Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tyra ašara širdy-šviesus rytojus! Mūsų abiejų jau laukia, gražus, dangiškas rojus!!! Įsimylėją, nuogi, sušalę, Mes abu į rojų radome sunkiai kelią!!! Mums abiems rojuje švies skaisti saulelė, ji šildys Mūsų kūnus nuogus! Mums abiems tenai gera labai bus!!! Vasariškas brizas kedens Mūsų jausmus saldžius ir kūnus švelnius kutens! Man Tavo Meilės reikia daug labiau nei tyro šaltinio vandens iš gyliausių gamtos versmių! Kai man būna labai liūdna paslapčia, tyliai tamsoje verkiu!!! Žinok vieną, aš labai džiaugiuosi, kad svajonių moterį šalia savęs turiu!!! Iš išgertos kavos tirščių, naktyje aš bendrą Mūsų ateitį būriu!!! Ant liaunos „smilgos“ saldžias Rojaus žemuoges atsargiai veriu! Jas skanausime kopose prie jūros! Begulėdami šalia viens kito, gaivi rasa ant Mūsų įkaitusių kūnų lėtai krito! Bežiūrėdami į žydrą dangų, skraidė nevalingai prieš Mūsų akis įvairios debesų figūros... Šios figūros, tai dvi Mūsų įsimylėjusios skulptūros...
2016-05-08 14:33
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Blogas komentaras Rodyti?
2016-05-08 14:48
matrica qr
Atsidariau, Svajokli,  duris į šį jūsų miegamąjį, todėl dabar atsiprašiusi greit jas uždarau ir lekiu lauk  :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą