmečius, carienės Katrynos atitremtų į Lietuvą, seną tikėjimą išpažinusių, - tikėjimo kankinių palikonis. Jie liko ištikimi kankinei bajarinei Morozovai ir pasirinko  trememų  kankinių dalią…-Dėlo, gips, / gipsinis reikalas/- tęsė, - šelmiškai  nusišypsojęs  Astachijus…-E…-Esat užimyi…-Netrukdysiu… -Aš pritariu jūsų sumanymui…-Pritariu ir melsiuosi už Jus ir Lietuvą…-Lietuvai ir Pasaulii  reikia  permainų…-Bože…-Chrani Litvų, -Blagaslavliaju  vaš kraj…-Blogoslavliaju Vašu į mojų Rodinų... / Laiminu Lietuvą…Jūsų ir mano Tėvynę/ Astachijus Chrizestemas persižegnojo, peržegnojo  žemaičius ir Šatrijos kalną ir  nuėjo su visais  švęsti Užgavienių…Nuėjo kaip keliaujantis per Pasaul piligrimas, ant krūtinės pasikabinęs antikvarinę  Gailestingumo įkoną. Nuėjo skelbti, gyvenantiems Lietuvoje tautiečiams, Meilės, Ramybės ir Gailėstingumo sau, giliai į komą nupuolusiai Kibeno Peno-Petrapilio chirurgo valdomamai Rasų žemei, perspėdamas apie pavojus, - jo rankomis, - žarijas žarstomam, išprotėjusiam Pasauliui...
                      43-47 Žematijos rinktinės naudai, -pranešė komentatorius, -laidos „Krepšinio pasaulyjeeeee“Vydas. –Skelbiama ilgoji pertrauka...
2016-05-13 10:28
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą