Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







prasidėjus didžiajam sprogimui
poros bastėsi švelniai apdujusios
vartėsi ant pievučių žaidė liežuviais –
kai ir aš iškilau po pietų pakvėpuoti
medžių viršūnėmis jau ritosi debesys
ir krušosi voverės
2014-06-03 20:53
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 16 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-06-04 21:03
A Puokas
Čiortas, koks teisingas submarinas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-06-04 18:57
bibliotekininkė
Tos voverės beiskrušančios.. Kodėl visi pastaruoju metu tik apie tą aktą rašo?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-06-04 12:17
intensija
komentarus irgi gera paskaityt. gražus
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-06-04 11:23
poetas nr 3
pabaiga sugadinanti
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-06-03 23:07
lemuelis
orų prognozė
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-06-03 23:06
Exmortis
-fejerverkai-
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-06-03 22:27
Vynas _
kaip sau norit, bet tas "kai ir aš iškilau po pietų pakvėpuoti" puikiai susieja sprogimą su pasaulio nesibaigiamumu (:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-06-03 21:47
gunta
viskas taip - išskyrus voverės... :D (...gal ir paukščiai tylėjo...) bet niekas to nepastebėjo, kaip ir voverių, kad jos tada būtent nesikrušo.

prasidėjus didžiajam sprogimui
poros bastėsi švelniai apdujusios
vartėsi ant pievučių žaidė liežuviais –
kai ir aš iškilau po pietų pakvėpuoti
medžių viršūnėmis jau ritosi debesys

TIK nesikrušo voverė,  kaip paprastai,

(bet niekas to nepastebėjo
ir rašė automatiškai rašytojai
kad krušos,
nors po sprogimo voverės
nebesikrušo – jos matė,
kad nebemato ateities...“

P.S.
žinai, yra tokie dideli dideli vėžliai. jie atplaukia į vieną krantą ir ten padeda kiaušinius.
užkasa; labai sunkiai tas procesas vyksta, ko išsteni jie kiaušinį. paskui jie užkasę tuos kiaušinius išplaukia atgal į jūrą sulipė, ir niekada negrįžta. kiaušiniai ritasi, per pilnatį (vėžliai juos padeda būtent tada, kad jie ristųsi per pilnatį.) išsiritę vėžliukai, matydami švytintį vandenį, orientuojasi būtent į tą atspindžiais mirguliuojantį mėnulio šviesos švytėjimą (mėnulis vandeny - jo atspindžiai), ir eina į jurą, nuplaukia, ir sugrįžta į tą krantą kitais metais, jau padėti kiaušinių. (tas krantas, vanduo ir menulis, tai lyg jų tėvas ir motina, o savo tėvų jie nėra matė, ir nepamatys; bet buvo iš jų tėvų pusės  pasirūpinta, kad jie išsiristų, per pilnatį. (apvaisinimo laikas, kiaušinio brandos iki padėjimo, padėjimas kiaušinio atplaukus tik kartą per metus į tą krantą ir tokiu laiku, kad jis išsiristų, per pilnatį (visu tuo buvo pasirūpinta jų tėvo ir motinos.)

dabar pakrantėse labai daug šviesų naktinių. Žmonės gyvena, miestas prislinko labai arti jūros, tiesiog ant kranto, ir vėžliukai išsiritę labai dažnai patraukia į miestą, o ne į jūrą, nes jie eina į švytėjimą. o šviesos mieste yra ryškesnės nei mėnulio atspindžiai jūroje.

keistas dalykas, bet vaikšto žalieji, ir padeda gimdyti - dėti tuos kiaušinius vėžlienėms. neaišku kodėl, bet jos nebepadeda tų kiaušinių pačios, ir jie kiša rankas (tie kurie stengiasi žmonių nuodėmes prieš gamtą užglaistyti, juk jie irgi žmonių gyvybės formai priklauso... valo mazutą pakrantėse, gelbsti naftoje įklimpusius paukščius...) tai tie patys, traukia kiaušinius iš vėžlienių,  niekaip negalinčių jų išstenėti... o gal gamta taip blokuojasi, kad negimtų sekantys - jaunikliai, kurie nebeturi ateities... (nežino priežasties, bet aš manau, kad turi padaryti draustinį, neleisti miestui užkariauti tokių krantų, vėžliukai turi turėti ateitį... taip gamta įspėja žmogų. Juk sunkiai gimdo palikuonius gyvūnai zoologijos soduose, būna, kad gyvenantys nelaisvėje jų neturi... yra tokia tendencija – nelaisvė nėra gyvenimas, blokuojasi; arba, dažnai patelės gyvenančios nelaisvėje, suėda savo palikuonis, tai kai tik jie gimsta, juos atima, nes kažkodėl (sako) jos suėda, ir dažnai. O gal jos nelinki gyvenimo nelaisvėje – jos myli savo vaikus...



sako, kad dar aparatai neužfiksuoja žemės drebėjimo, bet paukščių jau nebebūna (tiksliau tų cunamių - bet juk tai drebėjimai vandenyno dugne.) trys dienos iki cunamio jau paukščiai kur tai dingsta...

tai štai tik voverės nebesikrušo... debesys slinko, pilni radiacijos, o porelės kaip vabzdžiai po pievelę strikinėjo, grupiniu ir poromis, ramunėlę žaidė... ania?..

na supratai, kad nebūtų lėkštas, reiktų parašyti arčiau tiesos - tik voverės, nebesikrušo...

+3
keturiems - trūksta paskutinėje eilutėje minties...

o penkiems - trūksta raiškos (per daug nuspėjama - išraiška, turiu omenyje, plius, tos paskutinės eilutės, kad "voverės, kaip tik, ir nesikrušo, bet visi krušos - net nepastebėję...")
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-06-03 21:02
lemuelis
lyrinis herojus turi periskopą su gera optika
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-06-03 21:00
tictac_it
ką voverės darė ?  na ir aštrus regėjimas pas lyr. herojų :) toliaregiškumas gal - 1
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-06-03 20:56
tarakonai
Nesuprantu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą