Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Šypsosi veja
Kai rasa prausia kojas-
Liūdi kai kloja...
2013-05-24 15:04
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2013-06-03 13:20
Vetra Vika
Nepaprastai įdomūs komentarai, nes kiekvieno širdyje kitoks pojūtis... priminė vaikystę: gražus, beržais apsodintas vienkiemis, tvenkinys, sodas, pilnas varnėnų inkilų, bičių aviliai, didelis kiemas, ... žolytę, tik dykstančią po žiemos, su plaukų šukomis "iššukuodavom" nuo pribarstytų šiaudų, šieno, o tankiai sužėlus, nieko neklodami, gulėdavome ant jos prieš saulutę...
tikra palaima... bičių dūzgimas ir sklindantys darželio gėlių ir jį supančios kiemo žolės aromatas...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-24 21:05
RenapoezijaPlaštakė
Matau žolytę liūdinčią,
kai aštrūs dalgiai pjauna.
O krintanti rasa
švariai nuplauna.

5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-24 20:27
Arletė
Nepagaunu minties :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-24 16:45
Atėja
Man patiko, padauta akimirka
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-24 16:40
asmodeus mortuus
Tiesiai šviesiai pasakysiu - nesąmonė čia. Toks įspūdis perskaičius. Impulsas. Taip. Ir aišku ką norėta pasakyti - esmė juk daugtaškyje . Tik va ką kloja? Plyteles - HO HO. O gal maršką po nabašniku. Va tada jau veja apsiverktų - puoselėjo augino, basom kojelėm masažavo ir še tau - nėra. Bet nepykite - čia Gunta blogą įtaką daro :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-24 15:51
gunta
aš tai tokį žinau "ant mano delno guli duonelė, ant mano delno - juoda riekelė, tai verks duonelė, jei aš tingėsiu; jei aš tingėsiu - jos nemylėsiu... Tinginio valgoma verkia duonelė, ant mano delno, ji verkti, negali - aš viską dirbsiu, ką tik mokėsiu, per savo visą dienelę šviesią, tegul tik juokias mano duonelė - tegul tik džiaugias, juoda riekelė." ( nežinau kas autorius, tokie jie buvo prievartiniai eiliukai mokykloje, tarybiniais laikais. apie duoną.)

taip? tikriausiai ir jūs žinote, gal dar ir kas parašė tą diminutyvinį naiviai kvailoką eilėraštuką, tokį netobulą... na- banditas irgi dirba, vagis - irgi, samdomas žudikas irgi - dirba, netingi, dirba išsijuosęs, o kaip ten ta duonelė jo?

bet metaforą tą, kad džiaugiasi juokiasi duonelė (yra aiški) to eilėraštuko kontekste,
dabar sakykite ką turite omenyje primoje eilutėje "pieva šypsos, še tau kad nori, kaip tai atrodo?.."
veja šypsosi kai kės nors po ją vaikšto, o liūdi, kada kas ką kloja? tipo dar nenupjauta, taip? ir ji liūdi, nes klojasi ant kojų?..

nežinau,kaip šypsosi veja?..
skamba kaip kokia patarlė, posakis, ne kaip poezija, kurio nelabai supratau, mat nematau vejos besišypsant,ir nelabai supratau, kada ji prausia kojas rasa - ir ką ji kloja, nors vejos to nedaro, bet dažnai pjaunamos vešliai žaliuoja, tankiai žolė auga, nors, nepavadinčiau niekaip to, kad jos šypsosi - vejos.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą