Viduržiemis.
Ir netgi truputį daugiau.
Antra diena šiapus jo vaikštau,
stebėdamas kaip saulė kyla vis aukščiau,
nors ji už debesų,
nors jos plika akim man nematyti.
Lietus ir Vilniuje, ir sniegas tyžta.
Ir vis dėlto, net jeigu vyturys į dangų kiltų,
sakytume: pavasariu pragydo žiemoje.
Dienorašti, pasaugoki kas užrašyta.
Komentarus – taip pat kaip savastį,
kaip išpažintį, supratimą to – – –
kai reikia pastatyti švento Stepono bažnyčią
Poe ir Pro (poezija ir proza)
Ne priešai dievui, žmogui tau ir sau,
o kritikas – antai! –
žiūrėdamas į užimtą statyba delną
reikšmingai liudija,
kad ne pro Dievo langą
tuščiai Išmėtyta praėjusi diena.
Žmogus - ne būtybė, o būsena, taip?
Gali, gali būti ir tokia nuomonė
... gal kiek supaprastinta, bet kam čia mums tie sudėtingumai bažnyčią statant,
dar nuo pastolių nukrisim galvai susisukus
Nusišypsojo Pro, šitaip tarius,
ir vėl:
O tau, Poe,
Tictac`as siunčia avižų:) 3+
Betgi , tictac`ai, , pasakei pa gei dau tina Betgi galėjai ir pakomentuoti: ir vėl mudviejų kardai susikryžiavo ... dėl ko? Neatsiklausiau bebalsės, ar galiu parodyti į ją. Taigi, patylėsiu, pabūsiu slapuku.
Ech, nieko blogo kai cituojama, svarbiausia ne skunde "webmaster" :), kaip kūrinys - vidutiniokiškas toks , 3- , o bebalsei reiktų primint (taisyklę pažeidžiant) - komentaruose pageidautina komentuoti kūrinius, jų privalumus ir trūkumus, o ne autorius ir komentatorius :)
Dar dvi, Raimondai, eilutės buvo, tačiau šį kartą pats jas išbraukiu. Gaila buvo, tačiau dabar džiaugiuosi, kad ne emocijai pasidaviau. Taigi, galėjai rašyti ir 5, bet, mielas žmogau,rašyk kaip atrodo arba ir visai nerašyk. Kaip regi, laimingai priiimu bet kokį vertinimą ir bjariai, kai jis parašomas anonimo.
Būk drūtas. Tai svarbiausia.
Vaau, Kęstutis jau įėjo į istoriją, jo vardas minimas dienoraščio įrašuose... Jis tokį įsiamžinimą turėtų priimti kaip dovaną, kaip šventą ostijų dalijamą bažnyčioje, statytoje ant delno.. Taip pusiau juokais, ir pusiau rimtai pakomentavau.
Praneli, Jūs tik rašykit ir rašykit, o į tie balai tai tokia nereikšminga atributika, kad į ją neverta sutelkti savo dėmesio. Kaip visada lauksiu tolesnių įrašų. Iki
Mintaute, pažvelk prie vakar mano dienos kūrinėlio Kęstučio paliktą komentarą. Aš jį čia tik perrašiau, norėdamas po truputį inešti į Dienoraštį ir proza parašytas ištraukas, fragmentu,gal net kūrinius, gal net ir tuos, kurie jau parašyti. Man prireikė šio dienoraščio norint atsiminti save ir kitus, ir, žinoma, taikantis jį rašyti taip, kad ir kitiems nebūtų labai liūdna.
Man būtų labai nesmagu, jeigu Kęstutis pamatęs, imtų mane barti, kad aš ne tik nukopijavau jo komentarą, bet ir pasisavinęs jį, pateikiau kaip poezijos dalyką. Nors supranti, kad neretai prozoje poezijos būna daugiau, begi pačioje poezijoje.
Ačiū. Man tavo šis komentaras kelia ūpą neapleisti „Dieno - raščio SAVAIP“, nors jis jau sulaukė nemenko pasipriešinimo, kažkokio piktumo. Ir manau, beje, kad ne šiaip sau. Ot, kad ir prieš ankstenį kurinį ne tik kritikai, bet ir adminai sumojavo lazdomis. Dažiau nepasirodydami atvaizdais ar parašais,
Sėkmės linkiu.
Štai ir išaiškėjo pavadinimo paslaptis.
Įdomiai Jūs čia sueiliavote. Netikėti palyginimai, pvz.: "Žmogus - ne būtybė, o būsena, taip?" (dabar bandau įsijausti į būseną). Arba: "Komentarus taip pat, kaip savastį," (lyg kaip ir svetimų nuodėmių prisiėmimas?)
Tai jau šventa.