Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 29 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kai žmonės miršta, jie tampa bardais…

Aš…aš pasitrauksiu į kalnus…kai liksiu vienas, kai mane paliks visi, arba aš visus apleisiu, kai mano laiškus skaitys tiktai vėjas, o dainas girdės tik aušra ir angelas paklydęs, kur tupi ant mano peties, praras viltį –aš pasitrauksiu į kalnus. Akyse išsidriekia keliai į šiaurę, į pietus, vakarus, rytus…o pasuksiu tuo, kur neveda niekur, tuo, kur niekas dar nėjo (galbūt neišdrįso, o galbūt nerado) ir nevėluosiu aš niekur, nes niekas manęs ir nelauks, ir tos akys danguje ges nuo vėjo, o mano krūtinėj sužaliuos beržai…aš pasitrauksiu į kalnus…ir paklydęs angelas pagaliau suras namus…
Prieky kilo saulė, dangaus žydrynė maišėsi su saulės spinduliais…o pieva neturėjo, nei pradžios, nei galo…ir laiko upė čia tekėjo visiškai kitaip…žolėje spindėjo rasa…ore tvyrojo amžinas vasaros kvapas, o gėlės žydėjo tokiom spalvom, kur buvo svetimos žmogaus akiai. Ir puoliau aš į pievos glėbį, atidaviau jai tai, ką savyje nešiau, o ši –dangum mane užklojo…
Ir vieną rytą saulei kylant, kai kūnas dar kietai įmigęs, o sąmonė skaidri, aš išgirdau tylius žingsnius…aš išgirdau…o gal rasa man pakuždėjo, kaip basos kojos liečia žolę, kaip vėjas švelniai glostė veidą ir žaidė plaukuose…kažkas palinko virš manęs ir ranka švelnia paglostė skruostą…aš pabudau. Tai buvo Ji…galbūt man ją padovanojo pieva, už tai, ką jai daviau…Ji atsistojo ir ištiesė man ranką keltis kviesdama…aš atsikėliau ir pirštai mūsų susinėrė, o ji šypsojos…ir šypsenoje buvo tas paprasčiausiai artimas kažkas, tai ko man trūko…ir susikibę rankom mes patraukėme tolyn, ton vieton, kurią nuo šiol vadinsime namais.
Kai įžengiau į kambarį, ji miegojo…akimirką žvelgiau į jojos angelišką veidą, stebėjau, kaip nerūpestingai ji kvėpuoja. Pasilenkiau ir švelniai lūpom paliečiau jos skruostą, o ji nusišypsojo ir lėtai, lėtai akis atmerkė…atbėgau aš pas ją be jokios priežasties, tiesiog norėjau būti pirmas, katrą palies jos akys…tiesiog norėjau apkabint ir nepaleist iš glėbio niekad…stebėt, kaip jūroj skęsta saulė, ir kaip rasa į žemę krinta, kaip danguje pragysta paukščiai ir kaip pražysta žvaigždės…ir mano balsas tarė: “Labas rytas…”
Ar mane pašauks kas ankstų rytą…kada dar miškas šneka nebylių kalba…kada žolė dar giesmę gieda…o tekantis vanduo atgyja akyse…
Tyla…
O gal mes tik žaidžiam, kad esam tikri ir realūs, ir jaučiam, nekenčiam ir mylim širdim…ir viskas prapuola…ir lieka tik vardas, kurį vis kartoju mintim…
Tyla…
Ir pamažu artėja metas, kai viskas miršta ir net Tyla atrodo per garsi…ir nebelieka nieko, kas mane pašauktų…ir kelio atgalios nebesurasiu niekada.
Tyla.
2003-12-15 10:25
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 19 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-06-06 19:25
Molė Klykuolė
Ar mane pašauks kas ankstų rytą…kada dar miškas šneka nebylių kalba…kada žolė dar giesmę gieda…o tekantis vanduo atgyja akyse…

labai gražiai sudėta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-02 15:39
Dratelė
jega :)
sis kurinukas kitoks negu man teko skaityti anksciau...koks glazus
ir zinai kas man labiausiai patiko tai angelas, tupintis ant peties
tiesiog matau as ta vaizda....
labai glazu..:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-15 23:05
Apatija
tyla. kodel ji vienoda? vienur ji gal spengianti, kitur akinanti. prie tilos kazko truksta. pipireliu :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-15 12:19
žalia
Patiko. Pujkiaj. Ką čia bepridursi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-15 11:16
erizma
Sniegas nukritęs supras tavo žodžius...Parodyk mirčiai save, bet ji užmiršta tavo gyvenimą...
Geras kurinys patinka žodžiai parinkti jausmams:):):)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-15 11:05
experiment
Gražus stilius..iš tiesų, lyg dainuotum...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą