Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jis buvo dar per mažas, kad suprastų. Bet vieną dieną - jis tiki - vieną dieną tikrai supras, kaip tokie dideli ir sunkūs lėktuvai gali pakilti taip aukštai į dangų ir skristi šimtus kilometrų. Vieną dieną jis pajus, ką reiškia sėdėti piloto kabinoje ir valdyti lėktuvą. Vieną dieną jis pamatys, kaip atrodo jo gimtas miestas iš viršaus. ir daug kitų miestų, daug kitų šalių...

Už nugaros jis išgirdo, kaip į kambarį invalido vežimėliu įvažiuoja tėvas. Mažais žingsneliais berniukas pribėgo prie tėvo. Jo akys blizgėjo iš pasididžiavimo savimi, visas tirtėjo iš nekantrumo.

- Ką čia turi? - paklausė tėvas griežtu balsu.

Berniukas nekreipė dėmesio į rūstų tėvo žvilgsnį. Jis taip ilgai ir kantriai dirbo, kol pabaigė savo kūrinį, o dabar visas dega nekantrumu, taip nori išgirsti, ką pasakys tėvas. Jis ištiesė rankas į tėvą. Jose buvo mažas, šiek tiek kreivas lėktuvėlis.

- Čia tau, tėti. Dovana.

Tėvas paėmė lėktuvėlį ir tylėdamas į jį žiūrėjo.

- Aš noriu būti lakūnas, tėti. Kaip tu.

Tėvo veidas staigiai persimainė, jo žvilgsnis tapo dar rūstesnis ir nuožmesnis, veidą tarsi perkreipė neapykanta kažkam, jis numetė lėktuvą ant žemės ir pervažiavo ji vežimėliu.

- Aš norėjau skraidyti, sūnau, o dabar negaliu net vaikščioti, - iškošė jis.

Vaiko akyse pasirodė ašaros. Tokio atsakymo ir reikėjo tikėtis. Jis nusisuko nuo tėvo. Tėvas nemėgsta verkiančių.

- Pamiršk apie tai, - tarė tėvas ir išvažiavo iš kambario.

Kaip jis gali pamiršti, jei kiekvieną vakarą apie tai svajodavo? Jei kiekvieną naktį sapnuodavo save skrendantį? Jei kiekvieną dieną nejučia vis daugiau ir daugiau laiko praleisdavo stebėdamas dangų arba klijuodamas mažus žaislinius lėktuvėlius?

Berniukas atsistojo ant palangės priešais atidarytą langą. Aukštai. Jis pažvelgė į žemę, po to į dangų. Nenuleisdamas akių nuo sklandančių paukščių jis ištiesė rankas, tarytum vietoj jų tik ką būtų išdygę sparnai.

- Aš būsiu lakūnas. Kaip ir mano tėtis.

Ir praskrendantys paukščiai jam nusišypsojo. Ir vėjas, taršantis jo trumpus, gelsvus plaukus jam nusišypsojo. Ir visas pasaulis jam šypsojosi.

- Aš noriu skristi... Aš būsiu lakūnas.

Tuomet jis taip pat jiems nusišypsojo. Paskutinį kartą. Ir nušoko.
2003-12-06 15:47
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 18 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-06 22:57
žalia
Patiko. Tik pabajga kazkokia ne tokia!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-06 19:59
Irna Labokė
Pradžia lyg ir žadėjo kažką, bet.. .. labai banaliai užbaigei... neoriginalu!  Priimk tik, kaip patarimą...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-06 17:35
elevėje
...labai nuoširdu...
...skaičiau daug daug kartų...
...ir kiekvieną sekundę visa atrodė vis kitaip...
...labai gera,kad rašai širdimi...
...čia labai daug širdies...
...ačiū...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-06 16:32
Strada
Ačiū už kritiką, ateity pravers :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-06 16:17
Kirvoboica
prašom vartot liet. raides. O šiaip, tikrai "tokios" pabaigos nesitikėjau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-06 15:58
Darrrka
dar kiek ir bučiau susigraudinus, tik va pasakojimo stilius buvo toks nuostabus, lietuviškų raidžių naudojimas nepakartojamai išmoningas, klaidų skaičius taip maloniai nuteikiantis. tema tokia nepaprastai originali, pabaiga tokia geniali(ir kaip sugebėjai viską sutalpinti tokio ilgumo kūrinį?), jog likau "maloniai" nustebinta. vajej.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-06 15:55
Tylinti
Tokios pabaigos nesitikejau.Atvirai prisipazinsiu,kad pabaiga sokiravo:)Siaip pats kurinys nera kazkoks stebuklas,bet parasyta graziai ir idomiai.Tiesa,mintis apie vaikus norincius tapti lakunais,bet tevas jiems neleidzia-yra parasyta jau tiek daug ir tikrai be galo daug:)Sekmes rasant.Uz pabaiga duosiu //// pagaliukus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą