Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







.





  .                                          ... manau, kad visi vaikštome su kaukėmis, absoliučiai visi ...
                                            Niekada niekam iki galo neatsiversiu.   
                                            Net patiems artimiausiems žmonėms.   
                                            Kiekvienas turi pasilaikyti savo paslaptį, turėti ką nors savo.
                                            Kam? Sau! Jei  viską atiduodi, kas tada esi? 
                                           
                                              ... būtinai užsidėsi kaukę ir tik ji tave išgelbės.
                                                            Vytautas  Šapranauskas

        Taigi. Kiekvienam malonu turėti paslapčių. Malonu jaustis paslaptingam – turiningam, tuo turtingam. Taries esąs ir esi įdomesnis, reikšmingesnis, patrauklesnis? Vertingesnis – toliau nuo nepilnavertiškumo. Tai primena žalių žmogelių juodas kaukes, žėrinčio kaukių baliaus nuotaikas – taigi kažkam tos kaukės, tos paslaptys reikalingos?  O daug kas tų įmantrių vardų visai nevartoja, savo gimtaisiais įdėtaisiais verčiasi.
        Visgi malonu užsismaukt slaptavardį dažnam, o tai reiškia – normalu: homo sapiens vidurkis... o iš šalių – kraštutinumai, – lig pat ligos. NORMAI  turbūt pakanka slapyvardžio vieno, pseudonimo rašiniams literatūrinėse svetainėse ar spaudoje skelbti. To firmos ženklo kaitaliojimas, o ypač klonai, dargi gausingi, turbūt ne ką kita, o tik nepilnavertiškumo kompleksą reiškia, – o tai susukta nuodėmė. Yra dar susidvejinimo kompleksas, tai gal ir susiketverinimo? Klonų valpurgiazmai akina esėizmo kompleksuotes.
        Nieko čia tokio tokie kompleksai, aplinkiniams retai tekliudo, o jų apsėstąjį matyt džiugina: esu kažkas! Keliuose asmenyse, ir dar su neperšaunama.  Tai lai sau būna...
        Juoba, klonus išsitrynęs nuo vertės troškulio nepabėgsi. O gal tai tik šiaip žaidimas kūdikių. Na, to žaidimo mėgėjams visa tai pasverti praverstų: kiek žvakės, o kiek laimikis stoit*.  *worthy.
2014-07-30 22:04
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-08-01 18:38
Algmar
Ana Žeins sukūrė niekinio komentaro etaloną.
Nepilnoje eilutėje – puokštė nonsensų: komentaro autorė neskiria žanrų, neįsivaizduoja žanrų ypatybių, žanrų kaitos, esė žanro tikslo.
        Žeins komentaras nei išplėtotas, nei kaip nors pagrįstas. Nieko nepasakyta apie teksto turinį, o ten pasakyta viskas, ką šiuo atveju pasakyti reikėjo.

        Pasigesti šios esė išplėtojimo – lygu pasigesti bokšto ant „ Žalgirio“ arenos.

Pastaba.
Tradicinės esė aprašymas yra rašykų esė puslapyje. Tokios esė kiek ironiškas pavyzdys – Algmar 2011-04-01 „Esė apie esė meną“ . Kitas pavyzdys  11-07-17 „Esė apie komentarų meną“ . Ten pat kitų autorių tukstantis esė, kurias galima nagrinėti įvairiausiais požiūriais ir lavintis.

Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-07-31 07:56
Ana supynėse
Neišplėtota, labiau panašu į trumpą asmeninės nuomonės pareiškimą
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą