Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 2 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Gyvenimas ne toks, koks turėjo būti. Iššvaistytas. Vėjais paleistas. Ir nuobodus. Kiekvienoj stotelėj pajuntu, kad dar labiau priartėjau prie galutinio tikslo. Mirties. Nevisada mašinistas pasako pavadinimą. Nevisada pats noriu žinoti. Kartais paskaitau užrašą ant pastato. Kartais šmėkšteli taip greitai, kad nespėju išskaityt. Tada ilgai ryškinu įstrigusį vaizdą. Ir jei sekantys sustojimai neužgožia, grįžtu atgal. Tuo pačiu traukiniu. Jei labai graži buvo stotis, arba kuom kituom išskirtinė, metu visas pajėgas, visus užsiėmimus į šalį, stveriu žemėlapius, žiūriu į dangų, aiškinuosi sapnus, bet randu tą stotelę. Galų gale paaiškėja, kad ji eilinė, pilka ir nuobodi, kaip visos kitos, prieš tai pravažiuotos. O vaizdas atminty vistiek išlieka. Juos renku, kasmet peržiūriu, iš naujo surikiuoju.. Vis iš dyko buvimo, tie tarpstočiai kartais irgi būna nuobodūs, ypač, kai už lango naktis ir jokių šviesų, tada gaudau vienišas lempeles, dėlioju prie tų žiburiukų namukus, juose žmogelius, gyvuliukus, paukštelius. Ir kuriu jų gyvenimus, pokalbius, veiksmus, minčių eigas, sprendžiu buitines problemas: ginčus, barnius, skyrybas ir piršlybas. Kol jų tiek prisidaugina, kad nebeliea vietos po vienu žiburiu, dygsta tuomet kaimeliai, miesteliai, mūrais šauna į viršų administraciniai pastatai. Iškyla vyriausybės, prezidento, karaliaus, vyskupo, kokių ten generolų ir patriotų rūmai. Bet traukinys nestovi, atrieda į eilinę sekančią stotelę, su daugybe tikrų šviesų, veidų ir bėgių. Tada greitai supjudau visą valdžią, jie išskerdžia vieni kitus, tuo pačiu ir darniąją tautą. Pasilabinu su naujaisiais mano svajonių piliečiais ir statau imperiją iš naujo. Kartais iškylu virš žvaigždžių, galaktikų, neišsitenku visatoje, lendu į aukštesnius matmenis, bet išeiga visada ta pati - iš naujo.. Prisigalvoju ir kitų atrakcijų, pavyzdžiui, išlipu kokioj stotelėj. Bet išvadą darau tą pačią - į kelią.. Slenka dienos, metai, aš juos pradėjau vadint metrais ir myliom. Koks skirtumas? Išvadoj viskas - tas pats.
2004-01-02 12:10
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 16 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-10 16:22
Padangė
šis kūrinys daugiau nei nuostabus... /////+
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-02 14:00
Spindesys
Paslaidau iggy popo pasendzeri. Skaitau dar kart. Nugi linksma. Švarūs srautai./////+
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-02 13:31
heroinas
dievulio išeiga
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-02 12:45
Kukumberis
///// pats tas. ar tas pats?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-02 12:20
poppy
įdomu. :)gyvenimo prasmės...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą