Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Žolė atgauna kvapą
Pakaušiai be kepurių
Balandis dusliai šnabžda
Pro rakto skylę žiūri -
Pavasaris ant medžio
Nutūpęs pažaliavo
Pamatęs krūvas šiukšlių
Organizuoja „Darom“
Nauji mašinų batai
Sezoniniai, guminiai
Ploni iš „Fashion“ rūbai
Originalūs stiliai
Taip knieti sužinoti
Kiek liko proto vingių
Atsako automatai -
Palaukit sujungimo
Žiedadulkės švininės
Ore po miestą sklendžia
Apsvaigę nuo reklamų
Ir popso - žmonės kenčia
Vartotojai išbalę
Tai kosėja, tai čiaudi
Gal sauja vitaminų
Privers juos užsičiaupti
2014-04-09 12:20
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-14 09:27
MacteAnimo
Reklaminis, butaforinis eilėraštis. Lyg pagal užsakymą vaizdo klipui ar reklaminiam stendui būtum sukūręs. Ir tas gerai, ir tuo pavykęs!
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-10 16:09
gunta
ne apie tai kalba kur rinkti, o apie tai, kad dabartinė vaistažolė labai skiriasi savo kokybe (sudėtimi, kiek ko joje yra) nuo tos, kuri buvo tad, kai rinko dabar jau seneliukai; kiek buvo geležinkelių, fabrikų, mobiliųjų stočių,  automatiškai, chemikalų, pesticidų, ir t.t.  - visos tos taršos, kuri dabar yra vandenyje, ore, ir per vandenį grunte automatiškai... aš ne apie tai, kur reikia rinkti (ir iš viso, jei kur, tai prie geležinkelio draudžiama vartoti surinktas vaistažoles, vaisius ir gybus... ) bet aš apie eilėraštį, tai, kad tokia "koncovkė" - t.y.  finalas, kaip paskaičiau pas tave komentare, (jei ją pridurti ) vis tiek nepasitarnautų minties išbaigimu; nors atrodytų kaip ir paplėtota,kas norėta pasakyti,bet... nebūtų gerai išbaigta mintis, kuri dabar visai nėra išbaigta, yra tik pasakyta "kaip blogai, kokie blogi laikai" ir tiek.ir tikrai juk yra kitas laikas,palyginus su anuo, juk tikrai  "dirva bloga, ir žolelė, nebe ta - nes žmogus gamtos dalis, jo panuodyta širdis... taip yra taip yra, jaučias jis blogai blogai - avitaminozė čia? - ar panuodyta gamta? ..." (nuo vidinės būsenos, nuo fiziologinės priklauso ir dvasinė ir psichologinė...) - dabar, kaip jau sakiau, pirmame komentare,  tekste mintis neišbaigta, neatskleista, niekas nepasakyta, apart to, kad blogai blogai bloga, o prasmingumo jokio, tik puoselėjamas negatyvas poezijos formate. reikia atsvaros - negatyvas turi būti ne puoselėjamas, o naudojamas tik kaip priemone išsakant šlakelį prasmingos šviesos - kaip atsvara tam negatyvui. dabar viskas ore pakibę. (ir jei parašyti apie jau senelių žoleles, tai žinai, seneliai rinko kas auga, dabar rinktumėm - kas auga ; ką pasėsi tą ir pjausi, ne mes sėjom, protėviai ta kryptimi judėjo... o auga žolelė tai jau nebe ta - ne išeitis...
aš apie eilių ir jo išbaigimą.
Kokius seneliai ir proseneliai rašė, prifarširuotus negatyvo, o dabar ? tai kas atsitiko su laikais ir smegenais?..

Pirmas komentaras apie eilių; čia paaiškinimas,jei pamanei, kad tau konkrečiai sakau apie žoles, sakau, kad tai jau būtų išbaigimas, kurio rodos trūksta, bet jis būtų melagingas, žiūrėk į minties projekciją, o eiliui trūksta atsvaros - gaunasi šlovinimas eilėmis negatyvo, tuščias toksai šlovinimas,o prasmingo krislo jame nėr. Toksai trūkumas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-10 13:39
Atėja
Gunta, ne šaia geležinkelio reikai rinkti.Aš randu daug laukinių pievų, kurisoe apstu visokių žolelių.Va, pavasarį dilgėles ir garšvas rinkau.Jose pilna vitaminų, tikrai geriau nei visokios piliulės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-09 16:21
gunta
Motyvas, pagrindas kodėl apie tai kalba medicinos studijose, kai kalba apie vaistus kai kalba apie maisto papildus - vitaminus, mineralus, ir t.t.  tai pasako, kad geriausiai organizmas įsisavina ne dirbtinius maisto papildus, o esančius gamtoje, maiste natūraliame, tačiau, jei yra dienos dozė, ir reikėjo anksčiau suvalgyti ko nors 100 gramų (kad papildyti ta doze) tai dabar ji būna 200 šimtuose gr., ir 400gr.  kai kuriais atvejais, nes pati dirva Žemėje jau yra išsunkta, o gamta užteršta, ir neretai būna vaistažolių kurios jau žiūrėk daugiau kenkia nei padeda (tik rinktos iš kokių nors draustinių - kuriuose nėra nei fabrikų, nei pramonės, nei žmonių gyvenamų vietų...) 50 metų atgal ekologijos klausimai nerūpėjo, dabar užteršta ir Arktika - reikalingos lėšos ją tvarkyti - Arktika, kurioje negyvena žmonės. o jūs sakote žolės čia tokios pat, kaip ir rinko seneliukai, ar proseneliukai...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-09 16:11
gunta
Varaže, Pievose daug žolių išnykę, o ir daug jau nebeturinčių tokių ir tų savybių, kokias turėjo, jos labai susilpnėję, arba turi dar šalimais ir nuodo . (grynai taip pat, kaip šuliniai - juose vanduo; grynai taip pat, kaip nuodingos tiek pienės, tiek obuoliai - jei jie auga šalia geležinkelio - jei padarysi pienių vyną, jis gali būti ir juodas... o obuoliai net skoniu aitrūs) laboratoriškai patikrinus - jie labai skiriasi. (farmacininkai juk tikrina žoles) tai ir visumoje, jos nėra tos, kokios buvo - nes gruntiniai vandenys, nes pati dirva yra prasta.
medus, ir tas skiriasi, kai jis renkamas iš žiedų (rapsų) grikių ir t.t. kai jie chemiškai apdorojami.

Kodėl teigiate jūs taip? o mediciną studijuojantiems dėstytojai (studijų metu) teigia kitaip?.. ką?..
jau nebe ta ekologija, tai faktas - skiriasi gruntiniai vandenys, savo chemine sudėtimi, nes dirva skiriasi labai. (nuo ankstesnės).
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-09 15:51
Ana supynėse
Emm...
2 putskiai!
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-09 15:13
Atėja
ne, atsiprašau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-09 15:12
Atėja
Gunta, pievose žolės tikrai me kitokios nei anksčiau ir viitaminų jose yra užtektinai, tik noro turėt jas rinkt ir valgyt.Aš pvz.dilgėles labai mėgstu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-09 14:45
Žilis van Gogas
Toks - satyriškas, bet aš dar ,,pariebinsiu'':
<Pamatęs krūvas šiukšlių
Patiria orgazmą>

Nepyk
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-09 13:06
gunta
išsunkia civilizacijoje mokslo Progresas žmogų kaip citriną, iki paskutinio lašo;  Ir, ar ta Citrina šnypščia ar ji be jokio garso tas sultis atiduoda - neturi reikšmės... O kad jų būtų - reikalingas elementariai sveikas fizinis kūnas - energija, darbo jėga (visokio darbo - nuo fizinio iki intelektualinio) darbas yra darbas, jam reikalinga energija, kad jos (kaip citrinoje sulčių būtų) reikalingas sveikas kūnas - tai tik juo ir rūpinamasi - kad citrinos sulčių turėtų - mokslo progresas ir technologijos rūpinasi tik tuo, o jau siela pasirūpink pats.

beje, žolės, žolelės  ir daržovės dabar jau nebe tos. (jei anksčiau šimtame gramų kokių nors daržovių kalio buvo tiek, kalcio tiek, magnio tiek, o vitaminų C; K; B; tiek ir tiek - tai dabar tiek pat bus 200 tuose gramuose – TODĖL, kad jau ir dirva užnuodyta, išsunkta, suniokota...
neišeis su žolėmis, kaip išeidavo seniokams, tada jie buvo dar ne seniokai - beje; ir vis tik, vis rūpestis kūnu ir kūnu - kad jame sulčių būtų, kad maitintum Mokslo Progresą; mokslui reikia pinigų - lėšų, kad jis vis toliau progresuotų ir progresuotų... Žmogus proto vergas - proto vergijoje; nors pats savaime protas yra geras dalykas, labai tobulas įrankis, jei juo naudotis (reiškia jį pažaboti ir juo naudotis) o ne jam vergauti...

Kame pažeistas balansas? ar ne tame: "Žmogus - ta gyvybės forma iš gamtos ima daugiau, nei jai reikia, kad išgyventų, ir todėl ji virsta Gyvoje planetoje savo veikla lyg vėžine ląstele..." Kada onkologija suardo gyvą planetą – organizmą, kuriame gyvena - tas kūnas miršta, ir tada miršta onkologija, na tas auglys.

ne žmogus blogis, jo veikloje, arba jame esantis bruožas "jis ima daugiau nei jam reikia" visos kitos gyvybės formos to nedaro. Tik žmogaus gyvybės forma savo veikla tai daro - taip ir pažeidė balansą - ekologija baisi... o jis jaučiasi taip, kaip jaučias, bet vergauja mokslo progresui - vergauja protui, o ne naudojasi juo.

tavo eilėraštyje trūko išvystytos minties, ir atskleistos; jos nėra, tik toksai įprastas pablebenimas: "kokie laikai kokie laikai..." ;
P.S.
Kodėl žmogus ima daugiau nei jam reikia? Atsakymas: „žemas kolektyvinės sąmonės lygmuo – kai jis toksai, elgsena nėra išmintinga...

“sąmoningumas ir išmintis – nedalomi“
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-09 12:27
tictac_it
Tai reklamuojame "Fashion" , vitaminus irgi, ir primename kad laikas pasikeisti padangas :) 2-
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-09 12:27
Atėja
Laukuose auga žolės,
Puikus tai vitaminas
Žinojo juos senoliai
Gal vėl jas valgyt imam.

Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą