Rašyk
Eilės (78091)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Cakt... Cakt... Tirpsta. Po truputį tirpsta varveklaiai. Mačiau, nuo jų krintantys lašai prakapoja net ir labai storą ledą. Bet varveklis juk silpnas. Tik trakšt, ir nebėra... Trakšt, ir viskas... Matai? Juk sakiau, kad jis silpnas. O dabar pramušk ledą. Jei storas - nepavyks. O varveklis jį nugali... Lengvai... Tik cakt... cakt...

***

Ištiesk ranką į tylą. Ji parodys Tau kelią į šviesą. Į tylią šviesą. Tau reikia eiti ten. Nepasilik tamsoje. Šviesoje Tau bus geriau. Jei bijai, tai galim eiti kartu. Dviese. Aš irgi ten eisiu. Bus geriau Tavo mintims. Šviesoje. Patikėk manim, aš žinau. Būk šviesoje.

***

Ar žinai ko vertas laukimas? Ar Tau teko laukti ko nors, kas Tau galėjo pakeisti gyvenimą? Lauki, bet nieko negali padaryti. Sėdi, jaudiniesi, o jie neskuba. Galbūt tyčia kankina? Sėdi ir lauki... Bet verta... Pagaliau ateina tam galas. Tada arba pakyli, arba krenti... Vidurio nėra... Tik aukštyn, arba žemyn...

***

Teta, gal turit pinigų? Aš jau antrą dieną nevalgęs... Ačiū teta!.. Teta, gal turit pinigų? Aš jau antrą... Ką?! Neturi?! Nu tai pyp... Ko tu čia pyp!.. Dar šiek tiek trūksta. Palauk... Teta, gal turit..? Ačiū! Na va, bičas, šiandien užteks. Einam... Laba diena, man du alaus ir cigarečių!..

***

Skambutis. Trumpas. Ir vėl. Trumpa tylos minutė. Vėl. Ir taip visą dieną. Bet jie neerzina. Kaip galiu pykti dėl to, kad kažkas mane prisiminė. Skambutis. Aišku trumpas. Vėl kažkas prisiminė. Šypsena...
2003-12-19 14:31
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 18 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-19 15:17
estii_
...trumpai, bet su gilia mintim..
manau tau pavyko pasiekti tai ko norejai..=)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-19 23:19
Belief
Man patinka, šios trumpos, gražios mintys;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-19 17:49
paNeDeiKa
majakai = trumpi skambučiai gerai labai gerai
gražiai parašiai - šitaip švelniai žinai, kai tokiom gerumo akimirkom kad būna.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-19 14:45
žalia
A, man patiko tas pastebėjimas dėl varveklio ir ledo. Niekad apie taj nesusimąsčiau. Šaunu, kad moki pastebėti tokius dalykus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą