Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







`


                        * * *

                Sakytum  dujinės
              Ugnis – taip mėlynai
                Liepsnoja šviesą

              Gėlė balandžio, Scylė
                Sibirinė*, dienoje.



________________________________________________________
Sibirinė Scylė*

2014-04-04 06:59
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-15 12:50
Guntis Kvanka
13
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-15 09:51
gunta
tikrai daugiau Boliaus partijos narių, jei dar skaičiuoti kiek kartų per dieną vartotojas patį niką pakeičia ir kiek nauju vartotoju išsitrynęs registruojasi, kur kas daugiau - nei dvylika.(bet į gėles nepanašūs, gal... nebent... mat sako, kad lavongėlės labai smirdi gendančia mėsa...) čia tie partijos Boliaus nariai, nieko nekuria tik dergia po kūriniais, kaip ir pats Bolius dergia.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-10 15:53
Guntis Kvanka
12 dujinių scylių
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-10 01:13
gunta
ir vėl čia bolius, perdabolius; varyk varyk; smirdėk smirdėk tu->2014-04-09 00:44 Boliukas 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-09 00:44
Guntis Kvanka
11 autorės komentarų, tiksliau skaitytojų puldinėjimų, koneveikimo, visiško nusišnekėjimo apie kažkokias partijas dėl 31 skiemens. Jaučiamas autorės (?) visiškas negerbimas kitų svetainės gyventojų ir lankytojų negerbimas. Čia smarvė ne nuo dujų ir ne nuo scylės sibirinės, čia dvokas pašvinkusios super poetės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-08 23:41
gunta
Bandei kalbėti apie kūrinį tik tame komentare 2014-04-04 09:46, o dabar ką čia strakalioji, bobobobouliaus partiją kurentysis Boli,  atsakyk sau pats, ir būk malonus – baik čia perdalioti, tekstuikomentaras tik vienas. (ir tai be ryšio, bet, tegul vienas yra ir apie tekstą, kiek tau tavo protas leido.)
Mat adžna čakra ne raudonos spalvos – raudonos Muladhara, o čia – skaityt pavadinimą reikėjo, o ne kas maloniau… Vis tik vienas komentaras apie tekstą, o toliau šokinėji – perdalioji ir fui fui.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-08 19:13
Guntis Kvanka
ką reiškia "partijos kūrėja"? Kodėl nuo kūrinio aptarimo peršokate prie partijų, kuo partijos susiję su dujomis ir Scyle sibirine?
Teisingai vienas iš vartotojų pastebėjo:
"jei reikia pusės puslapio komentarų paaiškinti apie ką tekstas, vadinasi tekstas yra niekam tikęs."
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-08 17:54
gunta
dar tebevanialini vis?.. eik gi sakau, eik iš čia... partijos kūrėja, tu; bo bo bolous - fui.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-08 17:12
Guntis Kvanka
jūs autore labai netaktiška. Pati rašote, kad laisvoj šaly, laisvoje ir nepriklausomoj literatūrinėj svetainėje turite teisę laisvai skaityti ir komentuoti publikuojamus kūrinius.O jeigu jums čia kas smirda(kaip jūs pati išsireiškėte)tai gal jūsų dujos.
Drįstu neigti jūsų mėlynumą, baigiantis dujų talpai(balionui) liepsna dega jau ne mėlynai, liepsnos galiukai būna geltoni. Ar gali tai reikšti, kad autorės minima Scylė Sibirinė nužydėjo?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-08 16:01
gunta
ką tu čia vis smirdi - ką? savo pareiškimais be ryšio Boliau, eik kurk savo eiles, ko čia valkiojiesi?.. šneki be ryšio.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-08 13:44
Guntis Kvanka
8 ilgi autorės komentarai dėl 31 skiemens (gal autorė atstovauja gazpromui?)O kur dar pykčio žinutės, konfliktai su administracija ir nemiegota naktis(paskutinis komentaras 2014 04 08 02:08)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-08 02:08
gunta
apie ką aš ir kalbu - kartais būna kūriniai, kad reikalingas tikslumas (žinios juos suprasti.) Pagaliau Algmar - Valio- valio-valio. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-07 23:25
Algmar
Ai, pažiūėjau „Żurawie“ – gražus vaikiškas eilėraštis, ir Jūsų interpretacija graži...  Tik višudha ir PO POLSKU – analogija per daug netiksli.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-07 23:07
Algmar
Ką pridėti, kai įsišnekom.
        Višudha,  anahata,  adžna.  Mentalas – pagaliau susikraustom į kairį pusrutulį, akaip? Ale išsivertėm tūkstančius metų, poetavom be indiškos scholastikos, net be pipirų... Turim ir scholastiką nuosavą, dar sausesnę, gali graužti be importo, jei kam skani.
        O pasidomėti štai kuo verta: kuo vertesnis Guntos eilėraštis, tuo lengviau jį suprasti – be jokių višudhų iš rytų ar vakarų.
        Ši „Spalva“ apskritai aiški, nors iliustracija praverstų, čia pat.
        Ką reiškia AlGmer, kas čia norima pasakyti?
        Dar įdomu: Gunta primygtinai kviečia visus į savo kiemą, net iki „kvailas, kas višudhų neapžiūrinėja“ (taip galima bendrinti?). Pati pažvelgti iš kito požiūrio atsisako na atriez... Na ir kas, tuo įdomiau rašykuose.
        Nuomonių būna įvairių. Sėkmės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-07 22:17
gunta
jo jo, jie daug ko nemato, kai nežino dalyko; tai autorius paaiškina, o jei dar klausimas iškilo;
tai gi, tai labai tikslu; (kaip rimai būna - svarbu ir tikslu) taip ir dalykai.
prie ko?

http://www.rasyk.lt/kuriniai/214691.html
prie to (kodėl ten nėra komentarų?

Pvz.: galima pakomentuoti, ir taip -  autorius ten "sako":

o datule žiūrove
tokia esi jau šisikė
padrožki tu čiažinčių slyvų
Zekam - aš žinau ( o paskutinio žodžio nepagaunu)?

nu žinai, kaip nori skaitytojas taip ir supranta...

tai va prie to...
taip, kad, AlGmer - jei paklausė žmogus Varažė, tai buvo paaiškinta;
o jei yra Tanka - ir kažkas nesupranta kas tai yra, tai yra paaiškinta; o komentarai kai nesupranta, būna, pasitaiko, kaip va šitas mano kūriniui kuris nuorodoje.

ko nekomentuojat, juk galima?...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-07 20:57
Algmar
Net įdomu: koks tolis tarp batų ir ratų, o regis tie ir tie į žemę remiasi. Na, netikiu, kad nesuprantate ką komentare sakau, – prie ko PO POLSKU ir pan., žiūrėkit kaip išvertėt išvirkščiai... o komentuoti skaitytojai gali, kaip mato kūrinį – o mato nebūtinai taip, kaip autorius vaizduojasi.  Pilna komentarų, kurių ne tik pagrįstais – ir sąžiningais nepavadinsi.
        Kobaltų yra įvairių, atspalvių dailininkai išgauna be skaičiaus, paties žiedo spalva ir įspūdis nuo aplinkos, dar ir nuo žiūrovo nuotaikos priklauso, tas pats žiedelis gali blankti ir degti.
        Lietuviškų skiemenų skaičiavimas pagal japonų hieroglifus – beprasmybė visiška. Įspūdis nesikeis, ar 17 skiemenų bus, ar 16,  18... Ne skaičiuoti reikia, o sustyguoti, strofos glaustumą pasirinkus. Nebent vidinės kompozicijos schemos iš japonų gali pasimokyti, jei kas nori.
        Jūsų trys eilutės man atrodo sustyguotos, o kitos – nereikalingos, aukščiau žiedelį padėjus, nors gerai ir taip. O grožis ir filosofija ne rytietiškais terminais išreikšta, tie terminai tik prigesintų.
          Nuomonių būna įvairių. Sėkmės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-07 18:53
gunta
Niekas nieko netraukia; Varažė paklausė, kuom skiriasi Paprastoji Scylė, nuo Sibirinės Scylės, pasakiau, kad spalva. Jos abi tokios pačios Mėlynos, tačiau Sibirinė rodos liepsnoja Kobaltas tamsus, o ne mėlyna spalva - jis kaip degančios dujinės (orkaitės dujinės) spalva. Teksto pavadinimas "Spalva (VI-os) Adžna čakros" ( adžna čakra, dar vadinama europiečių trečiąja akimi, yra būtent tokios spalvos, kaip Sibirinė Scylė. nesitraukite, o tema yra tema, ir jei nežinai - nesuprasi.
žiūrėk ką pasakei Almar. Pasakei, geriau nerašyti ta kalba, kuria patinka autoriui rašyti, o jei patinka autoriui rašyti ispanų kalba, tai kaip?.. arba Lenkų - kodėl niekas nepakomentavo teksto PO POLSKU - todėl, kad nesupranta kalbos. čia tas pats - nesupratęs kas ta Adžna, nelabai ką gal ir gali pakomentuoti, o rašyti autoriai gali apie ką nori.
Varažė paklausė, aš pasakiau išsamiai; kas nenorite, neskaitykite. Jei nesiskiria niekuo, Sibirinė ir Parastoji, arba dvilapė Scylė, buvo galima rašyti ir Paprastoji, tačiau Adžna čakra sibirinės Scylės spalvos - Kobaltas. Lyg deganti mėlyna - liepsnojanti.
Tanka žanras:
Forma 5+7+5 = 17 skiemenų
7+7 = 14 skėmenų ----------- iš viso 31 skėmuo.

    Sakytum  dujinės[i]  6+
[i]Ugnis – taip mėlynai
6+
    Liepsnoja šviesą[/i]    5  = 17 skiemenų

    Gėlė balandžio, Scylė  7+
      Sibirinė*, dienoje.  7 = 14skiemenų

(iš viso 31) TANKA forma.

• Vidurinė eilutė jungianti, (jungtis rodos tarp skirtingų minties akcentų, skirtingų minties akcentų sandūroje, ji tinka ir prie pirmo ir prie antro minties akcento; tai yra:
I minties akcentas ◘
Sakytum orkaitės šviesa ugnis – taip mėlynaiLiepsnoja šviesą;
II Minties akcentas ◘ ◘
Liepsnoja šviesą  gėlė balandžio, Scylė Sibirinė, dienoje

- - - - -
Tanka, Haiku, šitiems žanrams svarbus kiekvienas žodis,
Dienos metu uždek žiebtuvėlį – ir pažiūrėk į liepsną (kiek ji duoda šviesos?..) tai va- sibirinė scylė liepsnoja šviesą – švyti, o ne sibirinė, paprastoji, ji tokia pat mėlyna, bet nešvyti; Adžna mėlynumas kobalt spalva – ji švyti.  Jos ne žydi, o dega mėlynai mėlynai – ką reiškia DEGA, tai juk liepsnoja skleidžia šviesą (ugnis juk šviesą skleidžia, nepagavot?.. DIENOJE, ir jos ne žydi, o dega, adžna spalvos mėlynumu, Sibirinės Scylės, paprastosios tik žydi, bet nešvyti, irgi mėlynos.

mieli katinėliai, (čia taip gražiai į visus kreipiuosi), juk nieko nėra blogo, jei sužinote, aks parašyta, apie naujus dalykus, nieko tame blogo nėra. kad sužinote apie žanrą. Ar geriau pūstis ir dėtis, kad blogas eilėraštis, nes žanro nežinau, arba, nes nesuprantu kai kurių terminų?.. ir dalykų – neesu susipažinęs, tai blogas eilėraštis; kokiai čia tautai būdingas toksai pasipūtimas?.. ką?..

Po Polsku irgi blogas?.. (ar nekomentuojamas dėl to – kad nesuprantama kas ten parašyta, kol nesupranti, nu negali komentuoti, ypatingai kai reikia suprasti – kai skirtas mentalui – ne višudhai – kada seksas, kiek užkelia ir panašiai?.. ania? Tada dirba (apsijungia) arba višudha arba kitas emocinis centras – anahata – ketvirtas centras (meilės lyrika.) o čia jau mentalas – adžna. Nu kol nesuprasi negalėsi komentuot;
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-07 16:58
Algmar
Eilėrašty labai daug meno, ypač poezijos, tapyba – antrinė.
Galima visaip, bet geriau būna netraukti eilėraščiu skaitytojo į autoriaus mėgiamų mokslų studijas. Arba, ir vardu paminėtos gėlės galì nepažinti.
        Vis tiek interpretuoju saviškai:

              Žiedelis lyg  dujinės
              Ugnis – taip mėlynai
                Liepsnoja šviesą

        Būna ir daugiau panašių mėlynų, nors autorė norėtų būtent šito.
        5 .
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-07 04:27
gunta
Lokie - Kokie (rinkimo klaidelė). :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-07 04:26
gunta
Lokie Jūs įsižeidę ir subjektyvūs (neteisūs šiuo atveju.) . JUK tai ne komentarai - tai tik papildomas jūsų žinių, kurie to nesupranta, nežino, nėra susipažinę, glaustas teorinis paaiškinimas;

pavyzdžiui tik sužinojote kas yra adžna.
________________________

dujinės reikia, tai tokia spalva, kai dega dujos, kobaltas tamsus. - Gal būtų geriau keisti tą žodį į orkaitė; bet reikia. Ir dar, neaiškinsiu, pati sužinok, čia Tanka žanras. visko reikia. (literatūrinis žanras.);
P.S.
Taigi, jei nežinai kas yra Adžna, tau ir nereikia. O jei iš glausto paaiškinimo nesužinojai - skaityk visą knygą. tai tiek.

Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
1 2
[iš viso: 33]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą