Rašyk
Eilės (72036)
Fantastika (2158)
Esė (1685)
Proza (10318)
Vaikams (2455)
Slam (48)
English (1090)
Po polsku (332)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 28 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Google+ Twitter





agricola agricola

Dingstantis laikas

Šis kūrinys buvo tarp savaitės geriausių


Atimamos galimybės, yra pasakomos aplinkybės, visos laiko, vietos, iš dalies bandoma nuslėpti ir būdo, bet interesas yra, kalbama taip, kaip kalbėjo „profesoriui Kynui ekonomė su mėlynu iškrakmolytu sijonu“.
Svarbiausia, apsilenkti knygą, ir ne su kokiu nors taukinu popieriumi, geriau su kultūros savaitraščiu, taip padarysi didesnį įspūdį.
Aš ne tokia, kuriai nereikia vardo.
Kam reikalingas vardas?
Tokia yra klasikinė pradžios pradžia.
H. Milerio paklausk, jis, ten, po Paryžiaus stogais, daug vardų pamini, bet ne vieno Vardo aš nepamenu, kaip ir tai, o ką jis ten sako, toms bevardėms kankinėms?
Visa tai miglota, kaip ir tas spalio rytas, neperžvelgiamu rūku nuo upės ir įtartina tyla, per daug įtartina, kad nepažiūrėtum į laikrodį.
Svarbiausia patikrinti, ar taip yra kaip sakydavo šviesios atminties poručikas Rževskis, ar ne.
O pradžioje juk viskas ne taip ir ne taip, ne čia ir ne ten, tokios strategamos, pasibaigiančios akligatviu.
Pabaiga visada akligatvyje, kadangi iš jo nėra išėjimo.

Vyras kalba apie savo „hobį“, nes nori būti „kietas“, mentaline, pirmaprade reikšme, o tik savo hobyje vyrui šiandien ir liko jaustis vis dar kietam.
Be hobio vyras dabar „mikštas, aksominis, tuoj beužsivilksiantis „miniaką“ ir apsiausiantis aukštakulnius“ ir nukaukšėsiantis į šiuolaikinį satyrikoną, ir nebūtinai į amžinojo miesto priemiesčius, kaip tai dingojosi Feliniui. Dabar visur Romos priemiesčiai, nes miesto nėra.
Su moterim kitaip.
Moteris kieta savo išvaizda, ir visai nereikia jokios reklamos, užtenka tik praeiti pro šalį, mesti žvilgsnį, gal dar šyptelti ir matosi „kieta moteris“.
Jai net nereikia nieko kalbėti, užtenka juoko, ypač jei tas juokas „krūtininis“ ir akys „blizgančios“.
Gali sakyti ką nori feministės, bet moteris yra ir bus – mėsa (dabar jau ne tik vyrų požiūriu, dabar reikia žiūrėti ir pramonės ar industrijos akimis, ten kur moteris išnaudojama, panaudojant jos kūną, kur nereikia nieko sakyti, reikia tik stovėti ar žygiuoti pirmyn atgal primerkus blizgančias akis). O taip pat ji bus mėsa, kol bus nors vienas vyras su hobiu (hobiui reikia resursų!).
Jeigu viešoje erdvėje dominuoja kūnas-mėsa, tai intymioje juo labiau, nieko čia nepakeisi, net ir bandant įtvirtinti visuotinį belytiškumą.
Vyras, kad ir ką bedarytų yra socialinė funkcija, antikinės filosofijos išsireiškimu „greičiau kažkas negu nieko“.
O moteris yra iš karto, (pasikartoju) kad ir kaip mes bandome atsikratyti savo prigimtinio lytiškumo.
Vyrui reikia būti, įsitvirtinti, o moteris yra... nuo gimimo. Taškas.

Pasakytum, kad alus, tas kuris, padarytas mažame bravore, nenaudojant jokių ten „Žaldoko priemaišų“ yra tas nacionalinis paveldas, kurio išgėrus porą ar trejetą firminių to bravoro bokalų norisi pradėti apmąstyti šalies idėją, yra gėris pats savaime?
Šalies, kurioje alus yra geriamas norint pasigerti, neturi idėjos.

„ – Pas visus mano vyrus stovėjo, kol nesudega žvakė už du dinarus. Argi dabar tokį rasi?... “ M. Pavičius.
Kur dabar rasi tokią atvirą moterį? Ir pasiklausti nebėra ko, nebėra jau M. Pavičiaus, o jis daug tais klausimais žinojo.

M. Pavičius rašė, kad bosui reikia kiaušinių, o sopranui krūtų.
O ko reikia politikui?
Mokslas dar nenustatė.
Aš galvoju, kad reikia fantazijos, nes politikas be fantazijos, tai jau atrodo toks dvigubai nuskriaustas, o kodėl dvigubai manau aiškiai pasakiau.
Paparastai paaiškinti galima taip, todėl, kad be fantazijos tapo politiku, nes matyt vaikystėje jis... (toliau seka individuali pabaiga).

P. Akroidas „Apysakoje apie Platoną“ „reabilituoja Kurmio epochą“, mūsų laikus, ir oratorių Platoną iš Londono nenuteisia miesto teismas „už vaikų tvirkinimą“, o leidžia kalbėti ir toliau ką nori.
Platonas suvokęs, kad tokiu būdu jį padaro klounu, nuosprendį paskelbia pats sau – ištremdamas save iš miesto.
O kaip vertinti dvasininką, pasakiusį, kad dėl vaikų tvirkinimo, kalti yra patys vaikai?
Čia gyvenimas apsiverčia nuo kojų ant galvos ir praraja po kojomis netampa dangumi, taip manė M. Pavičius.

P. Akroidas „Apysakoje apie Platoną“ pagrindiniam personažui į lūpas įdeda daug „keistų minčių“ apie laiką, o M. Pavičius „gamina“ laikrodžius, kurie rodo išskirtinį laiką, atskiro žmogaus, moters ar vyro, tik reikia, kad pagrindinė tokio laikrodžio ašis būtų deimantinė, o korpusas auksinis.
Arba, geras laikrodis bemiegią naktį, turi šnibždėti apie praėjusi laiką.

M. Pavičius ir P. Kinjaras kalba apie penktąjį metų laiką, pastarasis jį nurodo esant kažkur liepos pabaigoje ar rugpjūčio pradžioje, taip bent jau manė vieno romano personažas Albucijus.

„Tai, kas spalyje atrodo kovu iš tikrųjų yra sausis“, rašė M. Pavičius.

Visa tai tik kalbos apie dingstantį laiką.
2015-08-24 15:32
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-09-12 10:13
Erla
Sąmojingai. Koncentruotai.5
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-28 00:06
wrawr
šis geras. gal kiek norėjosi pabaigoj griežtesnio požiūrio į dvejetainę lyčių sistemą bei stereotipus, bet visumoj patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-27 23:43
TomKomPotas
kažkur tarp kiaušinių ir krūtų dar egzistuoja vaizduotė ir išlikimo metodikos. apie daug ką. ir nenuobodžiai. negaila paskirto skaitymui laiko. 5
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-25 11:51
Svoloč
Niekur jis nedingsta, kontora fiksuoja, viską užrašo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-25 08:59
Juozas Staputis
Geri palyginimai ir pamąstymai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-24 20:33
sinkingz
увлекательные размышления, с интересом прочел, спасибо.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-24 19:13
Nie cas
Pirmą kartą matau taip supykusį Praną. Nesupratau, kodėl tada 5, kad būtų dar pikčiau :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-24 16:04
Pranas
Ai 5., nors „Rašykuose“ kvailesnio rašinio, regisi, nesu skaitęs. O tie tavo dievai, kuriuos čia įvardijai, man nieko nereiškia. Aš turiu savus.
Nepyk, nes dabar aš supykęs.
Būk drūtas!!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą