Rašyk
Eilės (78076)
Fantastika (2303)
Esė (1552)
Proza (10905)
Vaikams (2710)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Babajus susirgo kokliušu.
Pasigavo ligą, atidžiai grybaudamas Pabradės poligone– sutiko spalvotais botais apsiavusią, giliai širdyje sergančią grybautoją ir jie dvasiškai susipažino.
Mergina nesirgo iki to momento kol vyras su bulvių krepšiu pilnu grybų ir raudonikių įsistebeilijo  į tupinčią samanose grybautoją.
Ji pasakė, kad pasiklydo. Nė velnio ji nebuvo pasiklydusi.  Babajus neįtarė, kad mergina kažkuo serga. Kokliušas tai paslaptinga liga.
Mergina pasakė, kad ji Dočkutė, kad ji gyvena Viršuliškėse su mama vieno kambario bute, kad ji turi baltą katiną ir kad jos draugė iš trečio buto sėdo gerti su grybautojais iš Tauragės, o ji išbėgo, nes niekada negėrė degtinės miške.  Pasileido per mišką kur akys mato, kur nėra kelių atgal sugrįžti.
Geriau būtų išgėrusi
Ji verkė, nes galvojo, kad Babajus patikės, kad ji pasiklydo.
Babajus greitai suprato, ko nori medicinos sesuo Dočkutė.
Ką galima paslėpti grybingame miške, stovint prieš pasiklydusią, verkiančią moterį?
Vienišas jis ir miške vienišas.
Jie ilgai kalbėjosi, nes buvo ypatingai stipriai traumuoti vaikystėje -  jie nežinojo kokiomis ligomis jie sirgo ir kokiomis jiems dar teks sirgti.
Babajus apkabino Dočkutę per siaurą kaulėtą liemenį, nesijautė net kelnaičių gumos,  bet ji atstūmė vyrišką ranką, nes pamatė miške ant šakos sėdinčią beždžionę.
Šitie „kokliušistai“ tapo unikalūs, jie Pabradės poligone pirmieji ir vieninteliai, pamatė gyvą beždžionę, kuri užšoko Babajui ant medžioklinio treningo priekio ir apkrėtė jį kokliušu.
Iš kur atsirado ta beždžionė, serganti kokliušu?
Atsekė medicinos seserį Dočkutę uostydama jos šiltas pėdas.
Vėliau, palaužta kokliušo, Dočkutė aiškiai išvydo tokią pat beždžionę miesto ligoninėje.
Senas, bet dar nemirštantis turtingas užsienietis, laikė beždžionę šalia lovos, kad ne duok Dieve, mirtu nesuėdęs beždžionės kepenų.
Kita rytą medicinos sesuo Dočkutė, prabudusi 7. 30, apčiupinėjusi Babajaus ligos požymius, konstatavo, kad jis neišvengiamai serga kokliušu.
Moteris, bijodama ligos pasekmių, neatsisveikinusi su mirštančiu, pasakiusi, kad išvyksta  į kalnus.
Babajus pajuto, kad jį paliko moteris, tik apie 11 val. dienos. 
Kaip sirgo Babajus? Sunkiai. Apie 14. 30 sergantysis pajuto, jog reikia atsisveikinti su savo lytimi. Jis žinojo, kad liga gali atimti ir gyvenimą, ir džiaugsmą, bet nebuvo tam pasiruošęs.
Nerimo, nevilties ir skausmo iškreiptu veidu ligonis stipriai įsikibo savo lyties, kuri geso kartu su  vakaro  spinduliais.
Vyriškas klausimas nedavė ramybės: „Ir ką? Daugiau niekada??? “
Kodėl likimas ar pats Dievas leido, privertė įsimylėti gulinčią` tarp grybų galvučių moterį, o čia pat kita ranka atėmė beveik viską, ką su ta moterimi galima buvo daryti?
Gal tai laikina? Viskas šiame gyvenime laikina.
Jis su viltimi pakėlė akis į dangų, ką jam daryti su mylima moterimi?
Ligonis atidžiai apžiūrėjo savo rankas. Tai teikė viltį.
Po dviejų dienų sirgimo jis nebeištarė žodžio: „Kokliušas, samba ir lytinis“.

Mamedova išgirdusi, kad Babajus laikinai, o gal ir dar ilgiau, gali nevaldyti lyties, iš karto nuliūdo, bet prisiminusi lietingus vakarus lovoje, dalinai apsidžiaugė.
Nutarė pasipelnyti iš draudimo.
Babajus iki pusės buvo apdraustas. Pusmečiui.
Mamedova, kaip kenčianti žmona,  iškvietė greitąją pagalbą.
Reikėjo pažymos.
Moteris staiga pajuto, kad vyro liga gali pakeisti jos gyvenimą.
Draudime dirbo tas akiniais subjaurotu veidu Vilmantas. Nieko toks.

Greitosios gydytoja Dočkutė  sunkiai skubėjo pas ligonį.
Ką pajuto paprasta  grybautoja, išvydusi Babajų?
Man reikia šito vyro, nes mes dvasiškai esam labai artimi, ar ne taip, Babajau?
Ji grįžo iš kalnų su skeveldra tarp kojų. Kada vyko akmenų griūtis – ji atsigulė aukštielninka ir skeveldros tiesiog užtvindė jos iškeltas kojas. Teko visur, bet ji išsaugojo abiejų kojų tarpupirščius.
Ji apžiūrėjo kokliušo iškreiptą Babajaus kūną.
Kūnas buvo artimas, mylimas, bet jautėsi, kad kažko tam kūnui trūksta.
Mamedova pasiūlė daktarei taurelę degtinės.
Dočkutė išgėrė dvi.
Babajui ji liepė nusikloti antklodę arba prisipažinti, ko Babajaus kūnui trūksta.
Babajus parodė, ko  jo kūnui  trūksta.
Dočkutė, išvydusi, kad mylimam žmogui trūksta svarbiausio, ėmė giliai kvėpuoti azotą.
Po velnių, ir kodėl man nesiseka?
Ji norėjo griebtis fizinių veiksmų, bet prisiminė, kad Mamedova stovi šalia ir laukia, kada ji išsiduos ir prisipažins mylinti tą daržove virstantį kūną.
Tada ji griebė butelį degtinės ir ėmė kratyti ligoniui į gerklę.
Kokie tai buvo vaistai?
Babajus apmirė. Sergantis kūnas įsitempė. Pasunkėjo priekinės kūno dalies apatinis plotas.
Ligoniui kvėpuojant girdėjosi švilpimas lyg jaunas piemuo eitų per kaimą link mylimos merginos daržinės, kur jo laukia šienas, antklodė ir iš vonios išlipusi mergina su šimtu euru po pagalve.
Kambarys nušvinta.
Likusią degtinę Dočkutė išgėrė pati.
Bet Mamedova išvaro Dočkutę, nes įtaria, kad gydytoja žiūri ne ligoniui į akis, o visai žemai.
Kokliušo žemai nebuvo.

Nakties tamsoje eina žmogus ir tyliai dainuoja.
Dočkutei linksma, ji prisiminė savo jaunystę.
Ji ir vėl viena – jai viskas prieš akis.
2015-12-14 14:02
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą