Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Besileidžiančios saulės nutvieksta, senutėlio tvarto kampe driekiasi akiai sunkiai įžvelgiama plono šilko karalystė. Čia vienatinis karalius yra nedidukas juodas voras. Savo karalystę jis valdo geležiniu kumščiu, ar greičiau geležine koja. Būsimi uzurpatoriai, rizikos mėgėjai ar šiaip žiopliai greitai įsipina plonytėse voratinklio gijose ir išsigandę spurda, nesuvokdami, jog jų gyvenimas slenka neišvengiamos pabaigos link. Tuomet pasirodo didingas šeimininkas – lėtai ropoja, tarytum mėgaudamasis savo aukos bejėgiškumu. Pasiekęs savo „svečią“, jis elgiasi globėjiškai, tarytum motina su vaiku. Apgobia švelniais šilko patalais, atsisveikindamas lengvu bučiniu palinki labos nakties... Tik voro bučinys pritvinkęs nuodų, o vargšui padarėliui, pakliuvusiam šio „globon“, artėjanti naktis užsitęs amžinybę. Štai ir dabar, tokį gražų vakarą, kuomet paskutiniai saulės spinduliai dar stabdo beatsėlinančią tamsą, o žvaigždės danguje neskubėdamos renkasi, kad pradėtų savo naktinį šokį po dangaus skliautą, voras ruošiasi vakarieniauti. Nusileidęs nuo stogo į savo viešpatiją, jis lėtai nuropoja link siūlų ritinėlio, kuris dar ne taip seniai zvimbė riebios, įkyrios musės pavidalu. Galima prisiekti, kad vorui draskant to ryšelio turinį, girdisi lūžtančio chitino traškesys ir šliurpsėjimas, kuomet voras godžiai geria skystą masę. Baigęs, juodasis karalius kilsteli savo keturias akis nuo savo puotos likučių ir mūsų žvilgsniai susitinka. Kurį laiką įdėmiai paspoksojęs, matyt, nusprendęs kad šis grobis po sočios puotos jos nedomina, jis kopia voratinkliu aukštyn ir, kaip tik prieš už horizonto beišnykstant saulei, pasislepia kažkur seno tvarto stogo kampe.
2013-06-13 17:56
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2013-07-16 13:24
Lengvai
Parašyta, žinoma, viskas gerai, bet kaip atskiras savarankiškas kūrinys "nepaveža". Būtų gerai, jei įkomponuotumėt šį tekstą į didesnį kūrinį, arba išplėtotumėt tą patį.

3
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-06-14 23:23
Gija_
Man, kaip skaitytojui, natūraliai kyla nepatogus klausimas kas iš to.
Jaučiu, Jums pats laikas pradėti kurti istorijas su veikėjais, siužetu, įtampa, kulminacija ir kitais gerais dalykais. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-06-14 21:01
Šioks Toks
Reikėjo daugiau intrigos, pvz. KGB, ar Pilkąjį kardinolą įpaišyti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-06-14 14:32
Laukinė Obelis
Pasaka - nepasaka. Pradėjusi skaityti pagalvojau, kad tai puikus kūrinėlis vaikams, po to pasirodė, kad gal ir ne. Vaikams trūksta gyvybės, išrišimo, suaugusiems - daugiau intrigos. Dabar tekstukas labiau panašus į vaizdelį, nei į savarankišką kūrinį. Ne, nesakau, pradžia tikrai puiki, gerai nuteikianti, todėl lauki stebuklo, o jo nėra, deja. Kažkokios ugnelės, kibirkštėlės trūksta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-06-14 08:08
Marquise
"karalystė. Čia vienatinis karalius yra nedidukas juodas voras. Savo karalystę" -> karalystė/ karalius/ karalystę.

"kilsteli savo keturias akis nuo savo puotos" -> savo/savo

Gražiai, šiek tiek stebuklingai, nupieštas realybės atspindys. Man labai pritrūko kažkokios idėjos, šiek tiek pabudinančios, nustebinančios, priverčiančios susimąstyti, o gal nusijuokti.

III
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-06-13 20:18
Svoloč
Geras.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-06-13 19:48
disconnected
Cha cha. Aš irgi valgiau :)
Aha, įspūdis visai nieko. Bet kažkaip objektyviai nesivertina :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-06-13 19:04
Ugnele_s
kai skaičiau, kaip tik valgiau....))
Neblogas tekstukas)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą