Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







... vyras yra sodininkas. Sodininkas augina: prižiūri ir laisto visą gėlyną. Kiekviena gėlė yra jam brangi, kiekvieną jis gerbia ir puoselėja. Užtat jis ir grožisi visomis gėlėmis. Visoms gėlėms jo reikia.
Netikėtai ateina viena neįprasta diena. Ji atslenka po labai ilgo rūpinimosi gėlėmis, kartais net pačiame sodininko gyvenimo saulėlydyje.
Begalinėje gėlių jūroje sodininkas pamato vieną gėlę. Sodininkas ją myli. Ją mato ryškesnę, kvapnesnę. Kodėl? Todėl, kad toje gėlelėje apsigyveno mažas vabaliūkštis. Gal tai pasakų elfas, gal senovės graikų dievaitis, o gal iš rojaus atplevenęs angeliūkštis.
Sodininkas užkerėtas. Dabar niekada jis nepasiklys, nesupainios ieškodamas šios gėlelės su jokia kita gėle. Sodininkas dabar globos visas gėles dar labiau nei pirma, kadangi žinos, jog tarp jų ir jo vienintelė, o visos gėlės - jo išrinktosios draugės.
Sodininkas neaptvers šios gėlės, nepavydės lietui, saulei, žemei, kad šie globoja šią gėlelę taip pat kaip ir jis pats. Jis džiaugsis, kad ir kiti sodininkai globos jo mylimiausiąją kartu su visomis gėlėmis.

Būna klystančių sodininkų. Jie nežino, kad negalima tos vienintelės gėlelės vadinti "sava". Jie nežino to ir iškasa šią gėlę, pasodina ją prie savęs arčiau ir grožisi nematydami pasaulio, gėlių, gamtos, nejausdami Kūrėjo rankos. Tokie sodininkai kartais galvoja, kad tai gėlei reikia viską viską atiduoti ir išlieja visą vandenį vien tik jai. Gėlė galų gale supūva...
Gėlė gali ir nebūti pernelyg lepinama, tačiau tada gėlelė liūdės, nes ja nesidžiaugs kiti sodininkai, ji bus atskirta nuo savo draugių, kitų gėlių.

Būna kitokio būdo klystančių sodininkų. Jie galvoja, kad gėlė visada turi būti tokios pat išvaizdos, kaip tą dieną, kai ją pamatė. Jie vargšę gėlelę nukerta ir įšaldo lede. Gėlė miršta, o sodininkas visąlaik sėdi prie jos kapo. Kai tuo tarpu jis reikalingas žemei, kitoms gėlėms, savo Kūrėjui.
Geras sodininkas į visas gėles žiūri grožėdamasis jomis. Vienu momentu jis prieina, paglosto ir pabučiuoja vieną, iš kurios žiedo sklinda nepaprastas dvelksmas, tą, kuri labiausiai džiaugiasi savo seserimis bei savimi, kad jos kartu džiugina sodininko širdį. Sodininkas iš tolo žiūri į gėlyną ir...

... kažkas lieka jo viduje. O tai turbūt džiaugimasis pasauliu, pačiu savimi. Džiaugsmas, kurį sužadino vienintelė gėlelė.


Gaila, kad daug žmonių to ilgai (arba niekada) nesupranta, dėl tokio nesupratimo kyla pavydas ir žmonės skiriasi. O iki pilnos laimės juk reikia tiek nedaug, gal tik tolerancijos, pasitikėjimo, rūpesčio ir atidumo. O dėl viso kito nuogąstauti tikrai tikrai nereikia, juk taip lengva mylėti...

  [Ištrauka iš laiško besimokant vidurinėje mokykloje]
2003-12-13 00:03
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 15 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-13 21:45
Servantesa
Skaitai ir susimastai,ar tikrai viska sugebi ivertinti gyvenime.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-13 20:17
šria
Ne taip viskas ir paprasta,buna labai daug jeigu...priverte susimastyt kazkiek.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-13 16:22
heroinas
hmm .. ko gi man čia trūksta.. sakyčiau kokio 'vejos pjovėjo...' :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-13 12:37
morku sultys
vyras yra sodininkas..sodininkas augina..
[kiekvienam savo..]..

'juk taip lengva mylėti'..

užkabino kažką viduj..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-13 12:29
Darrrka
iš serijos "gyvenimas yra gražus"
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-13 09:49
Tylinti
Daviau ////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-13 09:49
Tylinti
Egziuperi...Na man bent jau šitas kūrinys tai labai į jo kūrybą panašus...Taip pat gėlė,kurią myli...ir leidžia visiems ja džiaugtis.Na aš negaliu duoti aukščiausio įvertinimo vien todėl,kad šis kūrinys per daug primena Egziuperi.Bandyk atrasti kažką savo:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-13 01:04
žalia
Tikraj lab primena Egziuperi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-13 00:39
smiltelė
ech, padvelkė Egziuperi...mano mylimiausias;)))todėl ir tavo kūrinukas atrodo tokis patrauklus - Egziuperi-aprasyk kalba tiesiai žmonėms į širdis;))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-13 00:10
mmmm
...įdomus savotiškai... sodininkai...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą