Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kojos judėdamos neša viena kitos dulkes, išsižioję batai godžiai geria paskutinį saulės spindulių kokteilį, o gatvės grindinys tarytum pats prašosi užminamas... Kur aš einu?
Staiga mano šypseną ima kliudyti nustebę praeivių žvilgsniai, o melsvas paukštis tik sumoja sparnais, tarytum linkėdamas man tapti tokiu pat sparnuotu nevykėliu, kaip jo sesers sūnus iš gretimo lizdo. Lange švyti nuskustas kaktusas, kruopščiai slėpdamas savo plikę po dyglių peruku, visai kaip tie praeiviai, kurių nustebę žvilgsniai kliudo mano šypseną.
Temsta.
Išsigandę žuvys naršo Nerį, ieškodamos šviesesnio dugno, ir medis bando nenusimesti paskutinio lapo, bijodamas savo nuogybės, visai kaip tie praeiviai, kurių nustebę žvilgsniai nukrypsta į grindinį. Grindiniui tai nerūpi - jį jau seniai mindo kas tik nori, tik jo nepalaužiama dvasia slypi giliai plytoje, apie kurią niekas nežino.
O jeigu žinotų?
Jau tamsu.
Gatvės lempos atmerkia savo seniai išdegusias akis, tarytum bandydamos pasakyti: štai mes, saulės nr 2, 3, 15, 1000, ir kiekviena geresnė už visas kitas... Visai kaip tie praeiviai, kurių akys jau nieko nebemato, tik sau po kojomis. Kojoms, kaip ir grindiniui, nebesvarbu - jos tarnauja tam kas jas turi, ir joms nerūpi kokie batai jas saugo nuo šukių, į kurias pavirto molinis vazonas, nusimesdamas kaktuso jungą visiems laikams.
Ir štai aš, susiradęs šviesiausią dugną, spoksau į grindinį sau po kojomis, galvodamas: štai aš, Aš nr 2, 3, 15, 1000, ir kiekvienas Aš niekuo nesiskiria nuo likusių...
2003-12-08 08:55
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-12-25 00:33
_snaige
Ir kuo jums neitiko ? Labai artima zmogui...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-08 19:42
Anarinya
na.... idomu, tik norisi skayti paskubomis rasyta.. kazkaip daugiau gyvumo, jausmo, ir realybes. Nes dabar dirbtinais kncervantais kvepia
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-08 18:40
heroinas
statistika... ir visgi niekas nenori būti vidutinybe- visi nori būti geriausiais..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-08 16:40
fanaberija
nereikia taip...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą