Rašyk
Eilės (78165)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Nepriimu eilių išprievartautų -
Sulaužytom galūnėm ir iškreiptais veidais
Parašomų padangių ufonautų,
Kurie kalbėt nemoka sakiniais.
Ir maišosi tautų kalbų žodynuos,
Koliažą lieja iš buities spalvų,
Dėlioja kitakalbių pavadinimų
Ir tarptautinių žodžių junginių.
Eilutės virsta be tvarkos, be rėmo
Ir rausta ausys nuo begėdiškų vaizdų -
Nuo smurto, drastikos ir kruvinų emblemų,
Pagardintų refrenais iš keiksmų.
.......................................................
O aš taip švelniai liesdavau poeziją
Liežuviu galeliu, bijodama sužeist -
Lyg mano dvasinį guru, iš žodžių Genijų:
Dabar prašau jos už kitus – atleist.
2015-06-14 20:49
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-16 20:49
Taip,bet jie turi tiek specifikos, kiek reikia bendram suvokimui. O ten -griozdiški terminai,ligų pavadinimai ir tt...kad reikia tūlam net guglintis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-16 20:11
kč
O ufonautas, koliažas, emblema, refrenas, guru ir genijus - kartais ne tarptautiniai žodžiai? :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-15 15:20
neotask
Rimtas pareiškimas. Forma galbūt ir ne prie širdies, turinys galbūt ne šiam formatui (jei jau bandome taip švelniai liesti poeziją), bet mintis aiški. Jaučiu pagarbą tiems, kurie taip tiesiai šviesiai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-15 15:00
Kvaila demagogija. keliarūšė esu turbūt ne tau, o gal ir traktoristams spręsti, nes ir rašau sau, o tuo pačiu tiem, kam artima. Kalbant apie rūšis, tai labai nemaža tų berūšių ir beveidžių būtent rašyke, nes rašo su tikslais parašyti kitaip - užmiršę išvis, kas yra poezija.
Klysti - mane atpažįsta, net kai nepasirašau. O kas sakė,kad rašau  tik kažkokiam lit.elitui.

Gerbiamieji, į lit. vadovėlį galima pakliūti dėl įvairių priežasčių. Aš ten patekti visai nesistengiu. Rašau tai, kas neramina, džiugina, liečia. Tai, ką jaučiu bandau išsakyti žodžių vaizdais. Man gera rašyti. Gera, kai kitam gera skaityti.
Gerbėjų skaičius yra pats reikšmingiausias saviraiškos kriterijus. Nėra vienodo poreikio ir skonio, nereikia lyginti nepalyginamo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-15 14:31
Karolis Pamišėlis
bet kokią kultūrinę tradiciją reikia atnaujinti, kitaip ji miršta. jei manai, kad esi savita - labai klysti. trečiarūšė Achmatova ir tiek. daug tokių buvo, daug tokių bus.
tavo "gerbėjų" FB skaičius nieko neįrodo dėl dviejų priežasčių: 1) tie gerbėjai neturi jokio ryšio su kultūrinių hierarchijų formavimu - tave gali mėgti nors ir milijonas traktoristų, bet nuo to tu į literatūros vadovėlį įtraukta nebūsi; 2) "gerbėjų" skaičius apskritai nėra vertės kriterijus: visokios sušiktos pop žvaigždutės "gerbėjų" turi gerokai daugiau nei tu, bet tai turbūt neįrodo, kad "69 danguje" yra geriau už Saulių Petreikį.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-15 12:40
Felicija Iva
O kaip apibūdintumėte savo kalbą? :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-15 08:59
KrisoHarė
neskaitykit ne savo skonio eilių... Pilna čia niekų, tačiau niekas nedraudžia. Autoriaus savigarbos ir galimybių reikalas, manau...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-15 01:27
Atsimerkit - aš jums sakau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-15 01:25
Jau ima juokas nuo jūsų visažiniškų šnekų. Nereikia eilėdaros atnaujinti. Ji tinkama nūsų kalbai. Tiesiog ir naudodami ta pačią eilėdarą visgi autoriai būna specifiški, atpažįstami. Vadinasi -saviti.
Tai jūs ir rašote omleto receptus net nerimuodami,tik į formą sudedami ir tai vadinate poezija.
Čia ne tik nuomonė, o yra daug metaforų,ir lyrinis patosėlis , lyrinis išsisakymas,  parašyta ne paprastai, o poetine kalba ir nors sprok - tai poezija.

Klausyk,- pasenusi,nepasenusi. Vien facebook, savo eilių puslapiuke. jau turiu 767 gerbėjų, o dar nesenas startas . Tokia poezija tokioje Lietuvoje soc. svetainėje -tai daug. NET JEI atmestum 50 žmonių(draugų, giminių)
Bet kalba ne apie mane, net į siaubingai perdėtą ir nepriimtiną poezijos matymą. Apie širdies skausmą -negalima šitaip iš jos tyčiotis.Skaudu žiūrėti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-15 00:56
Karolis Pamišėlis
ne viskas, kas surimuota, yra poezija. šiuo atveju čia kažkokia siaura ir buka nuomonė, buitinis pasisakymas, propaganda, bet kokiu atveju - su poezija nieko bendro. tas pats, kas dabar imčiau ir surimuočiau omleto receptą.
kalbant apie ideologinę pusę, reikalas paprastas: tavo stilistika beviltiškai pasenusi, ir laikas, į kurį apeliuoji, nieko neparodys. gali imituoti Rafaelio darbus kiek telpa, nuo to nepasidarysi antruoju Rafaeliu - būti tik niekam neįdomi genijaus kopija. atnaujinti klasikinę eilėdarą būtų puikus dalykas, bet tokia užduotis ne tavo dantims, Vilke. amen.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-15 00:40
tarakonai
Pripažink - karą su natūralistine, brutalia rašliava jau pralaimėjai. Dabar laukia Annos Brydės likimas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-15 00:20
Nea. Svetainė gali būti tolerantiška, kultūringa ir dabar.

Čia leidžiama viskas : oersekiojimas, patyčios, neetiški komentarai, kūriniai, kurie yra neestetiški ir tt.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-15 00:04
dinzile
Sveikindama pritariu.Bet.. pagal laikmetį ir "rašykas",ar ne? :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-14 23:34
Va va pirmas komentaras -aš apie tai.

Ai, jūs kritikai kritikai
Laikas parodys.
O tarakonams, lakstamčiams su savo depresijom ir tt.galiu tik palinkėti tokių stiprių nervų, kaip pas Emvilkę.
Nei vienas iš jūsų neatlaikytų pastovaus psichologinio teroro, bet Emvilkė yra Emvilkė.

Ir eilius teisingas nuo pradžios iki galo.
Venti mane verčia jau tas tokios "kūrybos" skaitymas. Taip čia pasidarė banalu ir lėkšta-visur bemintė, tiesmukiškai natūralistinė  rašliava, prifarširuota poetinei leksikai netinkamų dalykų. O čia ir nesinori dėti normalios lyrikos, nes sulekia nevykėliai eksperementatoriai, ieškantys apversto dviračio ir norintys, kas visi rašyti taip nesąmoningai, bruataliai.
Ir visai gerai , kad ima panašėti į už jus daug geriau rašančios sodrią, unikalią kūrybą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-14 23:03
Čia ne Aš
Pirmoji dalis man labiau patiko, antrajai pritariu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-14 22:35
tarakonai
Bet su tuo liežuvėlio galiuku... Gal nereikia, poezija ims ir susitrauks netyčia. Susigūš.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-14 22:32
tarakonai
Emvilkės kūryba ima panašėt su Annos Brydės. Gal tai visiško nervinio išsekimo ženklas?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-14 21:06
tictac_it
Greičiau jau "užsimerkti" noras. T.y. jau realizuotas. :) Nes rausta ausys. Bet čia apie tematiką - mažos pensijos, kartų kaita, socialinė atskirtis, subjektyvios kultūrinės gairės ir pan. (vien refrenai)
O tekstukas skystas toks, paprastutis rimas, ritmika įtartina vietomis ... 2- 
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą